Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Трудно палене

    ето тук са описани трите системи за подогрев - от 4-та страница нататък
    Руски език!Sistem-Zapuska.pdf

    Коментар


    • #32
      От: Трудно палене

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Щото има няколко системи на подгряване, като при едната целия волтаж (12V) се пуска към свещите, за да се загреят по-бързо, а през останалото време тока минава през товарен резистор във всмукателния колектор например, и напрежението върху свещите е около 6V.
      И аз нещо такова си представям, макар, че 12В. свещ при 6В не знам колко ще се загрее. Да не ги ползват като баласт за ресистора дето грее въздуха?

      Коментар


      • #33
        От: Трудно палене

        Колеги. Май ще се окаже релето за свещите. При замерване на напрежението имаше нормално такова. Но след като го разглобих се оказа, че общото контактно петно е около 1 кв.мм. Това го направих понеже сутринта пуснах печката и нямаше проблем с работата и . Значи проблема не беше в горивото. Но все пак ще почистя резервоара. Мамка му и реле (веднъж вече го бях правил). Сега работи нормално.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #34
          От: Трудно палене

          Тока там е 60-80-100 Ампера. Дано знаеш какво правиш, че и пожарче може да се заформи.

          Коментар


          • #35
            От: Трудно палене

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            И аз нещо такова си представям, макар, че 12В. свещ при 6В не знам колко ще се загрее. Да не ги ползват като баласт за ресистора дето грее въздуха?
            Не бре, свещите са 6 волтови, а само за кратко се пускат на 12V, за да загреят по-бързо. Като загреят се поддържат с около 6 волта загряти. А 6-те волта се получават като им пуснат тока през товарен резистор, или като ги свържеш 2 по 2 последователно

            Да грееш въздуха с ток от акумулатора е загубена работа, макар че и такива опити сме виждали. Товарния резистор, ако има такъв, е обикновено в колектора, щото загубите от него така или иначе си ги има и няма смисъл да ходят фира.
            Последно редактирано от sparkybg; 08-03-11, 13:52.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Трудно палене

              Може и да бъркам, но по каталог ги дават 11В. :http://www.ngk.de/en/product-finder/...RO/CY55/16089/

              Коментар


              • #37
                От: Трудно палене

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Може и да бъркам, но по каталог ги дават 11В. :http://www.ngk.de/en/product-finder/...RO/CY55/16089/
                На паджерата има 2 сиситеми за подгрев -или 6 или 12 В -така че има и 2 вида свещи.

                Коментар


                • #38
                  От: Трудно палене

                  Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                  На паджерата има 2 сиситеми за подгрев -или 6 или 12 В -така че има и 2 вида свещи.
                  Ми, колегата да каже с кой мотор е.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трудно палене

                    Релeнце от мерцедес - още от 1980 г някъде е проектирано -първите Мерцове с такова са 1983 -къса се дъгата на 2 места ...които разбира от тези уреди няма начин да не му се кефи.Едиствено ако някоя свещ напълно окъси и мине много голям ток през някое от задните перца и то стане на кашкавал-само в тоя случай реленцето се прецаква -иначе е безсмъртно това реленце.
                    Ако някои премери контура на платката (няма я тука )и направи чертеж на дупките и т.н няма проблем да скова една електроника и става вечно.
                    Аз го бях правил това но преди 12-15 г и не помня вече къде са ми нещата.
                    Щепсела от другата страна го има на 100 морги ...всеки кабел си отива до само 1 свещ....абе едно време се правеха Мерцедеси.....

                    P.S - извинявам се за правописа-пробвам да пиша машинописно ,без да гледам.
                    Последно редактирано от brpi; 08-03-11, 17:00.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трудно палене

                      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                      Реелнце от мерцедес- още от 1980 г някъде е проектирано -първите Мерцове с такова са 1983 -къс се дъгата на 2 места ...които разбира ото тези уреди няма начин да не му се кефи.Едиствено ако някоя свещ напълно окъси и мине много голям ток презнякое ото задните перца и то стане на кашкавак-само в тоя случиа реленцето се прецаква -иначе е безсмъртно тва реленце.
                      Ако някои премери контур ан аплатката и направи чертеж на дупките и т.н няма проблем да скова една електроника и става вечно.
                      Аз го бях правил това но преди 12-15 г и не помня вече къде са ми нещата.
                      Колега, постарай се малко с правописа, че нищо не се разбира.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Трудно палене

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Тока там е 60-80-100 Ампера. Дано знаеш какво правиш, че и пожарче може да се заформи.
                        Знам, знам. Ама сега имам около 1 год. поне да го заменя с друго реле. Ще видя от Мерцедес стар модел, че не ми се дават +100 лв. за оригинално ново. Също така ще мисля нещо и за корпуса на горивния филтър (с ръчната помпа), че Дядо Владо ме навя на разни мисли. За оригинален (дали?) ми търсят 70 лв.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Трудно палене

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Колега, постарай се малко с правописа, че нищо не се разбира.
                          Ти не му гледай на колегата правописа, защото на немската тестатура трудно се пише на български...
                          еле, ако не си тук от десетилетие..

                          така че, ако колегата се старае да помогне, от сърце, и с целия си ОГРОМЕН опит, да не го спъваме, а?

                          То, който е на зор, ще разбере...

                          Естествено, че от Мерседес..
                          Ако неясноти има, ще се изяснят.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Трудно палене

                            Имам чувството,че тука сме се събрали една каруца неграмотници,които ама хал хабер си нямаме.. не изобщо по оффроуда,ами и по принцип .Тава,че поради некаква причина сме се качили на джип ,абцелютно нищо не означава.Единствения човек който верно разбира нещата е ясен.
                            Баси прочетох темата късно и верно се нервирах,нафти,парафини,щуротии,въхдух...Или е релето,или са отишли поне две свещи,НЕМА друг вариант.Малко е вероятно и въздух,но тогава освен трудното палене ще тресе и в последствие

                            Коментар


                            • #44
                              От: Трудно палене

                              Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
                              Малко е вероятно и въздух,но тогава освен трудното палене ще тресе и в последствие
                              Ще тресе, ама друг път. Дори моеж да не го усетиш по нищо друго, освен леко падане на оборотите.

                              И да, има друг вариант - например кофти стратер. Уж върти достатъчно бързо, а няма сила в сюблимния момент (когато буталото е близо до ГМТ). И това ми се е случвало.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Трудно палене

                                Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
                                Имам чувството,че тука сме се събрали една каруца неграмотници,които ама хал хабер си нямаме.. не изобщо по оффроуда,ами и по принцип .Тава,че поради некаква причина сме се качили на джип ,абцелютно нищо не означава.Единствения човек който верно разбира нещата е ясен.
                                Баси прочетох темата късно и верно се нервирах,нафти,парафини,щуротии,въхдух...Или е релето,или са отишли поне две свещи,НЕМА друг вариант.Малко е вероятно и въздух,но тогава освен трудното палене ще тресе и в последствие
                                Добре бе пИч. Прочете ли първото нещо което написах? Имам понятие поне общо за двигатели. За да питам нещо значи наистина не можах да си реша проблема на първо време сам. След като се коментираха разни възможности, обмислих нещата, и по метода "Проба, грешка" стигнах до някакво решение. Е те това е смисъла на форума!! А по това, кой точно е най-корифея не смятам да взимам отношение. Правилата на форума не ми позволяват да ти кажа какво тОчно да почерпиш.
                                Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 10-03-11, 01:07.
                                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X