Колеги взех си едно шогунче за работа и удоволствия , та съм решил малко да го лифтна , и една от целите ми е да му монтирам допълнително 4 амортесьора и молбата ми е някой ако знае какви са ходовете на предните и задните амове да пише
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Свий
X
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първо определи сам за себе си за какво искаш да го вдигаш. После най-лесно и икономически изгодно е да му направиш боди лифт. Ако го правиш с амортисьори, хората предлагат всичко, ама на други цени. Аз джипа си го ползвам за риболов основно и да ти кажа до сега никъде не съм имал проблем. Ако ти трябва лифт за "пред кафето" просто е безмислено. Лифта се прави за да сложиш по-големи гуми или за по-големи ходове за преодоляване на участъци с по-остри скосения.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Колега аз където съм го хъшкал мойто шогунче ти сигурно няма и да помислиш за минаване , а относно допълнителните амове идеята ми е общо взето да стане по стабилен и за по-добро поведение на off-терени , а и съм виждал така направено паджеро на колегата Д Дринков и смея да кажа че се държи доста добре извън пътя , а относно джипката за пред кафето не мисля че 11год паджеро е най- удачния вариант за тази работаМихаил Войнов 0988814423
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Бреййй ти голям хъшкач се извъди ... като толкова ги разбираш нещата си хващаш крикчето вдигаш си отпред , вдигаш си отзад и с едно метърче си мериш хода !
След като не приемаш мнения и съвети то по добре е да не занимавай хората от форума с твойте комплекси .[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнениеБреййй ти голям хъшкач се извъди ... като толкова ги разбираш нещата си хващаш крикчето вдигаш си отпред , вдигаш си отзад и с едно метърче си мериш хода !
След като не приемаш мнения и съвети то по добре е да не занимавай хората от форума с твойте комплекси .
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениеКолеги взех си едно шогунче за работа и удоволствия , та съм решил малко да го лифтна , и една от целите ми е да му монтирам допълнително 4 амортесьора и молбата ми е някой ако знае какви са ходовете на предните и задните амове да пише
Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнениеПърво определи сам за себе си за какво искаш да го вдигаш. После най-лесно и икономически изгодно е да му направиш боди лифт. Ако го правиш с амортисьори, хората предлагат всичко, ама на други цени. Аз джипа си го ползвам за риболов основно и да ти кажа до сега никъде не съм имал проблем. Ако ти трябва лифт за "пред кафето" просто е безмислено. Лифта се прави за да сложиш по-големи гуми или за по-големи ходове за преодоляване на участъци с по-остри скосения.
За 3.0 и най-вече за 2.5 моторите обаче 33-ката се явява границата на разумните размери, освен ако колата не е с най-бавните дифове и не се кара 95% в гората.
А по въпроса за "кой-къде-какво е правил/виждал" си има подраздел "общи приказки" и намесването му в техническите теми ми се струва неуместно.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение... общо взето нямам намерения за по-големи гуми все пак ще го повдигна леко, но основния проблем за мен е поведението на колата при по бързо каране в лоши терениНие не сме неутрални!
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениеБрейй ми то май само пишман разбирачи и акълии бе , като си има зададен конкретен въпрос е разбираемо да си има и конкретен отговор
- Браво колега евала , че си се заел с тази мисия ще очакваме снимки !
но темата не е за тук а за "общи приказки" !
Обаче ако питаш за нещо конкретно както твърдиш трябва да дедеш конкретни данни на автомобила . Това е нещо което утвърден участник като теб с 100+ мнения трябва да знае !
1 . Къса база ли е или дълга ?
2 . Какъв е вида на окачването ? Аз лично знам за четири различни типа монтирани в паджеро/шогун 2 !
3 . Какава марка е окачването ? Предполагам знаеш колко различни производители на амортесьори има !
4 . Удачно е да оставиш ВИН . Дори като отидеш за най - обикновен филтър в магазината ти го търсят .
5 . И дори всички тези неща да са известни пак има възможност предишния собственик да е сменил или преправил нещо по окачването .
За това и ти писах по горе вдигни си колелото и да си премериш хода . Или се наведи и си виш марката и модела на ама . А пък най - добре си вземаш 8 нови и втора употреба (еднакви) амове и си ги монтираш !
В всички случаи пускането на тема е излишно[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение2 . Какъв е вида на окачването ? Аз лично знам за четири различни типа монтирани в паджеро/шогун 2 !
Би ли пояснил, кои са тези 4 различни типа?Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
къса база 96г 177кс , автоматик суперселект гарантирано с оригинално окачване в предвид състоянието на амовете ,без втвърдяване или ниво и тн. и доколкото знам окачването се различава само по амовете , които са три вида три вида при П2Михаил Войнов 0988814423
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеЕ тука ме шашна
Би ли пояснил, кои са тези 4 различни типа?
2. Обикновенно но с 3 степени на регулиране на твърдоста на амовете .
3. Хидравлично или пневматично (не съм сигурен точно за принципа) тук в форума съм го срещал , с възможност за лифт до към 7 - 8 см.
4. НАТО - вско с ресори отзад .[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Лек тунинг на PAJERO 3.0 V6
Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение1. Най - обикновенното .
2. Обикновенно но с 3 степени на регулиране на твърдоста на амовете .
3. Хидравлично или пневматично (не съм сигурен точно за принципа) тук в форума съм го срещал , с възможност за лифт до към 7 - 8 см.
4. НАТО - вско с ресори отзад .Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар