Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобряване работата на турбокомпресора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подобряване работата на турбокомпресора

    Здравейте,днес като разглеждах един сайт , попаднах на следното! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9864566d9e480e2b1f68fe8aa43eb195o[1].jpg
Прегледи:1
Размер:27.4 КБ
ID:5928143Натиснете снимката за да я уголемите

Име:102477338dfa09c39a4c122aa12c145ao[1].jpg
Прегледи:1
Размер:33.0 КБ
ID:5928144Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a454f2f8ad2469e8d56e95cb5852dc53o[1].jpg
Прегледи:1
Размер:51.5 КБ
ID:5928145това ми се вижда по лесния вариянт и от там по евтин. Другият начин е със тръби от иноксНатиснете снимката за да я уголемите

Име:c64dbf93[1].jpg
Прегледи:1
Размер:36.9 КБ
ID:5928146Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0607d15c[1].jpg
Прегледи:1
Размер:50.4 КБ
ID:5928147не ми се вярва да са много скъпи също но знае ли човек и третия вариант е със силиконови тръби, вероятно най скъпият според колегитеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:19de24ea[1].jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5928148та ичетох всичко по този въпрос като за и против това подобрение.Мисля , че за са повечето от тях, плюсовете подобрена реакция на двигателя при подаването на гас, допълнително около 160bar налягане в повече, казват ,че кпд при двигателя се увиличава с около 2,3% откъдето разхода им паднал.Като основен минус отбелязват повишеното налягане в самото турбо и побързата кончина на двигателя.Съжалявам ако съм написал някоя щуротия но това е почти буквален превод а аз не съм преводач.Поздрави!!
    Последно редактирано от emo.666; 01-05-11, 12:55. Причина: правопис

  • #2
    От: Подобряване работата на турбо компресора

    Предлагам, ако искате да смените името на темата или да я кръстите Хитрости или Подобрения,знам ли и аз?

    Коментар


    • #3
      От: Подобряване работата на турбо компресора

      Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
      ...Мисля , че за са повечето от тях, плюсовете подобрена реакция на двигателя при подаването на гас, допълнително около 160bar налягане в повече...
      Повечето "цивилни" двигатели рядко работят над 1.6 - 1.8 бара. Тая цифра 160 бара хич не си е на мястото...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        От: Подобряване работата на турбо компресора

        И на мен ми направи впечетление но както написах, го преведох почти дословно.Пък и мисля да го приложа на практика и тогава пак ще пиша...

        Коментар


        • #5
          От: Подобряване работата на турбо компресора

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Повечето "цивилни" двигатели рядко работят над 1.6 - 1.8 бара. Тая цифра 160 бара хич не си е на мястото...
          При 4D56 дори е 0,8 - 1,0 bar.
          160 bar е просто абсурдно за налягане на турбо! Това със сигурност!
          Има грешка някаква!

          Коментар


          • #6
            От: Подобряване работата на турбо компресора

            Добре де, аз не виждам на базата на какво се увеличава налягането? Понеже маркучите не се раздуват? Не е сериозно. Налягането се следи и определя от уейстгейта.

            Коментар


            • #7
              От: Подобряване работата на турбо компресора

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Добре де, аз не виждам на базата на какво се увеличава налягането? Понеже маркучите не се раздуват? Не е сериозно. Налягането се следи и определя от уейстгейта.
              +1

              Коментар


              • #8
                От: Подобряване работата на турбо компресора

                Тъй като испано/говорящите са рядко тъпи парчета*мое мнение*като нищо са имали в предвид 1,6 бара.Но на мен лично ми харесва идеята, но това си е мое виждане и мисля да е приложа на практика.Проблеми не виждам а и си падам по новаторството или щури идей не ,че са мой.Мисълта ми бе ,какво е вашето мнение,че ще влиза по/ сдуден въздух от турбото и със сигурност по бързо, теоретично аз не виждам никакъв проблем за сега

                Коментар


                • #9
                  От: Подобряване работата на турбо компресора

                  1.6 бара горе-долу е налягането, което може да даде максимум турбото при изключен уейстгейт, т.е. без никакво ограничаване. Това си е смърт за него, оборотите хвръкват до небето. За двигателя също е зле.
                  Ако вкарваш по-студен въздух по принцип е добре, но не виждам при тези Фатки по-горе откъде ще дойде.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Подобряване работата на турбо компресора

                    Като човек минал по този път мога да споделя следното! Първо посоченото налягане от 160 бара е наистина абсурдно! Повечето автомобили движещи се по нашите пътища имат налягане на турбините под един бар. При "драг" състезанията у нас се счита за огромен успех ако турбината се настрои да изключва при налягания над 2 бара, без да се взриви или опече и стопи нещо под капака... Повишаването на максималното работно налягане на турбокомпресора няма да има желания ефект ако не се съчетае със съответното увеличение на подаваното гориво, защото се рискува получаването на супер обеднена горивна смес и да има негативен ефект от цялата работа! Предлаганите тунинг съединения (като посочените в първото мнение) дават съвсем малък ефект върху работата на двигателя заради по-добрата геометрия (по малко и по-плавни криви), по-малкото съпротивление на въздуха в тях (по-малко триене) като при някои материали се наблюдава и ефект на допълнително охлаждане на въздушния поток (металните съединения)! Всичко това обаче е последната фаза на една тунинг програма - тогава когато всичко останало вече е направено и се търси максимално изстискване на двигателя (това се отнася и за отвеждането на изгорелите газове от двигателя и всички тунинги свързани с него)! Гореописаните части не влияят на налягането на турбокомпресора, а само подпомагат работата му...!! Всяко едно напомпване съкращава ресурса на автомобила, затова хората които сериозно се занимават с тази работа, вместо да "надуват" нещо до предела му или дори и извън него, го заменят с друго нещо което е разчетено да издържи съответните натоварвания. Като заключение на мнението ми искам да кажа, че ако закупите и монтирате горепосочените части, няма да имате осезаемо увеличение на мощността, а само увеличено самочувствие заради шаренийките под капака, които изглеждат "готино" и "спортно"!

                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подобряване работата на турбо компресора

                      Сигурно си прав колега, но при съотношение 10 към 1 за испаноговорящите съгласи се с мен ,че може и да там да има някой с малко пипе в тиквата. А има и нещо друго, критиците са повече от артистите.С уважение ...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подобряване работата на турбо компресора

                        Охлаждащият ефект на металните тръбопроводи е доста спорен. В по-голямата си част минават през моторният отсек, чиято температурата е висока. Заради добрата топлопроводимост на металите може да се окаже, че се получава допълнително нагряване на въздуха, а не охлаждане.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подобряване работата на турбо компресора

                          Аз не измислям математика та, просто идеята ми хареса .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Подобряване работата на турбо компресора

                            Абсолютно съм съгласен с всичко казано от Марто и ittso.
                            Като цяло подобрението, си струва според мен, ако може да излезе ефтино (разбирай без пари - само труд) и пак не съм много сигурен, че си заслужава усилието!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Подобряване работата на турбо компресора

                              Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                              ... Мисълта ми бе ,какво е вашето мнение,че ще влиза по/ сдуден въздух от турбото и със сигурност по бързо ...
                              За да влиза по-студен въздух се слага интеркулер (какъвто Паджерото си има така или иначе), а не само шарени (или лъскави) маркучи/тръби, вместо стандартните.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X