Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на Паджеро

    Оглеждам се за Паджеро дълга база, десен волан, дизел, автомат, супер селект, мисля 93-95 са моделите.
    Искам да го ползвам за зимата да дърпа ремарке на снега (предния сезон долу горе се справих с комби дизел).

    Разгледах има доста англичанки, но и доста въпросителни:
    1. разлика м/у моделите 2.5 и 2.8?
    2. всички ли са супер селект?
    3. има ли модели с блокаж на задния диф?
    4. слаби места, които трябва да се огледат?
    5. ... ?

    Ще бъда благодарен на всякъква информация.
    Biagini Passo Powered By VW Syncro

  • #2
    От: Избор на Паджеро

    Има толкова много писано и по 5-те точки, че няма накъде повече!
    1. 2.5 е 99к.с. и с ремъци, 2.8 мисля беше 125/6 коня и е с верига
    2. Не всички са супер селект (Има модели с ръчни ск. които не са, за автоматика може и всички да са)
    3. Има модели със 100% блокаж отзад, има и с LSD
    4. Изгнила рама на първо място, шумове по диф., кутия, раздатка, етц
    5. Което по ти прилегне. Щом с комби си се оправял значи и 2.5 ти върши работа. Едното с по голям данък и ГО другото с по малък. Гледаш, пробваш, харесваш, купуваш

    Коментар


    • #3
      От: Избор на Паджеро

      колега имаме едно за продажба,дълга база,автомат суперселект,2.5,не е регистриран в Бг и най важното не е каран тук . цената е добра,автомобилът също..само трябва да видя дали не са го продали през уикенда,че не бях в града.повече инфо на лично
      п.п. не представлявам автокъща,колата е на приятел
      куче или вълк?
      в клетка ,или свободен?
      въпрос на личен избор.
      Вихрен Илиев
      0888249888
      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        От: Избор на Паджеро

        Първоначално публикуван от hibit Преглед на мнение
        1. 2.5 е 99к.с. и с ремъци, 2.8 мисля беше 125/6 коня и е с верига
        Има писано, съгласен съм.
        Благодаря и за писаното тук.

        Интересуват ме личните ви впечетления от тези англ. модели.

        Като цяло отзивите за моторите ме интересуват, ясно по-мощния има предимства, но ме интересува кой е по-сполучлив като разработка.
        (тези 2.8 гледам имат въздушен джоб за кулъра отгоре на капака)
        Biagini Passo Powered By VW Syncro

        Коментар


        • #5
          От: Избор на Паджеро

          Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
          (тези 2.8 гледам имат въздушен джоб за кулъра отгоре на капака)
          Имат, понеже двигателят е по-висок. При 2.5 "джобовете" са два и са от долната страна на капака, като са изведени отпред, зад решетката. Като цяло - за 2.5 нещата зависят от предишната му експлоатация в по-голяма степен, отколкото при 2.8. 2.8 пък има по-"бъгава" периферия. Също така 2.8 е окомплектован с по-усилени компоненти по силовия тракт - СК, диференциали и полуоски. И е с около 5-10% по-тежък, в зависимост от окомплектацията.

          Ако колата няма да се кара в града, аз сериозно бих се замислил за бензинов 3.5. При така поставената задача - дърпане на ремарке през зимата - разликата в разхода с 2.8 ще е несъществена.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Избор на Паджеро

            Дизел - задължително. На бензин излиза скъпо, а газ не ми харесва. На кънтрито си сложих ГИ и съм много доволен разлика газ/бензин няма, но дизела си е друго.
            Biagini Passo Powered By VW Syncro

            Коментар


            • #7
              От: Избор на Паджеро

              Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
              Дизел - задължително. На бензин излиза скъпо, а газ не ми харесва. На кънтрито си сложих ГИ и съм много доволен разлика газ/бензин няма, но дизела си е друго.
              Ти си знаеш, ама попрочети малко за разхода на 2.8 в зимни условия и под товар и тогава решавай. По принцип икономичността не е най-силната страна на дизеловите Мицубишита.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Избор на Паджеро

                Мой приятел имаше 2.8 дълга база автоматик (десен волан, но едва ли е от значение) и на софийско не можеше да го свали под 17/100. Абсолютно съм съгласен с колегата stargazer, че е по-добре да търсиш бензинов вариант. Не вярвам да харчи повече от 20-21(софийско). А и като се има впредвид разликата в цената бензин/дизел (дизела вече е с над 10ст. по-скъп) за изминати 100км. разхода изразен в пари идва същия като при 2.8 .
                M57D30T1
                W450

                Коментар


                • #9
                  От: Избор на Паджеро

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02731.jpg
Прегледи:1
Размер:224.2 КБ
ID:5229318Това хъб ли е (паджеро 2.5 дълга база)?
                  Biagini Passo Powered By VW Syncro

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избор на Паджеро

                    Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                    [ATTACH=CONFIG]271774[/ATTACH]Това хъб ли е (паджеро 2.5 дълга база)?
                    Това е капак.
                    Паджерото със супер селект няма хъбове.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избор на Паджеро

                      Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                      Дизел - задължително. На бензин излиза скъпо, а газ не ми харесва. На кънтрито си сложих ГИ и съм много доволен разлика газ/бензин няма, но дизела си е друго.
                      Като ще е дизел вземи го 2.8-железен двигател.С верига е този мотор,автомата при правилна експоатация-никакви проблеми.Само разхода зимо време в града е 15+ но колко си е зима ама си е удоволствие карането му.Две години карах такъв къса база,доволен съм никакви грижи.Успех в избора !

                      Коментар


                      • #12
                        От: Избор на Паджеро

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Това е капак.
                        Паджерото със супер селект няма хъбове.
                        И аз предположих така, обаче явно има проблем: При 2Н на таблото не спира да мига предния мост (даже ми се струва, че заради това не си включва последната предавка автомата).

                        П.П. При 4Н също мига но когато потеглиш светва постоянно.
                        Biagini Passo Powered By VW Syncro

                        Коментар


                        • #13
                          От: Избор на Паджеро

                          Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                          И аз предположих така, обаче явно има проблем: При 2Н на таблото не спира да мига предния мост (даже ми се струва, че заради това не си включва последната предавка автомата).

                          П.П. При 4Н също мига но когато потеглиш светва постоянно.
                          Това с мигането е от датчика не е проблем само на този екземпляр,повечето са така.Ако всичко друго е в ред това не е проблем и не може от това да не включва 4-та на автомата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Избор на Паджеро

                            Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                            И аз предположих така, обаче явно има проблем: При 2Н на таблото не спира да мига предния мост (даже ми се струва, че заради това не си включва последната предавка автомата)...
                            Системата за изключване на предния мост е с вакумен разединител, или т.н. "дисконектор". Малко сложна система от вакуми и лампи, и не особенно "ремонтопригодна" предвид ограничения достъп, мръсотията и омасляването на които е подложена.
                            Първо трябва да се види дали работи - джипа се вдига на подемник, пали се на 2H и при завъртане на колелата кардана не трябва да се върти.
                            После се гледа защо мигат лампите (чест проблем при тая система).
                            Скоростите нямат общо в случая.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Избор на Паджеро

                              На 3500 оборота в мин. - 90 км./час ?
                              Biagini Passo Powered By VW Syncro

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X