Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

    Здравейте колеги!!!

    Днес определено си скъсах нервите... Блокирали ми накладките на ръчната - оказа се че предпазната ламарина е изгнила и влизало вода и кал вътре в барабана и натам се сещате - Ръжда. Започнах да разглобявам малко по малко за да сваля предпазната ламарина или каквото бе останало от нея и да хуквам по магазините за нова - но ПРОБЛЕМ - цял ден трима човека не можем да избием фтулката на задната полуоска и да извадим лагера. Та въпросът ми е Някой сменявал ли е този лагер и по точно как се вади фтулката преди него???.Ние опитахме с ВАРИЯ и след това с Малко нагряване и най накрая с много яко нагряване(даже стопих сепаратора на лагера) и НИЩО

    Моря за спешна помощ

    Благодаря ви предварително!

    Ето и малко снимки

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21112010443.jpg
Прегледи:1
Размер:126.4 КБ
ID:5907059
    Става дума за фтулката докосната с отверката
    Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
    ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

  • #2
    От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

    Някъде на преса вижте. Дано с тая вария не сте изкривили самата полуоска. Пусни някое фото от задната страна как изглежда възела.
    KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

    Коментар


    • #3
      От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

      Реже се с флекс.

      Коментар


      • #4
        От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

        Първоначално публикуван от nesiiv Преглед на мнение
        Реже се с флекс.
        Точно така.Но преди това и вземете размерите с шублера,че ако я няма в магазина да ти я направи някой стругар.Вътрешния размер се прави по малък с една десета мисля ,че беше и после се набива след нагряване.

        Коментар


        • #5
          От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21112010444.jpg
Прегледи:1
Размер:211.4 КБ
ID:5230100

          Само тези 2 снимки имам сега.
          е как с флекса- първо е неудобно и може да се закачи от полуоската там където лежи семеринга.
          Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
          ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

          Коментар


          • #6
            От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

            А сигурно ли е че полуоската се вади навътре, а не навън, със все втулката и лагера?
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

              Най-лесно е да се среже. След това се купува или прави нова втулка. Набива се горещо.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                А сигурно ли е че полуоската се вади навътре, а не навън, със все втулката и лагера?
                Схемата изглежда същата като тази на Jeep, където втулката е от мек материал и е за еднократна употреба. За сваляне препоръчват да се пробие отвор с бормашина за да се отслаби и след това да се довърши със секач. Може и с флекс, ама този, който борави с него, трябва да има опит за да не накълца полуоската.
                Добър е съветът да се свалят размерите преди да се реже, защото втулката може и да е трудна за намиране.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Схемата изглежда същата като тази на Jeep, където втулката е от мек материал и е за еднократна употреба. За сваляне препоръчват да се пробие отвор с бормашина за да се отслаби и след това да се довърши със секач. Може и с флекс, ама този, който борави с него, трябва да има опит за да не накълца полуоската.
                  Добър е съветът да се свалят размерите преди да се реже, защото втулката може и да е трудна за намиране.
                  Сгрях. Благодаря.

                  Един вариант за прецизно срязване е с дремел (шлифовалка). Тоест, с ъглошлайфа се реже до примерно милиметър-два от полуоската, и се довършва с дремела.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                    Колеги тъй като съм правил тази операция поне 15 пъти ще ви кажа,че не е необходимо нищо друго освен два чука-/един малък и един по-голям/ и твърда повърхност на която да се чука.Малкия чук го ползвам за подложка на втулката и удрям сериозно върху него с по-големия.След има-няма 5 мин. работа втулката е омачкана и излиза на ръка.Никога до сега не съм ползвал каквото и да било друго за демонтаж на втулката,защото верятността от повреда на полуоската е значителна-/особено с флекс/.Новата втулка се набива по метода на горещо-пресовата сглобка.За целта в полеви условия аз я нагрявам с газова горелка,след което я набивам на полуоската с подходяща по диаметър и дължина тръба.След пълното изстиване и стягане проверявам с як тръбен ключ за евентуално превъртане.П.П. Не отричам гореизброените методи,но смятам че няма нужда от флексове,бормашини и др. при положение,че втулката е от мек материал и има способността да се омачква и пада буквално сама.Метода е тестван на Витара,Нива,Паджеро,Жигули и върши чудесна работа.Най-важното е след избиване на втулката да се намери-/направи/ качествена и с точните размери нова,защото сглобката е изключително отговорна и при евентуална недобре-свършена работа колелото,заедно с полуоската излита на някой завой с всичките последствия от това.
                    Последно редактирано от Янко Желязков; 22-11-10, 12:23.

                    Коментар


                    • #11
                      От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                      Виж тук
                      http://www.pajero.us/pajero-manual/.Под №114 има за ремонта на полуоската.
                      Пиши дали си намерил втулката,която държи лагара и колко
                      струва,че и на мен ми предстои разглобяване на полуоска(имам скъсана шпилка
                      [B]MITSUBISHI PAJERO 2800 GLS [/B]
                      [I]Super Select 1995г. дълга база[/I]
                      тел.0888718566-Любо

                      Коментар


                      • #12
                        От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                        Значи днес ходих до една морга и си взех комплект полуоската с лагер и с фтулката и с тазовете които пазят барабана отвътре. Ще пробвам с чуковете и секач да сваля и мойта фтулка ида си отремонтирам полуоската за резерва.Има номер на фтулката и ще се опитам да намеря нова. Притеснява ме обаче,че на другата полуоска която взех от моргата пише от външната страна 80, а на мойта пише 81 и незнам даи ще пасне когато пробвам ще пиша пак.
                        Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
                        ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

                        Коментар


                        • #13
                          От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                          Първоначално публикуван от svetlio_cbr600 Преглед на мнение
                          Значи днес ходих до една морга и си взех комплект полуоската с лагер и с фтулката и с тазовете които пазят барабана отвътре. Ще пробвам с чуковете и секач да сваля и мойта фтулка ида си отремонтирам полуоската за резерва.Има номер на фтулката и ще се опитам да намеря нова. Притеснява ме обаче,че на другата полуоска която взех от моргата пише от външната страна 80, а на мойта пише 81 и незнам даи ще пасне когато пробвам ще пиша пак.
                          Колега излишно си си оскъпил ремонта,но все пак това си е твоя работа.Лагера на полуоската се сменя лесно по начина който ти описах.Секач не ти тряба.Няма никаква гаранция,че на тази полуоска,която си купил лагерът ще е по-добър от твоя.

                          Коментар


                          • #14
                            От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                            Определено най-лесно и безболезнено е с флекса. има само едно условие: тоя, дето държи флекса да знае какво прави. Бавничко, внимателно, за 2 минути е готово и красиво. Ако си нямаш доверие, пили съвсем по мъничко. С малко търпение, става за 5 минути. Не пилиш до край, не се налага - като останат 1-2 десети, втулката си излиза сама или със съвсем лекичко почукване.

                            Това с чуковете също става, но смея да твърдя, че рисковете не са по-малки, отколкото с флекса. Тоест, не е за новобранци.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: АХ ТОЗИ ЛАГЕР НА ПОЛУОСКАТА - ПОМОЩ ???

                              Аз бих измил хубаво старата грес и после за 10 -15 минути във фурната на 200 градуса.
                              Ще си падне сама и без бой.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X