Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

    Като се замисли човек няма смисъл да се прави на велик и да си вади колата един път седмично защото не слагал за нищо на света газ, на мен лично газта не ми пречи и предпочитам нещо мощно на газ пред малолитражка на дизел примерно
    Михаил Войнов 0988814423

    Коментар


    • #17
      От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

      За сетен път се убеждавам, че пълно щастие няма. Оказа се, че водата се губи и някой от цилиндрите я гори, не надува системата, не меша маслото, не вкарва масло във водата, но изчезва от радиатора. Отзад пуши бял пушек, което ме навява на мисълта, че е пара. Дайте съвет как да диагностицирам на коя от главите /сигурно/ й е заминала гарнитурата, освен метода с променена свещ. Утре го започвам на разглабяне, но ми се искаше да сваля само проблемната глава. Някой от София да ми даде и адрес откъдето да купя гарнитурата. Мерси предварително и много благодаря за отзивите!!!

      Коментар


      • #18
        От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

        Ако е гарнитура на главата няма как да не надува. Имах преди доста години такъв случай с един камион не надуваше но губеше вода, само че при него бяха пукнати две ризи. По време на работа , е малко трудно да влезе вода , но като изстине е напълно възможно. Провери дали сутрин пали леко или се налага няколко пъти да завъртиш на стартер докато превърти и запали. Не бързай с разглобяването напълно възможно е да тече някое съединение охладителната система работи под налягане и като нищо може да е намерило слабо място в системата. Сега се сетих ..консултирай се с някой майстор на газови уредби дали там някъде може да прави /комшулук/. Поздрави , дано се разминеш леко. Все пак пълен кеф няма.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #19
          От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

          По принцип е възможно да глътва вода от изпарителя на газовата уредба, случвало ми се е. Не знам каква е конструкцията на твоя изпарител, но ако има водна мембрана е възможно и оттам да е.
          Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
          0878226696; 0876927507

          Коментар


          • #20
            От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

            Проблема е че е намокрило само на 5 цилиндър свеща.Главата почти е долу, но сега търся информация за белезите.

            Коментар


            • #21
              От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

              С два или с четири разпределителни вала е?
              LZ5ZI qth HASKOVO
              Pajero II GLS 3000 V6

              Коментар


              • #22
                От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                С два или с четири разпределителни вала е?
                С 4 разпределителни вала е. Свалих главата и се оказа, че е гарнитурата изгнила на 5-ти цилиндър. Дайте съвет от къде да търся гарнитурите за ДВГ. От аутодатата извадих зацепването на ремъка и това вече не ми е дерт.

                Коментар


                • #23
                  От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                  В Еврото нямат ли?
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                    Утре ще питам за гарнитурите. Дай номер на двг.За всеки случай.
                    088пет722пет99
                    http://www.hydropompi.com/

                    Коментар


                    • #25
                      От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                      Двигателят е без номер, това е номерът на шасито JMB0RV250VJ000170. Ще съм ти много благодарен ако измислиш нещо. Кажи ми моля те, има ли разлика в гарнитурите за лява и дясна глава. Мерси предварително.

                      Коментар


                      • #26
                        От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                        Двете гарнитури ли ще сменяваш,или само свалената?Ако е само едната,кажи коя!
                        088пет722пет99
                        http://www.hydropompi.com/

                        Коментар


                        • #27
                          От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                          Двете гарнитури ли ще сменяваш,или само свалената?Ако е само едната,кажи коя!
                          .Само свалената,лявата по посока на движение.Мерси предварително.

                          Коментар


                          • #28
                            От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                            Цилиндрите не се ли броят така :

                            | 6 4 2 \
                            |-------- \
                            |-------- /
                            | 5 3 1 /

                            посока на движение надясно. >>>>> Поглед отгоре.


                            Ако е така начи не е пети, а някой от четните , щото те се падат на лявата глава.
                            LZ5ZI qth HASKOVO
                            Pajero II GLS 3000 V6

                            Коментар


                            • #29
                              От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                              Гарнитурата е намерена.И няма лява и дясна,еднакви са.Колегата само да каже дали да му я взимам.
                              088пет722пет99
                              http://www.hydropompi.com/

                              Коментар


                              • #30
                                От: От 2.8 ТД минах на 3.5 V6

                                Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                                Цилиндрите не се ли броят така :

                                | 6 4 2 \
                                |-------- \
                                |-------- /
                                | 5 3 1 /

                                посока на движение надясно. >>>>> Поглед отгоре.


                                Ако е така начи не е пети, а някой от четните , щото те се падат на лявата глава.
                                5 3 1 > посока
                                >>>>>>>> на
                                6 4 2 > движение. Аз гледах тази схема може би заблудата е моя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X