Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

    Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
    От три години имам късо Паджеро, а преди години карах Л300 и съм стигнал до извода, че над 80км./ч. с колкото караш, толкова гори!!
    100 - 10
    120 - 12
    140 - 14
    Хм има нещо вярно в това колега.
    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

    Коментар


    • #77
      От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

      Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
      Много се бях размечтал за едно дизелово 2.8...Понеже цял живот съм карал на бензин (газ), а имаме и една служебна дизелова тойотка, дето мърка много приятно бях решил да сменям моя дзвер за някоя по- запазена печка. Сега обаче като чета преките Ви наблюдения за разход и динамика сериозно се размислих. Тъй като карам основно по нормални пътища и обикновено бързам, газта май в моя случай е по- добрата алтернатива.
      Често минавам пловдивската магистрала и до момента наблюденията ми са следните:
      Скорост около 130, с пет човека и много багаж- 15/100 газ, оборотите са около 3800 (при 140 са точно 4000).
      Скорост около 150, с пет човека и много багаж- 18/100 газ, оборотите са около 4400.
      Софийско градско - 18/100 газ.
      Пенсионерско каране (около 90 км) с използуване на инерцията около 12.5/100 газ.
      Естествено че газта е наи добрата алтернатива колега .Аз съм твърдо на това мнение.
      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

      Коментар


      • #78
        От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
        Колега, това вярно ли е?Би ли споделил какво точно искаш да кажеш?
        И на мене 9 среден разход ми се струва твърде оптимистичен...

        Правил съм 8.25, но с абсолютно и целенасочено икономично каране, което е малко изнервящо. Дряново - Русе - Дряново - 300 км, 24,72 л., пълнене на една и съща колонка до ръба на гърловината, след съответното изчакване да се махне пяната на нафтата.

        Иначе моя среден разход за времето, откакто го имам ( септември, 2008 ) е между 11 и 11,5. Записвам си всяко зареждане. До септември 2010 имам 33385 км. с 3672.20 литра. СмЕтайте сами...

        Карането ми е горе-долу 70/30 градско/извънградско
        Колата - къса база
        Гуми - щатните 235/75/15
        Последно редактирано от denislav; 01-01-11, 21:45.

        Коментар


        • #79
          От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

          при мен с гуми 31 АТ на дълго до 90 км/ч около 10,но гледам по уредите.За къса база си е добре двигателчето,не блести като спортен автомобил,но си е добре.За пикак се качи и пробваи.На бавните си има мощ,да си мъкне г.за по баирите.Добра машинка е,още повече с супер селекта,досега само парт тайм джипове имах/карах,но фул тайма е голяма благинка особенно зимата.

          Поздрави

          Коментар


          • #80
            От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

            Мнение на STEF BMW
            Колега, това вярно ли е?Би ли споделил какво точно искаш да кажеш?
            Първо ЧНГ на всички
            Второ: аз от 3,5 години карам тоз` катраник и разход 9/100 съм постигал единствено при 2 извънградски пътувания без багаж, без състезания(скорости до 90-100км/ч), в идеални климатични условия (приятно топло и сухо време през деня!!!)
            През останалото време го карам в не точно "градски" условия, но на сравнително къси разстояния(не добре загрял, особено зимата) и разход под 10/100 не съм видял, а зимата под 11,5/100, кракът ми не е "тежък" не съм фен на спортното каране.
            Нафта сипвам от туби, винаги по 60л.: лятото свършват за 560-580км., зимата - за 500-530км. Сметките нататък може всеки да си ги направи!
            Относно състоянието на мотора, смея да твърдя че е в цветущо състояние - не гори масло, не "чади" без причина, не се тресе и на -17 пали от четвърт оборот(още е с оригиналните свещи, а те са на 20+ години) ...сменям си филтрите навреме и по-рано, маслото ми е полусинтетика, антифриза ми е свеж, центровки и настройки му се гледат на всеки 6 мес., помпата ми е още заводски пломбирана и не е "куландрисвана" - така че реалният радход си е това ...колегата със средния разход 9/100, мога много смътно да му повярвам, но все пак неговата кола е 98г. и помпата му май има няк`ва електроника, която вероятно му сваля разхода
            PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
            Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

            Коментар


            • #81
              От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

              Колегата с 9/100 съм аз и твърдо разхода ми е такъв,извън градско пада и под 9 .Също не карам бързо 80-90 км....Става въпрос обаче за Hundai Galloper 2 с 2.5 TDI ....235/75/15 гуми....4D56 Което си е паджеро...ето снимка на моя двг.


              Ползвам го основно за разходки далече по балкана (разбирай нормално каране не оффроуд) и задължително карам пълен-пълен ! Електроника има ,има и тема с много снимки на моята помпа ,но дали се различава от на паджеро незнам.
              Преди коледа навъртях около 630 км. + 14-15 часа работа на място в първия сняг ,работих на открито 3 дни и се топлих в джипа и разхода беше 11/100 л.
              Последно редактирано от Roninn; 02-01-11, 00:01.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #82
                От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                А според Вас колеги, струва ли си да бартеросам моята "Тойота 4Рънър"3000 шестак-бензин, за детската ми мечта "Мицубиши Л-200" - 2500Д?

