Здравеите колеги,искам да ви попитам някой дали знае колко трябва да е луфта на клапаните при Паджеро 2.5 ТД 89 год. .Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Свий
X
-
От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Извинявам се предварително ако нещо ми е тъп въпроса, но нещо не мога да схвана тези параметри,аз съм направил луфта 0.25 на студен 20°С и сега как са ми клапаните - стегнати или хлабави
- моя двигател е 4D56.
Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III
Коментар
-
От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Как да са ти, имаш по голям луфтПървоначално публикуван от eka Преглед на мнениеИзвинявам се предварително ако нещо ми е тъп въпроса, но нещо не мога да схвана тези параметри,аз съм направил луфта 0.25 на студен 20°С и сега как са ми клапаните - стегнати или хлабави
- моя двигател е 4D56.
.
Ако се притесняваш регулирай ги пак. Но аз мисля че такава разлика и то в по голяма хлабина не е никакъв проблем. Единственно ГРМ ще е по шумен. Опасно за двигателя е когато хлабината е по малка.
Коментар
-
От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Благодаря за бързия отговорПървоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеКак да са ти, имаш по голям луфт
.
Ако се притесняваш регулирай ги пак. Но аз мисля че такава разлика и то в по голяма хлабина не е никакъв проблем. Единственно ГРМ ще е по шумен. Опасно за двигателя е когато хлабината е по малка.
Значи няма да ги пипам,1 десета предполагам не е от значение за разход на гориво и за вървене.Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III
Коментар
-
От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Оправи ги, щото колите са стари и съответно износванията и от там луфтовете стават по големи.Първоначално публикуван от eka Преглед на мнениеБлагодаря за бързия отговор
Значи няма да ги пипам,1 десета предполагам не е от значение за разход на гориво и за вървене.
Коментар
-
Колега извинявай,но нещо си в грешка.Ако при топли са 0.25 на студен двг. не трябва ли да са 0.28? Ако колегата ги регулира на 0.15 студени то като загреят ще дойде на 0.05 или 0.09 или колкото е там топли, където е малко стегнато и ще има проблеми.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеОт: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година
Има данни за регулиране при топъл двигател (80°-95°С) - 0.25 мм. за всички клапани; и за студен 20°С - 0.15 мм. пак за всички.
Коментар
-
Колеги когато клапаните са студени разтоянието е по голямо от това когато са топли,има температурни разширения.Това се опитвам да ви кажа.
Коментар
-
Колега, ясно е какво казваш, но не си прав.
Преди около 5 петилетки, когато почнах да се сблъсквам масово с далекоизточна и западна техника, първосигнално и аз мислех като теб, но след по-задълбочен анализ стигнах до извода, че конструкторските бюра на различните марки не са се объркали.

... като ме виждам смисъл да насочваме темата в тази посока.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар