Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Pajero2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лифт на Pajero2

    Идеята ми е следната. Да се направят подложки за шарнирите отпред (примерно 4см. или 5см.), за да слезе колелото. Да се направят подложки за полуваловете (примерно 0,5см.), за да компенсира изместването на шлиците. Да се сложат подложки (пак 4см. или 5см.) над задните пружини. Разбира се да се сложат и по-дълги болтове на шарнирите (и с по-голяма твърдост може би?). Как смятате? Дали би се получило? Сега да кажа, че имам някакви предположения, ама нарочно смятам за сега да ги спестя. Въпроса е по-скоро принципен. Иначе леко са натегнати торсионите, така че 32-ки на 11,5 влизат без проблем и не опират никъде.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  • #2
    От: Лифт на Pajero2

    Това с подложките на шарнирите не ми харесва. Там имаш и доста напречни усилия и увеличаването на рамото ще доведе само ядове. Решението на Спарки с преработването на горния носач е много по-добро, без да е ужасно по-скъпо.
    Подложки на полуоските също не ти трябват - по-скоро подложка за смъкване на предния диф.
    Ама всичко това има смисъл, ако ще го вдигаш с поне 10 см и монтираш поне 35-ци.

    П.П. За онази работа - ще звънна към края на седмицата, че сега с малкия дружно боледуваме и не мърдаме от вкъщи.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      От: Лифт на Pajero2

      И аз мисля ,че няма нужда от всичко това ,аз съм с 33 ки ,и само натегнах торсиона и сложих подложки на пружините и нямам проблеми .Сега обмислям да вдигна малко купето и да сваля леко от окачването ,за да почне да вози по меко (след натягането на торсиона леко се втвърди возията ) .
      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

      Коментар


      • #4
        От: Лифт на Pajero2

        Ние си говорихме на и на ЛС - не познавам паджерото достатъчно, за да дам категорично становище. Поразгледах из мрежата - това, което открих е че се се мести шарнира под носача вместо над, и се слага подложка 10-ина милиметра дебела. Така реално има около 20-ина милиметра изместване и с толкова увеличен ход на окачването надолу. Подложки на полуоските не трябват (аз дори не се сещам какви "подложки" биха могли да се сложат там). Вероятно се има в предвид межу дифа и вътрешните карета. Долния носач и шарнир не се пипат.

        Обаче, това че из интернет има такива решения, съвсем не значи че са удачни. Същото беше и за тераното, обаче при него носача се товари повече и не е достатъчно здрав, за да устиска на тов при хамалско каране. И затова отидох на вариант нови горни носачи. При тераното има и допълнителен проблем, който при паджерото го няма - когато на тераното подложиш допълнителни регулировъчни шайби, носача се изнася навън, а при паджерото е обратното. Като изместиш шарнира, горния носач ефективно се удължава с между 2 и 6мм, които трябва да се компенсират за да дойде геометрията. При терано практически махаш всички регулировъчни шайби и се надяваш все пак да имаш някаква геометрия. При паджеро тоя проблем го няма.

        Та, ИМХО, подложките са добро решение ако горния носач е достатъчно здрав за да го понесе. Аз нямам преки впечатления от здравината му при паджеро, но не ми се вижда драстично по-здраво от оригиналния на тераното.

        Нека колеги изкажат мнения от собствен опит. Моя опит с паджеро е никакъв, а всяко окачване си има особеностите.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Лифт на Pajero2

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Поразгледах из мрежата - това, което открих е че се се мести шарнира под носача вместо над, и се слага подложка 10-ина милиметра дебела. Така реално има около 20-ина милиметра изместване и с толкова увеличен ход на окачването надолу. Подложки на полуоските не трябват (аз дори не се сещам какви "подложки" биха могли да се сложат там). Вероятно се има в предвид межу дифа и вътрешните карета. Долния носач и шарнир не се пипат.
          Обръщането на шарнира също е компромис откъм здравина. Във фабрично положение носи цялата тежест на колата на натиск, а на опън носи само гумата. Като му обърнеш позицията, обръщаш и посоките на натоварване, отделно, че леглото на носача не е предвидено да го държи в това положение и трябва да се прави законтряща планка и като вземем под внимание и въпроса с качеството на шарнирите, които се продават у нас - работата отече.

          П.П. "Във фабрично положение носи цялата тежест на колата на натиск, а на опън носи само гумата" - май написах някаква глупост тука
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Лифт на Pajero2

            Говорим за горния. Горния не носи почти нищо, сравнен с долния, като се натоварва най-много при странични усилия върху колелото. Затова и горния носач и шарнир са значително по-слаби от долния носач и шарнир, които отнасят както теглото, така и огромната част от динамичните натоварвания по време на движение.

            А че е компромис е ясно. При тераното например шарнира фабрично си е под носача, и е с 4 болта, вместо с 3.

