Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

    Привет. Извинявам се на колегата, че използвам темата му.
    И моето Паджеро взе да духа към радиатора. Преди 2 години сменях гарнитура, нови болтове, шлайф -всичко както пише по дебелите книги. Тия дни ще го отварям да видя какъв е проблема.
    Молбата ми е да ме насочите къде да търся нова глава на прилична цена и оригинална гарнитура. Тук или на л.с. ако информацията е против правилата.
    Mitsubishi Pajero 2, 2,5 tdi, ss, glx, 95, къса база
    0895445845

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

      ...-всичко както пише по дебелите книги. Само,дето в "дебелата книга" пише,че не се изискват нови болтове.Така че можеш да си спестиш този разход сега.Успех!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

        Първоначално публикуван от ivonta Преглед на мнение
        Днес занесох главата на проверка,и "заека изскочи от храстите" оказа се че уж проверената и снимана глава е спукана! Приятелчето от което взех джипката я е дал за ремонт и проверка някъде в Орландовци,и там май са попретупали нещата,аз му се доверих че с главата няма проблем(за което сам съм си виновен),и я дадох само за зачистване първия път(особенно пък като видях и калпавата гарнитура).
        Сега се надявам като се завари и ремонтира да нямам повече проблеми ,че ми дотегна!
        ps. Покрай тая камионетка,ще взема диплом за автомонтьор....
        по добре купи втора употреба от някоя морга или човек който продава някой джип на части от колкото да я заваряваш тя е алуминиева и първо ще ти вземат много пари и второ няма да изкара много и пак ще се спука.
        Това което построихме през социализма, Вие дори не можете да го боядисате. Тодор Живков

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

          Първоначално публикуван от bob66 Преглед на мнение
          Привет. Извинявам се на колегата, че използвам темата му.
          И моето Паджеро взе да духа към радиатора. Преди 2 години сменях гарнитура, нови болтове, шлайф -всичко както пише по дебелите книги. Тия дни ще го отварям да видя какъв е проблема.
          Молбата ми е да ме насочите къде да търся нова глава на прилична цена и оригинална гарнитура. Тук или на л.с. ако информацията е против правилата.
          Имаш ЛС
          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

            И така,главата се оказа спукана на две места ,във смукателните тръби на втори и трети цилиндър,поради това ги нямаше характерните симптоми с надуването в радиатора!
            Първата проверка с химикал и нагряване не е дала резултат,едва след надуване са се показали пукнатините!
            Моторетката вече трака,надявам се да държи ,но времето ще покаже!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

              Не е зле да ревизираш цялата охл. система, за да предотвратиш бъдещи проблеми.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Не е зле да ревизираш цялата охл. система, за да предотвратиш бъдещи проблеми.
                Да колега,днес точно това правих,цял ден се боря с течове, остана ми и за утре.Сега с новата капачка се повиши налягането в системата и първо прокапа кранчето на радиатора,след смяна на О-пръстена нещата си дойдоха на място.В последствие изби при тройниците на парното(нали имам и радиаторче отзад),вчера смених някой от скобите с нови,но не всичките и поради това претупване ,утре пак ще махна кулера и всички скоби ще бъдат сменени с нови.Дано с това да се приключи,и да минавам към експлоатация на машината!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                  Привет. Моля за малко помощ. Буталата са над блока 0.85. Кой размер трябва да е гарнитурата, с колко отворчета? Колко да е дебела? Ако е нормална. Ако е метална ? Металната при стягане би трябвало да се сплеска 2-3 стотни. Предпочитам да сложа метална. Намерил съм, но ме питат с колко отворчета.
                  Mitsubishi Pajero 2, 2,5 tdi, ss, glx, 95, къса база
                  0895445845

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                    Амии, сложи си VIN-a тук, стигни до гарнитурата, там ще пише дебелината. А после вземи оригиналния номер, сложи го в Гугъл картинки и все ще излезе някоя снимка, от която пък ще видиш броя на отворчетата.
                    Това се сещам засега...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                      Tова имам аз като данни:

                      0,69-0,74 - 1,55мм - 4 дупки
                      0,63-0,68 - 1,50мм - 3
                      0,55-0,62 - 1,45мм - 2
                      над 0,744 - 1,60мм - 5 дупки

                      Максимален шлайф 0,20мм.
                      Както се вижда си прескочил чертата и дано да стане с най дебелата гарнитура.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                        Първоначално публикуван от bob66 Преглед на мнение
                        Привет. Моля за малко помощ. Буталата са над блока 0.85. Кой размер трябва да е гарнитурата, с колко отворчета? Колко да е дебела? Ако е нормална. Ако е метална ? Металната при стягане би трябвало да се сплеска 2-3 стотни. Предпочитам да сложа метална. Намерил съм, но ме питат с колко отворчета.
                        Колега,при мен главата вече търпи втори шлайф,знам че преди това е шлайфана веднъж,а преди това колко е магерена е божа работа .За втори път се доверявам на гарнитура Виктор-рейнц с пет дупки или 1.65 мм дебелина(ако не греша).За сега старата пушка се държи отлично,днес по късно и буквално и преносно ще хващам гората,така че ще има още впечатления за споделяне.За сега дразня колегите в махалата(повечето с двойки) за най чиста работа на мотора!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                          когато сменях главата на моята джипка оригиналната, която свалихме беше графитена. Като я сглобявахме отново купих такава с 5 дупки при шлайф на главата 0.20. За сега всичко е нормално, но изказвам само мнение. ако решиш все пак да слагаш каквато и да е гарнитура, след като го сглобиш завъртета на ръка коляновия вал за да провериш дали не се срещат буталата с клапаните. успех!
                          Това което построихме през социализма, Вие дори не можете да го боядисате. Тодор Живков

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                            За сега старата пушка е "пушка", не съм и смятал километрите ,но станаха доста след интервенцията,вече нави доволно километри градско и "черно" и се държи мн. добре.
                            Стрелката на температурата не мърда от първата рязка,сега вдига много по бързо работна температура и я заковава на място.
                            От толко бръмчане се обадиха каретата на кардана,но те са бял кахър в сравнение с темп. проблеми!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                              Да чукам на дърво,и да не чуе дявол,всичко е ок!Не съм смятал километрите след интервенцията,но са доста и по черно ,и по асфалт!
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04112012035.jpg
Прегледи:2
Размер:192.7 КБ
ID:5433621Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08122012055.jpg
Прегледи:1
Размер:110.9 КБ
ID:5433622Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11112012045.jpg
Прегледи:1
Размер:142.2 КБ
ID:5433623
                              На снимките джипката вече е заслужила новите си гуми AT GENERAL GRABER,за сега се представят доволно,предпоследната снимка е от вчера,а на последната е стражът: Борис,много се кефи да се вози!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с гарнитура на главата на паджеро-1 2.5 тди!

                                Да те слушат и джипа и стража още дълги години

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X