От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост
Още веднъж ще обясня как работи при мен АСК, понеже съм със същите диференциали като на колегата с проблема. Тук искам да отбележа, че оборотите на двигателя при една и съща скорост се влияят и от размера на гумите. Но чак такива големи разлики от гумите трудно ще се получат. Може би затова дотук никой в темата не засяга този въпрос. Но въпреки това искам да уточним и този въпрос, за да сме напълно точни. Моят размер гуми си е стандартния 265/70 R15.
И така - при изключен Over Drive (на таблото свети лампата OD Off) автомата превключва до трета скорост (след потегляне на 1-ва прави още две превключвания), като при това положение при 100 км/ч оборотите са над 4000. При включен Over Drive превключванията са четири - т.е. ако го броиш като скорости стигаш до 5 (пета скорост). Тогава при мен оборотите при 100 км/ч са около 2300. Разбира се 5-та скорост при тези кутии няма, затова си мисля, че последното "превключване" е именно задействането на Lock Up-а, но пак ще кажа, че при мен точно то е най-осезаемо. Намаляването на оборотите тогава е най-голямо. При колегата при включване на OD, СК превключва още веднъж, но само толкоз. А трябва да "превключи" още два пъти.
За съжаление аз не мога да кажа от къде идва проблема, но мисля, че 90% от успешното лекуване на едно заболяване идва от правилното диагностициране. Затова се надявам да съм бил полезен! Поздрави и успех!
Още веднъж ще обясня как работи при мен АСК, понеже съм със същите диференциали като на колегата с проблема. Тук искам да отбележа, че оборотите на двигателя при една и съща скорост се влияят и от размера на гумите. Но чак такива големи разлики от гумите трудно ще се получат. Може би затова дотук никой в темата не засяга този въпрос. Но въпреки това искам да уточним и този въпрос, за да сме напълно точни. Моят размер гуми си е стандартния 265/70 R15.
И така - при изключен Over Drive (на таблото свети лампата OD Off) автомата превключва до трета скорост (след потегляне на 1-ва прави още две превключвания), като при това положение при 100 км/ч оборотите са над 4000. При включен Over Drive превключванията са четири - т.е. ако го броиш като скорости стигаш до 5 (пета скорост). Тогава при мен оборотите при 100 км/ч са около 2300. Разбира се 5-та скорост при тези кутии няма, затова си мисля, че последното "превключване" е именно задействането на Lock Up-а, но пак ще кажа, че при мен точно то е най-осезаемо. Намаляването на оборотите тогава е най-голямо. При колегата при включване на OD, СК превключва още веднъж, но само толкоз. А трябва да "превключи" още два пъти.
За съжаление аз не мога да кажа от къде идва проблема, но мисля, че 90% от успешното лекуване на едно заболяване идва от правилното диагностициране. Затова се надявам да съм бил полезен! Поздрави и успех!
Коментар