Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Под Паджерото се образува петно от нафта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Под Паджерото се образува петно от нафта

    Мерси Паджеровод-ще имам предвид препоръката ти!

    Коментар


    • #17
      От: Под Паджерото се образува петно от нафта

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Не бързай да сваляш помпата за да я носиш на майстор, без да си установил точно откъде пръска. Освен, че може да е от външните тръбички, има и ремонти, които се правят на място. Защото ако не попаднеш на майстор, никога повече Паджерото ти няма да бъде такова, каквото е било
      Напълно съм съгласен с Паджеровод. Помпата на ремонт, само в краен случай и след като си напълно сигурен, че теча е от нея.
      Освен това по това, което пишеш за работата на двигателя (описваш я като нормална и безпроблемна във всички режими) си мисля, че "пробивът" е някъде след помпата, след дюзите дори, иначе трудно (да не кажа невъзможно) ще имаш такова добро "поведение" на двигателя. Огледай добре пак там, където се събира от дюзите излишната нафта и отива обратно към резервоара. 99% съм сигурен,че проблема е там!
      Значи, всички дюзи са свързани помежду си с едни тънки тръбички, които излизат отстрани, от средата на всяка дюза и отиват към другата. По тези тръбички се събира излишната нафта. Някъде, мисля между дюзите на първи и втори цилиндър, от тръбичката между двете дюзи излиза едно разклонение, от което с маркуче нафтата отива - забележи, в помпатата и тогава пак излиза от помпата и отива в резервоара. Провери си това маркуче и скобичките му, което отвежда излишната нафта от дюзите до помпата. То е късичко (към 15-тина сантиметра) и се намира точно между помпата и двигателя. Мисля, че там е проблема.

      Коментар


      • #18
        От: Под Паджерото се образува петно от нафта

        Да, мислех си дали няма някаква тръбичка между помпата и двигателя (от която да тече гориво), но...трудно се вижда!
        Мисля си, че и на канал ще е трудно!
        Благодаря колега за разяснението-утре ще опитам да проследя проблема по твоята информация!

        Коментар


        • #19
          От: Под Паджерото се образува петно от нафта

          Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
          ... по това, което пишеш за работата на двигателя (описваш я като нормална и безпроблемна във всички режими) си мисля, че "пробивът" е някъде след помпата, след дюзите дори, иначе трудно (да не кажа невъзможно) ще имаш такова добро "поведение" на двигателя...
          С уговорката че не е ясно от къде е теча и говорим по принцип:
          Ако теча е от секцията на горивоподкачващата помпа с казаното не съм съгласен. Производителноста на горивоподкачващата помпа е много по голяма от количеството необходимо за захранване на двигателя. Който е слагал в туба маркуча за обратна нафта е наясно какво огромно количество се връща в резервоара. От страна "недостиг на нафта" двигателя не може да има проблеми от такъв теч.
          Налягането на горивото в горивоподкачващата помпа пък управлява ъгъла на впръскване. Това налягане се създава пак от горивоподкачващата помпа и пак е значително по голямо от небходимото. За регулирането му се грижи клапан за налягането. При такъв теч сътветно ще падне налягането, но клапана ще съумее да го възтанови като остава по продължително време затворен. Тоест, пак няма проблем за нормалната работа на двигателя.
          Практиката показва същото. Единственния проблем е по трудното палене след престой.
          Последно редактирано от Аndro 160; 03-03-11, 19:06.

          Коментар


          • #20
            От: Под Паджерото се образува петно от нафта

            Андро, може и да греша, но ако има резхерметизеране в помпата или в горивопроводите преди нея, не трябва ли освен теч на гориво, да има и засмукване на въздух в с-мата? Т.е. влошена или дори невъзможна работа на двигателя.

            Коментар


            • #21
              От: Под Паджерото се образува петно от нафта

              Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
              Андро, може и да греша, но ако има резхерметизеране в помпата или в горивопроводите преди нея, не трябва ли освен теч на гориво, да има и засмукване на въздух в с-мата? Т.е. влошена или дори невъзможна работа на двигателя.
              В помпата е "налягане" и докато работи не смуче въздух, а тече. Както каза теч може да има и от обратната нафта, но там се вижда, а и налягането е слабо. Навсякъде пък преди помпата ще смуче въздух, щото там е "под-налягане".

              Коментар


              • #22
                От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                Първоначално публикуван от baraj1 Преглед на мнение
                Да, мислех си дали няма някаква тръбичка между помпата и двигателя (от която да тече гориво), но...трудно се вижда!
                Мисля си, че и на канал ще е трудно!
                Благодаря колега за разяснението-утре ще опитам да проследя проблема по твоята информация!
                Колега, от долу, от канал въобще няма да можеш да стигнеш до помпата, дори няма да я видиш. Не се занимавай!
                Всичката ти работа е отгоре, от през капака на автомобила.
                Успех!

                Коментар


                • #23
                  От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  В помпата е "налягане" и докато работи не смуче въздух, а тече. Както каза теч може да има и от обратната нафта, но там се вижда, а и налягането е слабо. Навсякъде пък преди помпата ще смуче въздух, щото там е "под-налягане".
                  Не знам.
                  Сещам се за прословутия проблем със семеринга отпред на оста на тези помпи (и най-вече при ГНП на 2,8TDI). Та там има и теч и засмукване на въздух.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                    Не знам.
                    Сещам се за прословутия проблем със семеринга отпред на оста на тези помпи (и най-вече при ГНП на 2,8TDI). Та там има и теч и засмукване на въздух.
                    Тоя семеринг е "преди помпата". Аз говоря за "след помпата", ако ме разбираш? И на смнимката със стрелката съм отбелязал от къде най често тече. В тая част на помпата е налягане значително над атмосферното и няма как при работещ двигател да смуче въздух.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Тоя семеринг е "преди помпата". Аз говоря за "след помпата", ако ме разбираш? И на смнимката със стрелката съм отбелязал от къде най често тече. В тая част на помпата е налягане значително над атмосферното и няма как при работещ двигател да смуче въздух.
                      Да, да разбрах те!
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                        Стува ми се,че проблема не е страшен,само дето трябва да се установи първо де
                        виж как стой въпроса с маркуча за "обратната" нафта,дюзи и дифтунгите.Помпата както ти и казаха сваляй само в краен случай когато си на 1000% сигурен че е от нея.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                          Благодаря за изказаните мнения колеги!Ще използвам днешния почивен ден-за да се "завра" отново под капака на джипа с надежда поне да локализирам проблема!Ако успея-после ще пиша!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                            Локализираш ли проблема работата е готова...
                            Успех!
                            Канал не ти трябва,сваляш кулера,попочистваш и подсушаваш и запаш тук-там,може да се наложи и огледалце

                            Коментар


                            • #29
                              От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                              Kолегата Андро се оказа прав!След като сложих огледало и светнах с лампа отдолу под ГНП- при запален двигател...видях образуващите се и отделящи се капчици от мястото, което е посочено със стрелка на приложената снимка на свалена помпа (б.р.вчера в 1,55 ч.).Мястото наистина е "криво"-откъм двигателя и с никаква възможност (според мен) да се ремонтира на място.Жалко, че за такъв на пръв поглед дребен проблем ще трябва да се сваля ГНП.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Под Паджерото се образува петно от нафта

                                Първоначално публикуван от baraj1 Преглед на мнение
                                .. В началото на следващата седмица ще пътувам до София-и ще го напрявя с Паджерото, за да потърся решение на проблема!...
                                Е щом ще го правиш може да се обадиш на Андро. Виж му подписа.
                                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X