Колеги –пак за дефекта със семеринга на П2 с 4М40 мотор.
Както и преди съм споменал –аз имам трудната задача да помагам на роднини обзаведени с такава кола.
Проблема е че не съм на място........
По думите на сестра ми – това което тя ми разказа –дефекта е в доволно голяма вероятност семеринга.На 100 % няма как да съм сигурен но .....
Поне засега го правило като е студена колата.Преди бях пуснал един пост относно свещите – тоя проблем е решен – менте свещи –новите пак не са оригинал Митсубиши но вече са на фирма която съществува и произвежда подгревни свещи ,имат каталог,и т.н и наи вече на практика колата си пали като трябва.
Засега съм решил да им пратя семеринг-поне не е скъпо а дали ще се сменя ще решим след още малко време.
Та за семеринга няколко въпроса – потърсих по нета еквивалент на Исузувския номер.
Isuzu Part Nr. - 8-94227-475-0 20x30x7
Та понеже съм с немско и наи лесно ще намеря нещо немско -още повече че Zexel = Bosch и намерих ето това
Bosch part Nr.- 1460 283 307 Wellendichtring 20x31.1x6.9
Намерих и номер на някаква фирма дет аз не съм я чувал – CORTECO.
Та номера по CORTECO е 12014600B и данните на семеринага са 20х31х7.3
Някои ако може да каже поне Бошовския дали е този номер ?
Ако по Бош не е тоя номер ако някои има инфо кои е номера по Бош -моля да го даде.И накрая за капак пост 15 от темата за семеринга –поста на колегата skitnik
”” Семерингите са 2 вида, едната 31мм(като на снимката), другата 30мм. Номера на помпата е важен при поръчката им. Има един тип семеринги които уплътняват и в двете посоки””
Как да разбера номера на помпата и къде седи тоя номер?
Както и преди съм споменал –аз имам трудната задача да помагам на роднини обзаведени с такава кола.
Проблема е че не съм на място........
По думите на сестра ми – това което тя ми разказа –дефекта е в доволно голяма вероятност семеринга.На 100 % няма как да съм сигурен но .....
Поне засега го правило като е студена колата.Преди бях пуснал един пост относно свещите – тоя проблем е решен – менте свещи –новите пак не са оригинал Митсубиши но вече са на фирма която съществува и произвежда подгревни свещи ,имат каталог,и т.н и наи вече на практика колата си пали като трябва.
Засега съм решил да им пратя семеринг-поне не е скъпо а дали ще се сменя ще решим след още малко време.
Та за семеринга няколко въпроса – потърсих по нета еквивалент на Исузувския номер.
Isuzu Part Nr. - 8-94227-475-0 20x30x7
Та понеже съм с немско и наи лесно ще намеря нещо немско -още повече че Zexel = Bosch и намерих ето това
Bosch part Nr.- 1460 283 307 Wellendichtring 20x31.1x6.9
Намерих и номер на някаква фирма дет аз не съм я чувал – CORTECO.
Та номера по CORTECO е 12014600B и данните на семеринага са 20х31х7.3
Някои ако може да каже поне Бошовския дали е този номер ?
Ако по Бош не е тоя номер ако някои има инфо кои е номера по Бош -моля да го даде.И накрая за капак пост 15 от темата за семеринга –поста на колегата skitnik
”” Семерингите са 2 вида, едната 31мм(като на снимката), другата 30мм. Номера на помпата е важен при поръчката им. Има един тип семеринги които уплътняват и в двете посоки””
Как да разбера номера на помпата и къде седи тоя номер?
Коментар