                Коментар


                • #83
                  От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                  Зависи от от още много други неща , оффф относително колега.
                  Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                    струва си. все пак имаш почти 800 кг. полезен товар на л200

                    Коментар


                    • #85
                      От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                      Да посъбудя темата, но малко по-аргументирано.
                      Понеже се глася да пускам моето Паджеро за продажба и не искам следващият му собственик да ме псува, реших да се заема с малко по-задълбочена профилактика и отстраняване на забележки, за които все не намирах мотивация, откакто купих Диското и лека-полека спрях да карам Паджерото ежедневно.
                      Понеже темата е за двигателя и неговата "слабост"/склонност към дефекти, да видим за какво иде реч: колата е на малко под 200 000 км (склонен съм да вярвам, че са наистина толкова), от тях аз съм навъртял около 40-45хил. Преди това е била в Швейцария - от няколкото опции навремето избрах швейцарката, с презумцията, че тя има най-малки шансове да е пострадала от неразумно магистрално каране. В моите ръце също не е тормозена с такова и рядко е виждала над 3000 оборота, поради факта, че с 33-ките не се налага да го правиш, за да се движиш с нормална скорост на дълго.
                      Но... се разбълбукаа...
                      С оглед на това, че съм уверен, че колата никога не е прегрявана, основният заподозрян беше гарнитурата и така и се оказа, но има някои странни съвпадения, над които ми се иска да поразсъждаваме. Гарнитурата беше сдала между първи и втори цилиндър, но откъм първи - съответно той беше "давен". Интересните съвпадения са, че изпускателният клапан точно на първи цилиндър, беше с износена ролка на кобилицата и износена гърбица на разпределителния вал. Ясно е, че двата проблема са свързани, но кое е причината и кое - следствието?
                      С оглед на експлоатационния режим на колата, спокойно бихме могли да направим извода, че между 150 и 180 000 км е добре да се направи профилактика на главата, независимо дали сме забелязали проблем или не. Но дали, ако отворим капака на клапаните и забележим износени ролки на кобилиците трябва (задължително) да подозираме потенциален проблем с гарнитурата?
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                        Охлаждането и мазането не са еднакви по реда на цилиндрите. В случая е възможно първи цилиндър да с най лошо охлаждане и мазане. От там прегряване и по лошо мазане на РВ.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Охлаждането и мазането не са еднакви по реда на цилиндрите. В случая е възможно първи цилиндър да с най лошо охлаждане и мазане. От там прегряване и по лошо мазане на РВ.
                          Факт - пътят на охлаждащатата течност е най-"къс" при първи и най-"дълъг" при четвърти. В смисъл, че входът и изходът на охл. течност са от двете страни на първи, което би следвало да значи, че той се охлажда най-добре. За мазането - не съм задълбавал. Запушвания също не открих. Интересното е, че говорих с няколко души, които са отваряли глава на 4d56 - всички свидетелстват за повече или по-малко износен вал, независимо от състоянието на самата глава.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            ... Интересното е, че говорих с няколко души, които са отваряли глава на 4d56 - всички свидетелстват за повече или по-малко износен вал, независимо от състоянието на самата глава.
                            Потвърждавам. Двигателят на Галопера (копие на паджеровския) също имаше нарушена циментация на 2 от гърбиците на разпределителния вал и на 2 пъти троши ос на кобилиците. Предполагам, че е имало някакъв проблем с мазането.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Факт - пътят на охлаждащатата течност е най-"къс" при първи и най-"дълъг" при четвърти. В смисъл, че входът и изходът на охл. течност са от двете страни на първи, което би следвало да значи, че той се охлажда най-добре...
                              Не е задължително Димо. Мерил съм температурата на различни двигатели, но с вход и изход от към първи. В единия случай най горещ е последния, в другия случай първия. Според мен това си зависи от конструкцията и сеченията вътре в двигателя.
                              Същото може да важи и за мазането.

                              За температурата - може да се ориентираме къде е най топло по разположението на датчика. Слага се на най горещото място.
                              Последно редактирано от Аndro 160; 12-06-11, 10:20.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Не е задължително Димо. Мерил съм температурата на различни двигатели, но с вход и изход от към първи. В единия случай най горещ е последния, в другия случай първия. Според мен това си зависи от конструкцията и сеченията вътре в двигателя.
                                Същото може да важи и за мазането.

                                За температурата - може да се ориентираме къде е най топло по разположението на датчика. Слага се на най горещото място.
                                Е, ако това е логиката - датчикът е до първи, точно м/у него и изхода към радиатора.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X