Здравейте колеги,като за първи пост в този под-форум започвам с проблем....но какво да се прави!
Та става въпрос за паджеро-1 с 2.5 мотор от 91 година,дълга база(доста дърто,но дотук се простират възможностите
).
Да почна с малко предистория,джипката я взех преди около 2 месеца от приятел(с надеждата че вече си е показала негативите и няма с какво да ме изненада!),малко преди да я взема беше духнала гарнитурата на главата.Главата е носена на майстори ,шлайфана(незнам с колко),надувана,тествана с напасвани клапани,сменени гумички и т.н.Момчето няма да ме излъже ,познаваме се от доста време!
Но фактите са ,че няма и 500 км след манипулацията джипката изпуши в моите ръце,не съм я прегрявал(ако може да се вярва на уреда),но междувременно съм проверил термостата(и той е сменян при първия ремонт на главата).
След последвалото разглобяване ,установих че гарнитурата при трети цилиндър е духнала към водната риза (там има доста метал по нея и е явно как беше смлян),разглобих главата и я занесох пак на шлайф да я зачистят(свалиха 0,08 мм,по спомен ако не бъркам).На шлайфиста не му харесаха едни черни петна точно при трети цилиндър,каза че е корозия по алумина(като го взех беше с вода,може и преди това е каран само с вода),спомена нещо за челосване на блока
,ма на мен не ми допадна.....
Както и да е,събрах главата,напасвах клапаните ,смених пак гумичките монтирах всичко ,запалих мотора и два дена е работил по около 2 часа на място без проблеми.На третия ден го изкарах(беше доста студено около -5 ),покарах го малко по асфалт да позагрее и след това щурмувах малко снежни баири, но не съм прегрявал мотора(поне се надявам,разчитам на уреда
).
Днес го изкарах,разгрях го леко и внимателно(само по асфалт),и каква беше изненадата ми като загря мотора ,и пак стана като димогенератор
,интересното е че и преди като духна при мен пак пушеше здраво,предполагам че заради антифриза, но не духа в радиатора ами го изгаря ,щото се губи .При предишния собственик като е избил ,е духал в разширителния съд(каран е с вода),а при мен веч за втори път ми се губи течността и пуши здраво(карам само с антифриз).
Не знам карък ли съм,всичко уж направих като хората и след няма изминати и 50 км пак съм на изходна позиция!
Знам че така виртуално никой не може да ми помогне,но просто съм обезверен.

Та става въпрос за паджеро-1 с 2.5 мотор от 91 година,дълга база(доста дърто,но дотук се простират възможностите

Да почна с малко предистория,джипката я взех преди около 2 месеца от приятел(с надеждата че вече си е показала негативите и няма с какво да ме изненада!),малко преди да я взема беше духнала гарнитурата на главата.Главата е носена на майстори ,шлайфана(незнам с колко),надувана,тествана с напасвани клапани,сменени гумички и т.н.Момчето няма да ме излъже ,познаваме се от доста време!
Но фактите са ,че няма и 500 км след манипулацията джипката изпуши в моите ръце,не съм я прегрявал(ако може да се вярва на уреда),но междувременно съм проверил термостата(и той е сменян при първия ремонт на главата).
След последвалото разглобяване ,установих че гарнитурата при трети цилиндър е духнала към водната риза (там има доста метал по нея и е явно как беше смлян),разглобих главата и я занесох пак на шлайф да я зачистят(свалиха 0,08 мм,по спомен ако не бъркам).На шлайфиста не му харесаха едни черни петна точно при трети цилиндър,каза че е корозия по алумина(като го взех беше с вода,може и преди това е каран само с вода),спомена нещо за челосване на блока

Както и да е,събрах главата,напасвах клапаните ,смених пак гумичките монтирах всичко ,запалих мотора и два дена е работил по около 2 часа на място без проблеми.На третия ден го изкарах(беше доста студено около -5 ),покарах го малко по асфалт да позагрее и след това щурмувах малко снежни баири, но не съм прегрявал мотора(поне се надявам,разчитам на уреда

Днес го изкарах,разгрях го леко и внимателно(само по асфалт),и каква беше изненадата ми като загря мотора ,и пак стана като димогенератор

Не знам карък ли съм,всичко уж направих като хората и след няма изминати и 50 км пак съм на изходна позиция!

Знам че така виртуално никой не може да ми помогне,но просто съм обезверен.
Коментар