Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобряване работата на турбокомпресора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Подобряване работата на турбо компресора

    Тъй като темата продължава хората изказват мнение“ пласмасовите скоби се късат при голямо подаване на гас и трябвало да ги заменят с метални" това,колеги песимисти само по себе си говори за загубите на налягане по тръбопровода.И за туй слагат метални тръби но 1метър инокс тук стува 170€.За мен темата си струва и ще продължа да е следя.

    Коментар


    • #17
      От: Подобряване работата на турбо компресора

      И за това хората си имат решение но пък за какво да си чупя пръстите или не съм прав.? Като си знете всичко!!!!

      Коментар


      • #18
        От: Подобряване работата на турбо компресора

        Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
        Тъй като темата продължава хората изказват мнение“ пласмасовите скоби се късат при голямо подаване на гас и трябвало да ги заменят с метални" това,колеги песимисти само по себе си говори за загубите на налягане по тръбопровода.И за туй слагат метални тръби но 1метър инокс тук стува 170€.За мен темата си струва и ще продължа да е следя.
        Никой не те спира да си слагаш на колата, каквито тръби и маркучи поискаш. Само не тръгвай с голямата кошница, защото ще бъдеш разочарован.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          От: Подобряване работата на турбо компресора

          Че защо пък трябва да е точно инокс?
          Други тръби няма ли!?!

          Коментар


          • #20
            От: Подобряване работата на турбо компресора

            Здравейте ,изчетох темата ... и аз да кажа какво знам от четене и от опит (подписа по долу )... Значи -вдигане на мощмостта ,само с смяна на едни тръби и едни маркучи няма да стане ,само ще има визия за пред кафето ... За да се вдигне мощността на един турбо мотор ,трябва първо да се вдигне налягането на турбото ,след това задължително горивото ,задължително трябва да има повече гориво иначе чупи бутала от бедна смес ,после се сменя интеркулера защото заводския е сметнат на заводското налягане ,при вдигането на налягането от 0.7 на 1.0 бар кулера трябва да е поне 1.5 пъти по голям (поне моят не издържаше на 1.1-1.2бара ) ако не се смени тепературата на мотора при каране се повишава драстично ,от много загретия въздух от турбото ,и с всичко това следват още много други дребни неща които са свързани и неможе без тях ....
            MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
            MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

            Коментар


            • #21
              От: Подобряване работата на турбо компресора

              Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
              Здравейте,днес като разглеждах един сайт , попаднах на следното! ..........
              Е те Това Брат е голяма простотия. Нема начин да се подобри нещо по този начин. Имам един комшия, където на една Ланча омаза целия двигател с една течност (сребърен феролит) за да изолира температурно двигателя ( Му хахахаха). След това сложи некакви глупости в маркуча за горивото за да му намали разхода (е двигателя вече не искаше да работи). Та и това е плод на нечий болен мозък. Па чак и в интернета да го качи (явно е доста мъдър) !!!!!
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #22
                От: Подобряване работата на турбо компресора

                Голяма тъпотия ,да вдигнеш мощност ,с смяна само на някакви тръби ,няма начин ....а това със сребърния феролит е пълна тъпотия ...
                Съгласен съм че ако се увеличът ,диаметрите на турбо пътищата ,двигателя ще работи по леко ,но да се вдигне мощност ,няма как ,а и още нещо ,увеличи ли се налягане на турбо ,и обема на турбо пътищата,успоредно с това трябва и самите гърнета да се сменят с по големи ,двигателя колкото засмуква толкова и испуска ,ако гърнетата са с по малко фи се получава тапа ...
                MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                Коментар


