От: Трудно палене
Ако живеехме в нещо, дето поне малко може да се нарече държава, никой нямаше да размишлява за "нафти,парафини,щуротии". Понеже моето Паджеро го карам (донякъде и от мързел) без подгряване вече втора зима имам бая сериозни наблюдения по отношение на това как пали в зависимост от околната температура и как не пали при "гадна" нафта (зареждам в 90% от случаите на една и съща бензиностанция, дори и на една и съща колонка).
А въздуха, при Паджерото поне, е като турски сериал. Ефектът от малко въздух в системата първоначално се проявява дори като самоволно покачване на оборотите на празен ход до към хиляда. Така се случва поне при малкия мотор, но разликите м/у двата не са толкова големи. За да "тресе и в последствие" трябва да има бая сериозен теч някъде.
Понеже някъде по-нагоре прочетох нещо за подгряване на ръчната помпа, един неволен експеримент от по-рано тази зима показа, че при загряване на филтъра до около 35-40 градуса, колата пали нормално дори при околна температура под -10 и НЕработеща подгревна система.
Първоначално публикуван от vasss
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Понеже някъде по-нагоре прочетох нещо за подгряване на ръчната помпа, един неволен експеримент от по-рано тази зима показа, че при загряване на филтъра до около 35-40 градуса, колата пали нормално дори при околна температура под -10 и НЕработеща подгревна система.
Коментар