Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

    Още веднъж ще обясня как работи при мен АСК, понеже съм със същите диференциали като на колегата с проблема. Тук искам да отбележа, че оборотите на двигателя при една и съща скорост се влияят и от размера на гумите. Но чак такива големи разлики от гумите трудно ще се получат. Може би затова дотук никой в темата не засяга този въпрос. Но въпреки това искам да уточним и този въпрос, за да сме напълно точни. Моят размер гуми си е стандартния 265/70 R15.
    И така - при изключен Over Drive (на таблото свети лампата OD Off) автомата превключва до трета скорост (след потегляне на 1-ва прави още две превключвания), като при това положение при 100 км/ч оборотите са над 4000. При включен Over Drive превключванията са четири - т.е. ако го броиш като скорости стигаш до 5 (пета скорост). Тогава при мен оборотите при 100 км/ч са около 2300. Разбира се 5-та скорост при тези кутии няма, затова си мисля, че последното "превключване" е именно задействането на Lock Up-а, но пак ще кажа, че при мен точно то е най-осезаемо. Намаляването на оборотите тогава е най-голямо. При колегата при включване на OD, СК превключва още веднъж, но само толкоз. А трябва да "превключи" още два пъти.
    За съжаление аз не мога да кажа от къде идва проблема, но мисля, че 90% от успешното лекуване на едно заболяване идва от правилното диагностициране. Затова се надявам да съм бил полезен! Поздрави и успех!

    Коментар


    • #32
      От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

      Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
      Още веднъж ще обясня как работи при мен АСК, понеже съм със същите диференциали като на колегата с проблема. Тук искам да отбележа, че оборотите на двигателя при една и съща скорост се влияят и от размера на гумите. Но чак такива големи разлики от гумите трудно ще се получат. Може би затова дотук никой в темата не засяга този въпрос. Но въпреки това искам да уточним и този въпрос, за да сме напълно точни. Моят размер гуми си е стандартния 265/70 R15.
      И така - при изключен Over Drive (на таблото свети лампата OD Off) автомата превключва до трета скорост (след потегляне на 1-ва прави още две превключвания), като при това положение при 100 км/ч оборотите са над 4000. При включен Over Drive превключванията са четири - т.е. ако го броиш като скорости стигаш до 5 (пета скорост). Тогава при мен оборотите при 100 км/ч са около 2300. Разбира се 5-та скорост при тези кутии няма, затова си мисля, че последното "превключване" е именно задействането на Lock Up-а, но пак ще кажа, че при мен точно то е най-осезаемо. Намаляването на оборотите тогава е най-голямо. При колегата при включване на OD, СК превключва още веднъж, но само толкоз. А трябва да "превключи" още два пъти.
      За съжаление аз не мога да кажа от къде идва проблема, но мисля, че 90% от успешното лекуване на едно заболяване идва от правилното диагностициране. Затова се надявам да съм бил полезен! Поздрави и успех!
      Напълно съм съгласен с теб ,и мойте скорости работят по същиа начин ,и аз съм с същия размер гуми ....затова казах по горе колегата да пробва дали му работи Lock Up-а,и колко скорости сменя с и без OD.....иначе само си пишем тук ...
      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

      Коментар


      • #33
        От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

        -Колеги това че описахте как работят вашите кутии е смисала на темата, точно това ми трябва, нямам друг такъв под ръка за да го пробвам.
        -Целта ми е не да напрвя сам ремонт на кутията, а просто диагностика на проблема. В нашия град няма майстори или аз поне не съм намерил. Но предполагам сте го изпитвали: Най-лошото нещо е майстор да ремонтира без диагноза. Рзглобява за едно, па после почва друго ... трето ...


