Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отново реле за подгряването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Отново реле за подгряването

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Когато мислиш само ти е добре, но ако се качва зад волана и някой, които главно се интересува от огледалото в сенника... знаеш ли го какво ще измисли?
    Така че аз съм против бутоните. Мозъкът на колата си е за нея, моят - мой

    Аааа, не така! И булката е от електрото на ВМЕИ.
    То за това е бутон, а не копче. Най много да не запали, ако много бърза.

    Коментар


    • #17
      От: Отново реле за подгряването

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Аааа, не така! И булката е от електрото на ВМЕИ.
      То за това е бутон, а не копче. Най много да не запали, ако много бърза.
      Хмм, моята и тя е от същата фирма - инженер-компютерист...

      ама джипката не я притеснява никак - да му мислят околните

      Коментар


      • #18
        От: Отново реле за подгряването

        Аз съм го играл това хоро два пъти. Първия път с един микробус. Бутона даде фира някъде през ноща и няма подгряване, и съответно палене. Трябваше да се стигне до жиците му и да се даде на късо. Лесно е да се каже, ама на практика не беше. Трябва да се разглоби кората на таблото, съответно иска инструмент и да се вижда. Е, с "мамата" се докопах до жиците и запалих. После си взех поука и мотирах бутона на по голямшка шайба и после шайбата само с два винта към таблото. Два винта на видно място се свалят лесно.
        Сега така съм монтирал на джипа. Ама там пък стана друг проблем. Колега ми размествал джипа на паркинга и за беля точно тогава бутона блокирал на верига. Иначе си има контролна лампа и аз си я следя, ама той не погледнал. В резултат свещите си греяли до изтощаване на акумулатора. Та не знам дали да не се вземе плюс от контактния ключ.

        Коментар


        • #19
          От: Отново реле за подгряването

          Що толкоз си играете....за 3-4 лв елементи ще ви спретна такава закъснителна верига ....Вени...ходи при леси ,продават едни платки за фарове цялата платка е под 40 А реле и можеш да избирашнормално отворен или затворен контакт....Слагаш го и запояваш едно мостче така че след като загасне лампата на динамото релето да превключи....после само си избираш C и NC или C и NO ...съответно след като запали 9 или 15 секунди да изключи или включи релето съответно подгрева....На всички коли с изключение на сеед-а имам такова реле 12 лв...мисля че беше !Недостатък е че и лятото както и при топъл мотор ще вкл.подгрева ама не е болка за умиране...а ако ти се занимава един прозоръчен компаратор е стотинки !
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #20
            От: Отново реле за подгряването

            Ааа, такова хубаво бутонче си имам - отдавна сложено, и му използвах само ламбата. Опроводено, готово за връзване.
            Нищо не правя повече - перфектно си е.
            И работи - елементарно и просто - като бутонче

            Благодаря ти!

            Коментар


            • #21
              От: Отново реле за подгряването

              Е,колеги виждам,че темата е малко стара,но да споделя и моя проблем относно подгряването на паджерото.Същия проблем имах като на Вени,но го реших много бързо с един вкючвател за стартер на голф и един як бутон,от тогава нямам никакви проблеми с подгряването.Струваше ми около 25лева

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X