Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

    Колеги взех си едно шогунче за работа и удоволствия , та съм решил малко да го лифтна , и една от целите ми е да му монтирам допълнително 4 амортесьора и молбата ми е някой ако знае какви са ходовете на предните и задните амове да пише
    Михаил Войнов 0988814423

  • #2
    От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

    Първо определи сам за себе си за какво искаш да го вдигаш. После най-лесно и икономически изгодно е да му направиш боди лифт. Ако го правиш с амортисьори, хората предлагат всичко, ама на други цени. Аз джипа си го ползвам за риболов основно и да ти кажа до сега никъде не съм имал проблем. Ако ти трябва лифт за "пред кафето" просто е безмислено. Лифта се прави за да сложиш по-големи гуми или за по-големи ходове за преодоляване на участъци с по-остри скосения.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

      Колега аз където съм го хъшкал мойто шогунче ти сигурно няма и да помислиш за минаване , а относно допълнителните амове идеята ми е общо взето да стане по стабилен и за по-добро поведение на off-терени , а и съм виждал така направено паджеро на колегата Д Дринков и смея да кажа че се държи доста добре извън пътя , а относно джипката за пред кафето не мисля че 11год паджеро е най- удачния вариант за тази работа
      Михаил Войнов 0988814423

      Коментар


      • #4
        От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

        Бреййй ти голям хъшкач се извъди ... като толкова ги разбираш нещата си хващаш крикчето вдигаш си отпред , вдигаш си отзад и с едно метърче си мериш хода !
        След като не приемаш мнения и съвети то по добре е да не занимавай хората от форума с твойте комплекси .
        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

          Брейй ми то май само пишман разбирачи и акълии бе , като си има зададен конкретен въпрос е разбираемо да си има и конкретен отговор
          Михаил Войнов 0988814423

          Коментар


          • #6
            От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

            Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
            Бреййй ти голям хъшкач се извъди ... като толкова ги разбираш нещата си хващаш крикчето вдигаш си отпред , вдигаш си отзад и с едно метърче си мериш хода !
            След като не приемаш мнения и съвети то по добре е да не занимавай хората от форума с твойте комплекси .
            Ако обичаш, никой не е длъжен да ти чете тарикатските изказвания правете го на лични!!!!!!! Това е форум за Офроуд все пак !?!

            Коментар


            • #7
              От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

              Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение
              Колеги взех си едно шогунче за работа и удоволствия , та съм решил малко да го лифтна , и една от целите ми е да му монтирам допълнително 4 амортесьора и молбата ми е някой ако знае какви са ходовете на предните и задните амове да пише
              Ходовете ги има тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=90223 - на стандартни и на "тунингови" амортисьори. Монтирането на сдвоени амортисьори обаче за мен е необосновано икономически - цената на 8 нови амортисьора с що-годе прилично качество плюс преработките на захватите в крайна сметка е достатъчно близка до тази на предлаганите в България усилени амове.

              Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
              Първо определи сам за себе си за какво искаш да го вдигаш. После най-лесно и икономически изгодно е да му направиш боди лифт. Ако го правиш с амортисьори, хората предлагат всичко, ама на други цени. Аз джипа си го ползвам за риболов основно и да ти кажа до сега никъде не съм имал проблем. Ако ти трябва лифт за "пред кафето" просто е безмислено. Лифта се прави за да сложиш по-големи гуми или за по-големи ходове за преодоляване на участъци с по-остри скосения.
              И друг път сме го коментирали - предното окачване на Паджерото на практика не позволява повдигане над 2". Това е достатъчно за монтаж на 33-ки при офсет на джантата м/у 0 и -20. За всичко по-голямо трябва или боди-лифт или рязане на калници.
              За 3.0 и най-вече за 2.5 моторите обаче 33-ката се явява границата на разумните размери, освен ако колата не е с най-бавните дифове и не се кара 95% в гората.