                • #23
                  От: Подобряване работата на турбо компресора

                  Здравейте!
                  Според мен сигурно с подобно подобрение вероятно се търси намаляне на загуби от хидродинамичното съпротивление, затова се слагат посочените тръби с плавни преходи/кривини, по-голям диаметър, гладка вътрешна повърхност и пр.
                  Ако се не лъжа, една голяма част от к.п.д.-то на даден мотор се губи за покриване на загуби от такива съпротивления и триенето. Подобни подобрения по-скоро биха имали осезаем ефект при атмосферните автомобили, но при турбокомпресорните.....
                  Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                  Коментар


                  • #24
                    От: Подобряване работата на турбо компресора

                    Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнение
                    Здравейте!
                    Според мен сигурно с подобно подобрение вероятно се търси намаляне на загуби от хидродинамичното съпротивление, затова се слагат посочените тръби с плавни преходи/кривини, по-голям диаметър, гладка вътрешна повърхност и пр.
                    Ако се не лъжа, една голяма част от к.п.д.-то на даден мотор се губи за покриване на загуби от такива съпротивления и триенето. Подобни подобрения по-скоро биха имали осезаем ефект при атмосферните автомобили, но при турбокомпресорните.....
                    Хммм... Дължината на маркучите след турбото е около 1,2м. При всички положения, най-голямо съпротивление в системата има интеркулера, но при толкова ниско налягане (под 1 бар) загубите от локални съпротивления и от тези по дължина са пренебрежимо (с порядък) малки. Ако налягането беше такова, каквото е споменато в началото на темата - тогава наистина подобни загуби биха достигнали значителни стойности. Турболенция също не може да се лекува с такива мерки, защото тя вирее преди всичко в колектора.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #25
                      Не бих спорил....

                      Впрочем, бих искал да попитам тук, ако на някой е известно, на колко оборота се включва турбината на Паджеро 3.2 ДиД?
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-05-11, 21:55.
                      Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                      Коментар


                      • #26
                        От: Подобряване работата на турбокомпресора

                        Всяко турбо започва да работи още при стартирането на двигателя ,а започва да прави налягане ,и започва да се усеща силата му ...някаде около 1500 об . а при бензина 2500 об.
                        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                        Коментар


                        • #27
                          От: Подобряване работата на турбо компресора

                          Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнение
                          Здравейте!
                          Според мен сигурно с подобно подобрение вероятно се търси намаляне на загуби от хидродинамичното съпротивление, затова се слагат посочените тръби с плавни преходи/кривини, по-голям диаметър, гладка вътрешна повърхност и пр.
                          Ако се не лъжа, една голяма част от к.п.д.-то на даден мотор се губи за покриване на загуби от такива съпротивления и триенето. Подобни подобрения по-скоро биха имали осезаем ефект при атмосферните автомобили, но при турбокомпресорните.....
                          Тръбите с по-голям диаметър са нож с две остриета - обемът им също нараства, съответно, турбината трябва да го запълни с повече въздух, което може да доведе до тъй нареченият "турбо лаг". Даваш газ, чакаш, и като "надуе", отлиташ...

                          Завихрянето на въздуха в смукателния тракт не винаги е нежелано - понякога се използва за по-добро смесообразуване.

                          Материята като цяло е доста чепата. Като направиш едно, разваляш друго...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Подобряване работата на турбокомпресора

                            Ми да аз какво кавам ,три мотора сме счупили и много изчели докато се научим какво трябва и какво не ....Наистина много трудно се прави и настройва турбо мотор ...най важното е нищо да не е малко ,а д аима в повече
                            MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                            MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                            Коментар


                            • #29
                              От: Подобряване работата на турбо компресора

                              Да, така е, напр. при всмукателните колектори с инерционно пълнене.....но вижте, аз просто предположих, макар също да не съм сигурен доколко това би дало ефект....
                              Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                              Коментар


                              • #30
                                От: Подобряване работата на турбокомпресора

                                Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                                ...Наистина много трудно се прави и настройва турбо мотор ...най важното е нищо да не е малко ,а д аима в повече
                                Пробвай с много детонации и кажи какъв е резултатът - само буталца или и блок, вал, биели...
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X