Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

    Здравеите колеги,искам да ви попитам някой дали знае колко трябва да е луфта на клапаните при Паджеро 2.5 ТД 89 год. .Благодаря предварително.

  • #2
    От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

    Има данни за регулиране при топъл двигател (80°-95°С) - 0.25 мм. за всички клапани; и за студен 20°С - 0.15 мм. пак за всички.

    Коментар


    • #3
      От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

      Много ти благодаря колега.

      Коментар


      • #4
        От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

        И за смукателни и за изпускателни 0.15mm.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

          Извинявам се предварително ако нещо ми е тъп въпроса, но нещо не мога да схвана тези параметри,аз съм направил луфта 0.25 на студен 20°С и сега как са ми клапаните - стегнати или хлабави - моя двигател е 4D56.
          Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

          Коментар


          • #6
            От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

            Първоначално публикуван от eka Преглед на мнение
            Извинявам се предварително ако нещо ми е тъп въпроса, но нещо не мога да схвана тези параметри,аз съм направил луфта 0.25 на студен 20°С и сега как са ми клапаните - стегнати или хлабави - моя двигател е 4D56.
            Как да са ти, имаш по голям луфт.
            Ако се притесняваш регулирай ги пак. Но аз мисля че такава разлика и то в по голяма хлабина не е никакъв проблем. Единственно ГРМ ще е по шумен. Опасно за двигателя е когато хлабината е по малка.

            Коментар


            • #7
              От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Как да са ти, имаш по голям луфт.
              Ако се притесняваш регулирай ги пак. Но аз мисля че такава разлика и то в по голяма хлабина не е никакъв проблем. Единственно ГРМ ще е по шумен. Опасно за двигателя е когато хлабината е по малка.
              Благодаря за бързия отговор
              Значи няма да ги пипам,1 десета предполагам не е от значение за разход на гориво и за вървене.
              Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

              Коментар


              • #8
                От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

                Първоначално публикуван от eka Преглед на мнение
                Благодаря за бързия отговор
                Значи няма да ги пипам,1 десета предполагам не е от значение за разход на гориво и за вървене.
                Оправи ги, щото колите са стари и съответно износванията и от там луфтовете стават по големи.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  От: Луфт на клапаните на Паджеро 2.5 ТД 89 година

                  Има данни за регулиране при топъл двигател (80°-95°С) - 0.25 мм. за всички клапани; и за студен 20°С - 0.15 мм. пак за всички.
                  Колега извинявай,но нещо си в грешка.Ако при топли са 0.25 на студен двг. не трябва ли да са 0.28? Ако колегата ги регулира на 0.15 студени то като загреят ще дойде на 0.05 или 0.09 или колкото е там топли, където е малко стегнато и ще има проблеми.

                  Коментар


                  • Паджеровод
                    Паджеровод коментира
                    Редактиране на коментар
                    Прав си, но това пишеше в сервизната документация. Затова съм писал, че имам такива данни тогава

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Точно в момента гледам какво дават за Suzuki M16A.
                    На студено са около 0.20 и 0.30, като на топло за +0.05 и +0.06.
                    Преди повече от 20г имах Мазда 2.0 с FE, като и там на топло луфтовете бяха по-големи.

                • #10
                  Колеги когато клапаните са студени разтоянието е по голямо от това когато са топли,има температурни разширения.Това се опитвам да ви кажа.

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има температурни разширения, ама на всичко, не само на клапаните. А алуминия на главата се разширява доста повече от стоманата на клапаните за една и съща температурна разлика.

                    Мерене му е майката.

                • #11
                  Колега, ясно е какво казваш, но не си прав.
                  Преди около 5 петилетки, когато почнах да се сблъсквам масово с далекоизточна и западна техника, първосигнално и аз мислех като теб, но след по-задълбочен анализ стигнах до извода, че конструкторските бюра на различните марки не са се объркали.

                  ... като ме виждам смисъл да насочваме темата в тази посока.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X