        -Без ОД превключва до 3-та, с пуснат ОД още веднъж (около 250 об. разлика). В този ред на мисли ... по-горе съм ви писал, че на положение "Д - Драйв" една скорост 1-ва или 2-ра не се усеща, при пълна газ не сваляше предавка надоло. Днес разместих жилото от ГНП-то към кутията - скъсих го. Ефекта беше:
        -- започна при пълна газ да слиза една предавка надоло
        -- на положение "Д - Драйв" се усещаха вече две певключвания до 3-та (след това си превключваше и за ОД)

        Ще се обърна към вас с два въпроса:
        -кое все пак е след 3-та, ОД или Лок-ъп?
        -на колко оборота превключва 2-ра и 3-та, и на колко превключва за ОД?


        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Ми ето го отговора. Кой я е разглобявал и защо?
        Точно заради същия проблем, отвори я един приятел и подмени два диска и още нещо си (счупеното ми мязаше на нещо като втулка или черупка). След ремонта и смяната на маслото си работи по същия начин. Единственната разлика е че при наклон обратен от предавката, когато е без газ и стои на място преди тресеше леко сега го няма.

        ПП
        Незнам какво е Лок-Ъп и незнам кога трябва да се включи, следователно незнам и как да разбера дали се включва.
        Последно редактирано от bat_vanko; 13-02-11, 16:20. Причина: ПП
        Biagini Passo Powered By VW Syncro

        Коментар


        • #34
          От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

          Това е добре че стои на място ,а не трагва назад или напред ,на наклон ...
          Lock Up-а е след 4 та скорост ,сваля около 250 об.,това е направено за икономия на гориво и запазване на мотора ,при каране по магистрала ,с постоянна скорост ...Искарваш го на дълга права и трябва да го усетиш като включи 4 та . (ще гледаш оборотомера )трябва да свали оборотите няколко секунди след като включи 4 та ...
          А за кик-дауна (понижаването на скорост или две )....Някаде(натиснат) до средата на педала на гаста сваля една ,а до долу сваля 2 скорости (но само ако си на 4 та или 3 та .
          OD го исползваш (изключваш-изключваш 4 та скорост )само като катериш наклон (планински път) и кутията превключва 3 та - 4 та през много кратко време ,това е направено пак да се пази кутията .
          А за оборотите коя на колко превключва (аз съм 3000 V6 бензин и може да има разлики ) но зависи с каква скорост си и колко си настъпил педала на гаста ,превключването ще го усетиш като го покараш малко повече и му свикнеш ,колкото повече си натиснал педала превключва на по високи обороти ...
          Последно редактирано от Красимир Гошев; 13-02-11, 18:17.
          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

          Коментар


          • #35
            От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

            Ще се обърна към вас с два въпроса:
            -кое все пак е след 3-та, ОД или Лок-ъп?
            -на колко оборота превключва 2-ра и 3-та, и на колко превключва за ОД?

            След трета, включва OD (т.е. четвърта скорост), когато разбира се е разрешен (включен) от малкото копченце на скоростния лост. И чак тогава се "заключва" кутията (Lock Up). При мен, някъде малко преди 80 км/ч - и оборотите падат рязко. Това, по което се различава много, поведението на автомобила при "заключена" кутия, е че при по силно натискане на педала на газта, няма това първоначално увеличаване на оборотите и последващо увеличаване на скоростта, т.е. почти няма приплъзване (загуби на въртящ момент) в скоростната кутия. Предаването на въртящ момент към колелата става някак "по-твърдо", почти като при ръчна СК.
            Относно оборотите, на които се сменят предавките те зависят от много неща. Като настрайки на конкретната СК (жилата например и др.). Най-вече, от това, колко си натиснал педала на газта. Също така дали изкачваш или спускаш наклон - т.е. колко е натоварен двигателя, респективно кутията. И други такива. Също така смятам, че с течение на времето и на работата всяка АСК си изработва нещо като свой собствен "характер на работа", така че е много трудно да се сравняват дори еднакви скоростни кутии на по 20 години работа и 300 - 500 и повече, хил. км. пробег. Разбира се тези разлики са в малки граници и въобще не може да става дума за случай като твоя.
            Ще се опитам по спомен (защото все пак в момента не съм в автомобила, за да засека точно) да ти кажа приблизително при какви километри и обороти става смяната на предавките на моето Паджеро. Уточнявам че става дума за празен автомобил, равен терен и натиснат на 1/3 до 1/2 педал на газта.
            2-ра почти веднага след потегляне при доста под 20 км/ч.
            3-та при малко под или около 40 км/ч.
            4-та при малко под или около 60 км/ч.
            И "5-та"(Lock Up), както вече казах при малко преди 80 км/ч.
            Оборотите, при които става всяка смяна при дадените по-горе други условия се колебаят от 2000, 2200 - 2300 до 2500 - 2600 об/мин.
            Така е при мен. При теб не трябва да е много по-различно - гарантирам!
            Надявам се да съм бил полезен! Поздрави!

            П.П. И пиши, като разбереш от какво е бил проблема при теб!

            Коментар


            • #36
              От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

              Колеги като събера постовете ви излиза че: Не ми включва 4-та, но при включено бутонче на ОД ми прави Лок-Ъп.

              Благодаря за инфото, обезателно ще пиша при развитие или ново инфо, или пък с нови въпроси.
              Biagini Passo Powered By VW Syncro

              Коментар


              • #37
                От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                А може ли и да обясните трите положения на копчето зад лоста. Зависимост на къде е натиснато също има разлика в превключването.
                GSM 0877 08 99 19
                Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                Коментар


                • #38
                  От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                  Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                  А може ли и да обясните трите положения на копчето зад лоста. Зависимост на къде е натиснато също има разлика в превключването.
                  Кое копче? Има едно с три положения за окачването е нещо но не виждам разлика в режимите.
                  Biagini Passo Powered By VW Syncro

                  Коментар


                  • #39
                    От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                    Щом усещаш че имаш Lock Up,значи имаш и 4 та . Lock Up-а е само след 4 та скорост ,при другите ниама ...
                    А това копче при мен е за амортесиорите има три положениа на твърдост ...
                    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                    Коментар


                    • #40
                      От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                      Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                      А може ли и да обясните трите положения на копчето зад лоста. Зависимост на къде е натиснато също има разлика в превключването.
                      Това копче ,не играе никаква роля при превключването ,а само натискането на педала на гаста ,зависи колко си натиснал педала ...колкото повече е натиснат толкова при по големи обороти превключва ..
                      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                      Коментар


                      • #41
                        От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                        Зад лоста би трябвало да има и копче A/T mode. При режим от него HOLD, автоматът тръгва от втора скорост, прескача първа. При PWR превключва на по-високи обороти. Обичайният режим е NORMAL.
                        Ето и графика на превключванията

                        Коментар


                        • #42
                          От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                          Благодаря на Паджеровод. Точно за него питах.
                          GSM 0877 08 99 19
                          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                          Коментар


                          • #43
                            От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                            Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                            Колеги като събера постовете ви излиза че: Не ми включва 4-та, но при включено бутонче на ОД ми прави Лок-Ъп.

                            Благодаря за инфото, обезателно ще пиша при развитие или ново инфо, или пък с нови въпроси.
                            Точно това се опитваме да ти обясним вече 2 страници.
                            Съветът ми е да да отидеш при хора които знаят какво правят.Има вероятност да се разминеш с лек ремонт на управляващия блок,но по вероятно е да сваляш кутия.Ако е така,иди при проверени майстори и прави цялостен,а не частичен ремонт и искай съответната гаранция.

                            П.П Този проблем от веднъж ли се появи или стана постепенно?
                            ТЕЛ:0886301378

                            Коментар


                            • #44
                              От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Зад лоста би трябвало да има и копче A/T mode. При режим от него HOLD, автоматът тръгва от втора скорост, прескача първа. При PWR превключва на по-високи обороти. Обичайният режим е NORMAL.
                              Ето и графика на превключванията
                              Това на практика е:зимен,нормален и спортен режим.
                              ТЕЛ:0886301378

                              Коментар


                              • #45
                                От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост

                                Тази система съм я виждал само на дизелови паджера,а на безин 3000 V6 има ли ,защото аз не съм виждал на нито едно .
                                MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                                MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X