Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Да, а и сега видях по-големите снимки, които е дал в другата си тема. Джантите вярно са с отрицателно ET, но и е повдигната джипката, най-вероятно отпред с торсионите. Може би с по-стегнати амортисьори ще намалее блъскането при такива скокове.
    Да отпред са натегнати торсионите доколкото е възможно.Но мен не ме притеснява че блъска в тампоните,мен ме притеснява че като сложа лебедката отпред и бронята и още един акумулатор ПРИ САМОТО ПРИЗЕМЯВАНЕ НА ДЖИПА ТОРСИОНИТЕ ЩЕ СЕ ТОВАРЯТ МНОГО. Но май ще минавам на усилени торсиони.Или на такива от 2.8.

    Между другото гледах на едно паджеро че са сложени още едни амортисиори.Същия размер само че отзадната страна на носачите,има планка за шасито и на долния носач още една.Яд ме е, че неможах да го снимам
    Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
    ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

    Коментар


    • #17
      От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

      Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
      ...Но мен не ме притеснява че блъска в тампоните,мен ме притеснява че като сложа лебедката отпред и бронята и още един акумулатор ПРИ САМОТО ПРИЗЕМЯВАНЕ НА ДЖИПА ТОРСИОНИТЕ ЩЕ СЕ ТОВАРЯТ МНОГО...
      Ами ще ги слагаш назад!
      И въобще, като ти слушам изискванията ми идва да ти изровя една тема. Не вярвам да си я прочел! Искаш ли? Ама може да ти се доповръща, като видиш ...

      Коментар


      • #18
        От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Ами ще ги слагаш назад!
        И въобще, като ти слушам изискванията ми идва да ти изровя една тема. Не вярвам да си я прочел! Искаш ли? Ама може да ти се доповръща, като видиш ...
        Ми горе долу съм преровил целия форум,но може и да съм изпуснал нещо, добре ще е да хвърля един поглед на "твойта тема".
        Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
        ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

        Коментар


        • #19
          От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

          Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
          Да отпред са натегнати торсионите доколкото е възможно.Но мен не ме притеснява че блъска в тампоните,мен ме притеснява че като сложа лебедката отпред и бронята и още един акумулатор ПРИ САМОТО ПРИЗЕМЯВАНЕ НА ДЖИПА ТОРСИОНИТЕ ЩЕ СЕ ТОВАРЯТ МНОГО. Но май ще минавам на усилени торсиони.Или на такива от 2.8.

          Между другото гледах на едно паджеро че са сложени още едни амортисиори.Същия размер само че отзадната страна на носачите,има планка за шасито и на долния носач още една.Яд ме е, че неможах да го снимам
          По-добре избягвай да рипаш като са ти уморени торсионите. А като сложиш още 60-на кила отпред без да си усилил окачването, положението ще стане още по-лошо. Поставянето на втори амортисьор няма да реши проблема.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

            Нищо не си прочел. Търси си темата на Върбанов за подготовката на състезателен автомобил на базата на Паджеро 3,5.

            Коментар


            • #21
              От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

              Като чета на колегата проблема, стигам до извода, че си кара доста мъжката зверчето! Ако предницата ти е редовно във въздуха - това си е чист екстийм като натоварване на окачването! За такива изпълнения хората са измислили подсилени окачвания, които хем могат да поемат допълнителното тегло, хем издържат на по-голямо натоварване! Ако ставаше само с пружини мислиш ли, че някой щеше да хвърля грешни пари да подготвя автомобили със скъпи части и преработки..?!! Кой ще ти даде гаранции, че новите пружина ще работят коректно с амортисьорите ти (амовете с променлива твърдост не са евтини)? Кой може да ти каже, каква е умората на частите които ще вземеш от моргата...?! Така наречения кафеджийски тунинг винаги излиза скъп на края, защото винаги е предпоследен - в смисъл, че накрая ще си вземеш каквото трябва - да ти е мирна главата!

              Поздрави

              Коментар


              • #22
                От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                За такива изпълнения хората са измислили подсилени окачвания...
                Че и специален модел паджеро със заводски такива.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                  Да, темата, за която говори Андро е показателна, а в тази папка https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...Lift%20Pajero/ има снимчици докъде стига фантазията на хората

                  Коментар


                  • #24
                    От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                    Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                    Да отпред са натегнати торсионите доколкото е възможно.Но мен не ме притеснява че блъска в тампоните,мен ме притеснява че като сложа лебедката отпред и бронята и още един акумулатор ПРИ САМОТО ПРИЗЕМЯВАНЕ НА ДЖИПА ТОРСИОНИТЕ ЩЕ СЕ ТОВАРЯТ МНОГО. Но май ще минавам на усилени торсиони.Или на такива от 2.8.
                    Кан ми шан, Пенке ле, ки ли ми т'екут!

                    От червеното следва, че като скочиш, предницата не се разгъва. Съответно, при приземяване, и остава по-малка възможност за сгъване (не по-малка от стандартния вид, но по-малка от необходимата). Скоро ще се разблъска и още повече, понеже тампоните на носачите, особено на горните, няма как да издаянат на такива изпълнения. Паджерото, дето е участвало на Дакар през 96-та, има нещо общо с твоето само в името.

                    И по-горе ти писах - няма разлики във фабричните торсиони за различни мотори. А в твоя случай и "тунинговите" усилени няма да свършат работа. Ако ще се правиш на скакалец по-добре смени машината - не че и Паджерото не може да се направи, но смисъла, особено финансовия, е никакъв.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      ...От червеното следва, че като скочиш, предницата не се разгъва.
                      Това пък от къде на къде?

                      ...а иначе, приземяването до някъде се решава с едни по-добри амове... стига да издържи носача и захватите им...

                      При добра възможност огледай предницата на едно Pajero EVO. Сам ще видиш какво е слабо и какво реално трябва.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ... а иначе, приземяването до някъде се решава с едни по-добри амове... стига да издържи носача и захватите им ...
                        Нищо не се решава. Като е натегнал торсионите е останал съвсем малък ход, а освен това вероятно и торсионите са вече доста износени и не държат добре на натоварването. Каквито и амортисьори да сложи ще си блъска, докато в един момент не остане без тампони и тогава ще замине и някой амортисьор.

                        По начало скоковете не се отразяват добре на джипки стандартно окачване. Същото се отнася и за тунингованото с обичайната масова конфекция. Дори с практически чисто нови пружини и нови двойни амортисьори успях да смачкам шасито над тампоните и след това да изкъртя захвата на амортисьор.

                        За да издържи по-дълго на каране в стил "рали-рейд" трябва по-сериозно пипане, което не мисля, че е актуално в случая, предвид на свързаните с това разходи.

                        Като иска да товари предницата с още железария, колегата ще трябва все пак да смени амортизираните торсиони с нови, желателно усилени. И все пак да се въздържа от скокове. Започнеш ли много да рипаш, неизбежно започват да се чупят разни неща и то не само по окачването ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                          Май наистина ще сменя торсионите с усилени такива.Пък за догодина ще търся нещо с цял мост отпред.

                          И трябва повече да внимавам по слогчетата
                          Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
                          ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X