              А по въпроса за "кой-къде-какво е правил/виждал" си има подраздел "общи приказки" и намесването му в техническите теми ми се струва неуместно.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                Аз казано честно към момента имам 31-ци каймани и трападор и общо взето нямам намерения за по-големи гуми все пак ще го повдигна леко, но основния проблем за мен е поведението на колата при по бързо каране в лоши терени
                Михаил Войнов 0988814423

                Коментар


                • #9
                  От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                  Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение
                  ... общо взето нямам намерения за по-големи гуми все пак ще го повдигна леко, но основния проблем за мен е поведението на колата при по бързо каране в лоши терени
                  В такъв случай лифтът става просто самоцелен и доста безсмислен. За ходовете на амортисьорите мерене му е майката, че кой знае с какви точно е колата, която си взел.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                    Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение
                    Брейй ми то май само пишман разбирачи и акълии бе , като си има зададен конкретен въпрос е разбираемо да си има и конкретен отговор
                    По принцип нямах намерение да пиша в тази тема защото за мен е абсолютен ОФФ . Ако целта на темата е да ти кажат браво , евала , успех за начинанието ОК , казвам ти го :
                    - Браво колега евала , че си се заел с тази мисия ще очакваме снимки !
                    но темата не е за тук а за "общи приказки" !
                    Обаче ако питаш за нещо конкретно както твърдиш трябва да дедеш конкретни данни на автомобила . Това е нещо което утвърден участник като теб с 100+ мнения трябва да знае !
                    1 . Къса база ли е или дълга ?
                    2 . Какъв е вида на окачването ? Аз лично знам за четири различни типа монтирани в паджеро/шогун 2 !
                    3 . Какава марка е окачването ? Предполагам знаеш колко различни производители на амортесьори има !
                    4 . Удачно е да оставиш ВИН . Дори като отидеш за най - обикновен филтър в магазината ти го търсят .
                    5 . И дори всички тези неща да са известни пак има възможност предишния собственик да е сменил или преправил нещо по окачването .

                    За това и ти писах по горе вдигни си колелото и да си премериш хода . Или се наведи и си виш марката и модела на ама . А пък най - добре си вземаш 8 нови и втора употреба (еднакви) амове и си ги монтираш !
                    В всички случаи пускането на тема е излишно
                    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                      Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                      2 . Какъв е вида на окачването ? Аз лично знам за четири различни типа монтирани в паджеро/шогун 2 !
                      Е тука ме шашна
                      Би ли пояснил, кои са тези 4 различни типа?
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                        къса база 96г 177кс , автоматик суперселект гарантирано с оригинално окачване в предвид състоянието на амовете ,без втвърдяване или ниво и тн. и доколкото знам окачването се различава само по амовете , които са три вида три вида при П2
                        Михаил Войнов 0988814423

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF4864.jpg
Прегледи:1
Размер:145.6 КБ
ID:5267808 На това е шугунчето върви много ама му се налага и с камиона да го вадим има нужда от лифт тея дни го чакам на канала да го мятам с флекса.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Е тука ме шашна
                            Би ли пояснил, кои са тези 4 различни типа?
                            1. Най - обикновенното .
                            2. Обикновенно но с 3 степени на регулиране на твърдоста на амовете .
                            3. Хидравлично или пневматично (не съм сигурен точно за принципа) тук в форума съм го срещал , с възможност за лифт до към 7 - 8 см.
                            4. НАТО - вско с ресори отзад .
                            [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6

                              Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                              1. Най - обикновенното .
                              2. Обикновенно но с 3 степени на регулиране на твърдоста на амовете .
                              3. Хидравлично или пневматично (не съм сигурен точно за принципа) тук в форума съм го срещал , с възможност за лифт до към 7 - 8 см.
                              4. НАТО - вско с ресори отзад .
                              Явно имаме различно разбиране за смисъла на думичката "тип". Това, което си изброил, за мен са различни "комплектовки". Конструктивният тип на окачването отпред е един - А-рамена с долен торсион, а отзад са два - надлъжни носачи с пружини и много рядко (в Европа, доста по-често в Австралия, без да има нищо общо с НАТО) класическо ресьорно. Това колко "екстри" и други джиджикни има накичени по конструктивната схема с нищо не я променя, нито променя възможностите и за повдигане чрез смяна на окомплектовката.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X