Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пажеро 2.8 проблем с двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пажеро 2.8 проблем с двигателя

    Здравеите, джипа е Пажеро 2, 2.8 тди ,96 година - десен волан.
    Проблема се появи преди време и се изразява в това че при загрял(само тогава) мотор при подаване на гас до около 1000-1100 оборота(след това не) почти никакво набиране силно чукане откъм двигатела(за 2-3 секунди отколо 10 удара) следва кълбо тъмен пушек,при което като подадеш педала до долу връща 1 скорост(понеже е с автоматични скорости) и се истрелва .Като цяло слет като изчука и изпуши върви на стрела
    п.п - Помпата е сваляна скоро сменено сичко по нея и е в перфекно състояние.


    --Въпроса ми е от какво може да е тва чукане , (например дюзи) ако некои е имал подобни изживявания да сподели ??

  • #2
    От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

    Това само на скорост ли или и на неутрална? Да не би да не са правилно регулирани жилата? Имаше тема дето колега описва как се регулират.
    П.с. Намерих Темата.
    Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 12-07-11, 15:48. Причина: линк
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

      Да и на место и на скорост , само че на место само на паркинг съм пробвал че чука на N не съм забелязъл
      П.П - немога да разбера и коко масло има в скоростите понеже ката извадя щеката(която е почти 1 метър)целата е оклепана с масло и като я забърша и сложа пак едвам влиза сеедно опира в нещо и нз криви ли си ко праи
      Последно редактирано от НИКОЛАЙ РАЙЧИНОВ; 12-07-11, 16:43.

      Коментар


      • #4
        От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

        А помпата защо е сваляна и какво е правено по нея?

        Коментар


        • #5
          От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

          Помпата заради известния проблем с паленето в студено,(като станеше студено пали и после гасне докато загрее как си треа и после си палеше цел ден)
          сменениса сички уплътнения и семерини вътре в сервиз бош

          Коментар


          • #6
            От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

            Мисля си че ще трябва да се направи подобна процедура и с дюзите.
            Но пък казваш СИЛНО чукане... може и друго да има...

            Коментар


            • #7
              От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

              Подкрепям за дюзи.

              Коментар


              • #8
                От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                и ние се съмняваме за дюзи,защото 1-во е чукането(сеедно удряш леко чукче в не много дебел метал) и нема и секунда след което отзад хвърля като топка тъмен пушек .Ма се пак да не вреди да се консултираш.
                И се пак възможно ли е да чукат дузи ?

                Коментар


                • #9
                  От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                  Чукат, но дали при теб именно дюзи чукат може да каже който познава чукането на дюзи.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                    Така развитието е следното :
                    Днес разглобихме дюзите от 4-тирите само 1 пръскаше що годе как треа дръгите 3 или блокира разпръсквача или пикае постоянно или ще пикае до 1 време след което се нормализира.
                    След цел ден търсене и 1 връщане на разпръсквачи потъчахме с такива с точните букви като старите .
                    Тука въпроса ми сега е на какво налягане треа да работат новите и задължително ли треа да се карат на маистор да ги прочиства от смазката или мога аз с КОРОСЕЛИН ?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                      Как ги изпробвахте? Така, както ги описваш, въобще нямаше да пали и върви, а ти не съобщаваш в началото такова нещо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                        И като ги почистиш с кореселин какво? Нали после трябва да разглобиш, сглобиш и регулираш дюзата.
                        Става, ако имаш стенд за дюзи. Но тогава трябва да знаеш и на какво налягане отварят.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                          На предпоследния коментар
                          -Пробва ги 1 "маистор" на "стенд" (състоящ се от казанче за нафта помпа и барометър),не пали си и си върви много добре докато не загрее после съм описал горе какво става...
                          На последния коментар
                          -и аз тОва питам което и ти "И като ги почистиш с кореселин какво? " понеже пък друг маистор ми казва че само зимам новите разпръсквачи измивам си ги с нафта и ги качвам което ми е доста съмнително .Какво ще каже че треа да се регулират ? какво има да им се регулира и незнам какво налягане треа да подържат ако некои ме светне ще съм му много благодарен .
                          п.п -само да вметна че като разглобихме 1 та дюза да видим сифрите на разпръсквача ,вътре цялата беше пълна с некви черни боклуци ма доста си имаше

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                            Дюзите ти ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да минат на специализиран стенд , на който да ги направят да подават абсолютно еднакво гориво...
                            Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пажеро 2.8 проблем с двигателя

                              Първоначално публикуван от НИКОЛАЙ РАЙЧИНОВ Преглед на мнение
                              ...Какво ще каже че треа да се регулират ? какво има да им се регулира и незнам какво налягане треа да подържат ако некои ме светне ще съм му много благодарен ...
                              Регулират се. Това става с изменение натегнатоста на пружината, която пък се определя от дебелината на регулировъчните шайби. По голямо налягане от заложеното претоварва помпата, по малкото влошава разпръскването.
                              Но това са неща които не те интересуват. Специализираните сервизи за помпи и дюзи разполагат с необходимото оборудване и знаят как.
                              Също така, има справочници в които пише на какво налягане работят.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X