Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Pajero2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лифт на Pajero2

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Aма горният шарнир няма болтове! Той просто се набива в калиброван отвор в носача и се законтря със зегерка. Няма как да се слагат подложки.

    п.п. Това към Стоян де...
    Е как да няма?!? При мен си има цели три.

    Коментар


    • #17
      От: Лифт на Pajero2

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Aма горният шарнир няма болтове! Той просто се набива в калиброван отвор в носача и се законтря със зегерка. Няма как да се слагат подложки.

      п.п. Това към Стоян де...
      Ъ??? Тогава тия снимки на какво са???

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PajeroMods27.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5338913

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PajeroMods29.jpg
Прегледи:1
Размер:99.4 КБ
ID:5338914

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PajeroMods32.jpg
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5338915

      От тук: http://www2.pajeroclub.com.au/forum/...ad.php?t=10387

      Знам че еволюшъна е с друго предно окачване (включителна пружини май), ама тук не говорим за това, нали?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Лифт на Pajero2

        И за да придобиете представа за "преправянето".

        При терано това е снимка на оригинала, с инсталирана подложка от 20мм (или 23 беше, не помня):
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpeg
Прегледи:1
Размер:52.1 КБ
ID:5338917

        А това е "производството":
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Лифт на Pajero2

          Упс, аз си говоря за моето Паджеро, което е единица и няма болтове... Понеже съм правил операцията и го написах по инерция и за двойката. Сори.

          Коментар


          • #20
            От: Лифт на Pajero2

            Не изместиш ли дифа надолу каретата работят при голям ъгъл и се чупят често при разгъване. Проверено!
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • #21
              От: Лифт на Pajero2

              Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
              Не изместиш ли дифа надолу каретата работят при голям ъгъл и се чупят често при разгъване. Проверено!
              Така де, но как стои въпросът със свалянето на дифа надолу и някой правил ли го е?
              Варианта е пак с подложки, на точките за закрепване към рамата. Въпросът обаче е крие ли някакви рискове това?

              П.П. Всъщност така като гледам сега как е хванат предния диф, въпросът със свалянето му ще се окаже доста сложен.
              Последно редактирано от radikyokushin; 24-01-12, 20:36.

              Коментар


              • #22
                От: Лифт на Pajero2

                Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение

                П.П. Всъщност така като гледам сега как е хванат предния диф, въпросът със свалянето му ще се окаже доста сложен.
                Я дай да погледнем и ние, че джипа ми е далеко или по точно аз съм далеко от него.
                GSM 0877 08 99 19
                Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                Коментар


                • #23
                  От: Лифт на Pajero2

                  Ето два файла за носачите и дифа.
                  32.pdf
                  33.pdf

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лифт на Pajero2

                    В общи линии разбирам, че единствения начин да накарам предно колело да слезе на долу е или да се празацепи торсиона (ако е изчерпан лимита за натягане), или да се вземат усилени торсиони (ама май ще стане по-твърдо окачването) и да се свали диференциала на долу (горе долу половината от свалянето на колелото). С поставянето на подложка се постига май само промяна на хода. За задното окачване няма проблем (само трябва да се оправи регулатора на спирачките).
                    Прав ли съм?
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Лифт на Pajero2

                      Прави си. При терано до към 5-6 сантиметра лифт няма проблем с каретата. Не знам каква е хавата при паджеро. Тъй че ако не ходиш по състезания няма защо да се притесняваш за каретата. Май ще станат 3 години откак съм с лифт, а каретата ми са в перфектна форма. Видях им състоянието като си сменях маншоните.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Лифт на Pajero2

                        Абе, че няма да ходя по състезания е ясно. Както казах въпроса ми е принципен (или иначе казано какво и как да не се прави). Все за някой ще е интересно. А за каретата смятам, че е проблем при доста по-голям ъгъл (общо взето недостижим при нормална експлоатация, включително и при разходки). Аз в момента съм го вдигнал достатъчно (с натягане на торсионите) за да се монтират достатъчно големи гуми (дори мисля и 33-ки могат).
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Лифт на Pajero2

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Прави си. При терано до към 5-6 сантиметра лифт няма проблем с каретата. Не знам каква е хавата при паджеро. Тъй че ако не ходиш по състезания няма защо да се притесняваш за каретата. Май ще станат 3 години откак съм с лифт, а каретата ми са в перфектна форма. Видях им състоянието като си сменях маншоните.
                          При Паджерото също не би трябвало да има проблем до 5 см. Моето е със оригиналната система за повдигане и във вдигнато състояние е с около 5 см лифт. Наскоро сменях маншон на вътрешно каре и то беше в добро състояние. Има обаче друг момент, че над около 40 км/ч системата се самоизключва и го сваля на нормална височина. Системата я ползвам сравнително честичко.
                          Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
                          0878226696; 0876927507

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X