            Аз тъкмо щях да мисля носач за терано с паджеров шарнир, а ти набързо ме отказа. Просто ако и Lemfordera се окаже боклук, ще опитам да си внеаса нещо за pathfinder от америка. Там поне на част от нещата дават гаранция.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Лифт на Pajero2

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Говорим за горния...
              Така де, затова казвам, че написах глупост.
              За шарнирите - Паджерските са точно толкова от "Б"-група, колкото и на Тераното. Що не погледнеш как са при Hilux/4Runner от първата генерация? Там, доколкото си спомням и торсиона е закачен на горния носач, а долния е разтоварен.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Лифт на Pajero2

                Бе то въпроса е да намеря някакви по-яки но със същия конус. Носачите лесно ще ги наглася после.

                Ще го мисля по-натам. Все пак се надявам Lenforder-а да изкарат една година.

                ПП: Мерси за идеята за 4Runner-а. Ще ги видя какво представляват. Принципно би трябвало да са по-здрави. Ако имат и нужния ход и конус ще е екстра.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Лифт на Pajero2

                  Извинявам се, но може ли колегата ''stargazer'', ако не те притеснявам да обясниш по-подробно за преработката на носачите(с идеята, ако може да си ги преправя) и какво трябва да представляват подложките за прединия диф, също и за отзад пак ли с подложки или има и някакво друго по-дорбо решение. Мерси предварително.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лифт на Pajero2

                    Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                    Идеята ми е следната. Да се направят подложки за шарнирите отпред (примерно 4см. или 5см.), за да слезе колелото.
                    Не знам дали те разбирам правилно, но нали шарнирът е под долния носач? Като сложиш подложки, не колелото ще слезе надолу, а носачът отива нагоре и на практика намаляваш хода?!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лифт на Pajero2

                      Първоначално публикуван от dido4321 Преглед на мнение
                      Извинявам се, но може ли колегата ''stargazer'', ако не те притеснявам да обясниш по-подробно за преработката на носачите(с идеята, ако може да си ги преправя) и какво трябва да представляват подложките за прединия диф, също и за отзад пак ли с подложки или има и някакво друго по-дорбо решение. Мерси предварително.
                      Няма преправяне. Има правене на нов.

                      @Паджеровод: Идеята му беше просто да свали галвината надолу, поставяйки подложки и на долниа, и на горния носач. Ако подложките са с еднаква дебелина, ходовете и всичко останало ще си остане както до сега. Просто шенкела ще е примерно с 3см надолу.

                      Ама, няма сми, при положение че само с пипане на горния шарнир/носач постигаш абсолютно същото, с бонус увеличен ход на окачването.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лифт на Pajero2

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Не знам дали те разбирам правилно, но нали шарнирът е под долния носач? Като сложиш подложки, не колелото ще слезе надолу, а носачът отива нагоре и на практика намаляваш хода?!
                        Съвсем правилно си разбрал. Само дето не знаех от къде се хваща шарнира. Това пък значи,че би трябвало да се преработи долния носач, а на горния шарнир да се сложи подложка. Така става ли?
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лифт на Pajero2

                          Долният носач и шарнир не трябва да се пипат!
                          Само горният шарнир под носача и евентуално подложки, за да слезе още надолу.

                          П.П. Въпросът е какво правим с ъгъла на при който ще работят каретата?!? Трябва да се сваля и дифа надолу.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лифт на Pajero2

                            Първоначално публикуван от dido4321 Преглед на мнение
                            Извинявам се, но може ли колегата ''stargazer'', ако не те притеснявам да обясниш по-подробно за преработката на носачите(с идеята, ако може да си ги преправя) и какво трябва да представляват подложките за прединия диф, също и за отзад пак ли с подложки или има и някакво друго по-дорбо решение. Мерси предварително.
                            Не се наемам да давам акъл за нещо, което сам не съм правил. Носачи е преправял Спарки, на неговото (и май не само) Терано. Подложки за диференциала трябват, за да компенсират увеличения ъгъл на полуоските, при прекалено натягане на торсионите. Но в този случай трябват и усилени торсиони. И като се вкарваш в такъв филм, който така или иначе, заедно с големите гуми, би струвал не по-малко от едни 2000 лева (ако трябва да се направи добре е по-скоро към 5000), не виждам логика да се стискаш за едни хубави лифтови пружини и да искаш да минеш с подложки отзад.

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            Не знам дали те разбирам правилно, но нали шарнирът е под долния носач? Като сложиш подложки, не колелото ще слезе надолу, а носачът отива нагоре и на практика намаляваш хода?!
                            Долу няма какво да се подлага. Въпросът е след като натегнеш торсиона, да оправиш някак хода на горния носач и камбера, ама ти това си го знаеш. Само че, доколкото разбирам какво си мисли Стоян - той иска просто да отмести главината надолу спрямо носачите, без да променя положението на торсиона. Аз не мисля, че това може да се получи по начина, който той си представя.
                            Последно редактирано от stargazer; 24-01-12, 18:57.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лифт на Pajero2

                              Aма горният шарнир няма болтове! Той просто се набива в калиброван отвор в носача и се законтря със зегерка. Няма как да се слагат подложки.

                              п.п. Това към Стоян де...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X