Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

    Здравейте колеги

    Значи въпросът ми е следния: Има ли начин да се облекчи работата на торсионите на Pajero-то(в смисъл да не се натоварват толкова). Доста често при по нервно каране ми подскача предницата,а искам да сложа лебедка, а имам и два акумулатора и броня като му направа и става доста тежичко отпред.

    Мисля си за някакъв вариант да взема от моргата някакви пружини от нещо си и по някакъв начин да ги поставя отпред но все още съм много далече от постигането на тази цел и бих искал да знам вие какво мислите и дали имате някакви други предложения???
    Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
    ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

  • #2
    От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

    Това с пружините може и да стане ,по добре си купи усилени торсиони ....
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

    Коментар


    • #3
      От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

      Решението е нови усилени торсиони . За пружини мисля , че няма да има място . Онзи ден с Андро сменяхме предните амотесьори и свободното място бе кът .
      Успех
      [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

        Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
        Това с пружините може и да стане ,по добре си купи усилени торсиони ....
        Знае ли някой къде ги има и колко струват,а и как да разберем колко по-усилени са от мойте ?
        Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
        ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

        Коментар


        • #5
          От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

          Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
          Знае ли някой къде ги има и колко струват,а и как да разберем колко по-усилени са от мойте ?
          По принцип производителите на тунинг окачвания ги правят . Колега от форума дистрибутира продукти на австралийска фирма и излизат към 800 лв.
          [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

          Коментар


          • #6
            От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

            E за 800 лв бих се поиграл 1-2 дена с пружини.Може и да стане.Въпросът е дали някой го е правил и някой ако има някакви идеи да казва.
            Мисля че пружините ако поемат 20-30% от работата на торсионите ще е добре.
            Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
            ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

            Коментар


            • #7
              От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

              Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
              E за 800 лв бих се поиграл 1-2 дена с пружини.Може и да стане.Въпросът е дали някой го е правил и някой ако има някакви идеи да казва.
              Мисля че пружините ако поемат 20-30% от работата на торсионите ще е добре.
              В такъв случаи торсиони от 3,5 или 2,8 !
              За пружини някакси немо да си го представя .
              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

              Коментар


              • #8
                От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                Да тази идея по-ми допата да потърся от някоя морга,но 3.5 бензиновят двигател по-тежък ли е от 2.5 тди(би трябвало и торсионите да са по-яки)
                Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
                ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

                Коментар


                • #9
                  От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                  Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                  В такъв случаи торсиони от 3,5 или 2,8 ! ...
                  Ако не ме лъже паметта, торсионите на 3.5 бяха с около 3 см по-дълги от тези на 2.5. Т.е. - няма да стане този номер.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                    Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                    Има ли начин да се облекчи работата на торсионите на Pajero-то(в смисъл да не се натоварват толкова). Доста често при по нервно каране ми подскача предницата,а искам да сложа лебедка, а имам и два акумулатора и броня като му направа и става доста тежичко отпред.
                    Мисля си за някакъв вариант да взема от моргата някакви пружини от нещо си и по някакъв начин да ги поставя отпред но все още съм много далече от постигането на тази цел и бих искал да знам вие какво мислите и дали имате някакви други предложения???
                    Подскачането на предницата е по-скоро индикация, че е твърда, отколкото мека. С едни читави амортисьори ще се укроти значително. Да сложиш пружини може само във вид на импровизиран coilover - няма друго място, на което да могат да се направят легла, освен около амортисьора.

                    Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                    E за 800 лв бих се поиграл 1-2 дена с пружини.Може и да стане.Въпросът е дали някой го е правил и някой ако има някакви идеи да казва.
                    Мисля че пружините ако поемат 20-30% от работата на торсионите ще е добре.
                    Помисли малко как точно ще работи амортисьора в такъв случай - вероятността предницата да се разподскача още повече е голяма, освен ако бързо-бързо не сложиш едни 100-ина кила товар.

                    Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                    Да тази идея по-ми допата да потърся от някоя морга,но 3.5 бензиновят двигател по-тежък ли е от 2.5 тди(би трябвало и торсионите да са по-яки)
                    Двигателите са подредени по тегло от ниско към високо така: 2,5 и 3,0 (почти равни са)/2.8/3.5

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Ако не ме лъже паметта, торсионите на 3.5 бяха с около 3 см по-дълги от тези на 2.5. Т.е. - няма да стане този номер.
                    Торсионите стават по-дълги след 1997, ако си спомням добре. Няма разлика във вида на торсионите според двигателя - има само по един фабричен номер за всяка от двете дължини. Това, според мен, дава отговор на въпроса има ли смисъл от усилени торсиони на 2.5 - Не. При положение, че същите торсиони "носят" и 2.8 в същите години на производство, а той е с почти 100 кг по-тежък. Ако са уморени обаче, трябва да се сменят, но пак - според описаното поведение на автомобила по-скоро амортисьорите са за смяна.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                      Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                      E за 800 лв бих се поиграл 1-2 дена с пружини...
                      Много смело!
                      Помисли какво трябва да стане, за да има място в широчина и височина за т.н. койловер (амортесьор-пружина).

                      Коментар


                      • #12
                        От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                        Предницата не подскача като си карам нормално по черен път,а при по-голяма засилка на някои слог предните гуми остават във въздуха и после като тупне на земята става доста грубо.

                        Имам предвид приземяване след скок подобен на тоя:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10302.jpg
Прегледи:2
Размер:102.6 КБ
ID:5230754
                        Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
                        ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

                        Коментар


                        • #13
                          От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                          Ако е Паджерото от аватара ти, май си с фланци или отрицателни джанти. Така се увеличава и дължината на рамото, освен увеличеното тегло.
                          Лесният и скъп вариант са усилените торсиони, но май и койловерите няма да легнат по-евтино.
                          За да пробваш защо не понатегнеш торсионите, а и погледни амортисьорите в какво състояние са.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            ... За да пробваш защо не понатегнеш торсионите, а и погледни амортисьорите в какво състояние са.
                            От това, което казва колегата, оставам с впечатление, че при сгъване на окачването му бие на тампони. Между другото, това беше един от ефектите, когато на времето натегнахме торсионите. Въпреки, че бяхме подрязали тампоните за да остане някакъв ход, блъскането беше доста яко.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Има ли начин да се "помогне" на ТОРСИОНИТЕ - Pajero2 ???

                              Да, а и сега видях по-големите снимки, които е дал в другата си тема. Джантите вярно са с отрицателно ET, но и е повдигната джипката, най-вероятно отпред с торсионите. Може би с по-стегнати амортисьори ще намалее блъскането при такива скокове.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X