Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скорости V6 3.0 от 2.5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скорости V6 3.0 от 2.5

    Здравейте, имах проблем в скоростите (виене) след разглобяване се оказа че има проблем в 4 лагера и на част от зъбните колела им е паднала циментацията.Сега намерих скоростна кутия от 2.5 дизел визуално са еднакви единствено разлика има в шлиците на входящия вал кадето седи съединителя.Въпроса е може ли да се монтира съединител от дизел и има ли проблем ако е от дизел съединител и скорости?

    П.С. Ползва се старата камбана

  • #2
    От: Скорости V6 3.0 от 2.5

    Ако си с десен волан дай номер на шаси и ще се види.

    Коментар


    • #3
      От: Скорости V6 3.0 от 2.5

      VIN JMY0NV330WJ004002 Ляв волан

      Коментар


      • #4
        От: Скорости V6 3.0 от 2.5

        Ъпдейт по темата.Цял ден гледах скорости.Оказа се че Шлиците на входящия вал са различни (кадето седи феродовия диск).Взех комплект съединител за дизел но и камбаната е по висока с 10-12 мм.Притискателния диск(дизел) е различен като размер и като поставяне на болтове в маховика (бензин)т.е. различен е и маховика. След 120 Км. обикаляне по морги намерих скорости от 3.0.Сега гледам маховика нещо не е добре няма ръб но изглежда прегряван.Нов въпрос да го шлайфаме или да влизам във филм и да търся друг?

        Коментар


        • #5
          От: Скорости V6 3.0 от 2.5

          Маховикът е масивно желязо, за да прегрее той, феродовият и притискателният диск трябва да са се запалили и изпарили. Ако не си забелязал такова нещо и ако не е надран по-добре не го пипай. Качвай нов съединител и пей.

          Коментар


          • #6
            От: Скорости V6 3.0 от 2.5

            Мерси за мнението като го гледах маховика като че има пропукване.Феродовия е много изпечен.Притискателния е леко син.Сега се сетих че и лагера в маховика беше блокирал и вала е превъртял.

            Коментар


            • #7
              От: Скорости V6 3.0 от 2.5

              Нищо му няма колега ,взимай качвай без да шлайфаш ,слагай нов съединител и притискател и си карай ,смени си лагера ,а за пукнатините не им се притеснявай ,аз на една кола дето имам целия маховик е напукан ,и пак държи ,а е 4х4 и даже превърта и гумите ...
              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

              Коментар


              • #8
                От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                Значи е имало сериозно нагряване Можеш да го провериш за аксиално биене и на място с индикатор, като въртиш двигателя с извадени свещи за да няма компресия и натоварване. Лошото е, че нямам идея колко е допустимото, никъде не съм виждал данни за това. Напукванията обикновено са повърхностни, карал съм така.
                П.П. Писали сме заедно с Красимир.

                Коментар


                • #9
                  От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                  Отново мерси за отговорите .Мисля да мине един шлайф само :-)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                    По добре не го пипай ,качи го така както си е ,иначе след шлайфа може да става само за скрап ... да не те притеснява ,че е посинял и е на черти .
                    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                    Коментар


                    • #11
                      От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                      Намерих маховик но ново 20 на новите скорости камбаната(стана на двигателя без проблем) е с 30 мм по дълга(преден кардан идва къс и бяга гредата).Утре ще говоря с човека от който купих скоростите да си сложа моята камбана.Въпроса е дали опашката е еднаква като дължина?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                        Има разлика и в опашката 3 см. вариант 1 слага се моята опашка.2 реже се новата на конус и се заварява

                        Коментар


                        • #13
                          От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                          Отново Аз смених скоростната кутия на новата са сменени лагерите но виенето продължава (като се натисне съединителя леко виене изчезва както и на 4-та скорост).Сменен е и притискателния и феродовия диск на съединителя. Давайте съвети?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                            Дай пак - виене на всички скорости, освен четвърта?
                            Кога - при ускорение, спиране или и двете?
                            Леко натискане на съединителя - само обиране на празния ход или още по-надолу?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Скорости V6 3.0 от 2.5

                              Виене на 1-ва,2-ра, 3-та и 5-та чува се най-много при ускорение на 4-та го няма. Като се натисне съеденителя до долу го няма пак.Това е със скоростна кутия номер 2 със сменени лагери на валовете

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X