Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

    Мисля, че пряка връзка между надрана ролка и охлаждане няма. Сигурно обаче има с мазането. И износването на вала също. На Паджерото не съм го правил, но на един друг двигател направих експеримента - запалих го без капак на клапаните за да видя дали пръска през всички отворчета за мазане и дали е достатъчно силно.

    Коментар


    • #92
      От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Мисля, че пряка връзка между надрана ролка и охлаждане няма. Сигурно обаче има с мазането. И износването на вала също. На Паджерото не съм го правил, но на един друг двигател направих експеримента - запалих го без капак на клапаните за да видя дали пръска през всички отворчета за мазане и дали е достатъчно силно.
      По-скоро се питам може ли да се търси обратната връзка - "износена гърбица на изпускателен клапан -> недостатъчно отваряне на клапана -> повишено налягане на горещите газове в цилиндъра -> духната гарнитура" ?
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #93
        От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Мисля, че пряка връзка между надрана ролка и охлаждане няма. Сигурно обаче има с мазането. И износването на вала също. На Паджерото не съм го правил, но на един друг двигател направих експеримента - запалих го без капак на клапаните за да видя дали пръска през всички отворчета за мазане и дали е достатъчно силно.
        Това съм го правил и не е много приятно след това. Бая чистене ми падна....
        Относно температурите на първия и четвъртия цилиндър мога да кажа (поне при мене), че е много малка. Сложил съм датчик за темп. на водата в задния край на главата.

        Коментар


        • #94
          От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          За температурата - може да се ориентираме къде е най топло по разположението на датчика. Слага се на най горещото място.
          При мен е на тялото на термостата. И двата датчика са там. Това ако за водния. Друга странност - втори цилиндър е с най-ниска компресия спрямо другите - с половин бар надолу. Не че е някакъв показател - 30.5 на останалите, и 30 на втори. при норма по книга 25-30 и до 3 разлика.

          Ясно че двигателя е друг. Просто споделям мнение че охлаждането и мазането са въпрос конкретна конструкция на двигателя със все охладителната и мазителната му система, ИМХО.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #95
            От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

            Да споделя и своя опит, на една "разходка" /става въпрос за паджеро 2,8 - 4М40 мотора/ след лек тормоз по един доста дълъг наклон се чу изтракване след проверка на маслото ...малко под минимума, започна се гадаене какво ли е това металическо чукане и се потвърдиха предположенията ми за "качени" биелни лагери, НО не на 4-ти както очаквах/пропусках момента с дългия наклон/ а на 1-ви цилиндър. Така и се прибрах до града с чукане в мотора /голяма глупост от моя страна/. След като замерихме вала, отиде на +50 не само на биелите естествено защото вала беше поддал /изкривен/ и се наложи да се мине на втори ремонт и на основните лагери. И така след като го сглобих се случи следната необяснима за мен /и за доста други/ случка, след около половин час работа, при потегляне от гаража двигателя просто угасна. Всички знаем защо гаснат дизелите-липса на нафта под малягане. Проверка на клапаните-отива им ток и работят но така и на дюзите - нищо. Предположенията ми отидоха към липса на въртене на оста на помпата.
            След демонтажа се оказа превъртяла зъбчатка на помпата около оста, шпонката - замазана. Обаче необяснимо е защо в крайна сметка помпата е блокирала - не помръдва повече от 1-2 градуса. Днес е на помпаджия, давидим какво ли обяснение ще даде той. Разсъжденията ми са в посока дали има връзка с карането оклоло 25 км. с чукаща биела и блоакажа на помпата или е просто съвпадение - дошло и времето както се изразяваме. Споделям всичко това защото вероятно ако бях се прибрал на буксир, нямаше да шлайфам вала и при основните лагери. В крайна сметка установих за себе си, че не е важно дали двигателя гори масло /всичките горят/ важно е да му се долива... .
            P.S. И в кръга на шегата - 2,8 бил здрав мотор - А защо не иска да върви без масло и се чупи...??!!
            0897/833 689 - Николай Божков

            Коментар


            • #96
              От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

              Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение
              А защо не иска да върви без масло и се чупи...??!!
              Според неотдавнашна реклама - защото не си му сипал "Универсален модификатор".
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #97
                От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                По-скоро се питам може ли да се търси обратната връзка - "износена гърбица на изпускателен клапан -> недостатъчно отваряне на клапана -> повишено налягане на горещите газове в цилиндъра -> духната гарнитура" ?
                Не го виждам и това. Най-голямото налягане и температура е веднага след впръскването. Когато отваря клапана, дори и недостатъчно да е, налягането е в пъти по-малко.

                Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение
                Разсъжденията ми са в посока дали има връзка с карането оклоло 25 км. с чукаща биела и блоакажа на помпата или е просто съвпадение - дошло и времето както се изразяваме.
                За мен по-скоро има връзка с ремонта, който сте правили. Щото веднага след него - тряс!

                Коментар


                • #98
                  От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Не го виждам и това. Най-голямото налягане и температура е веднага след впръскването. Когато отваря клапана, дори и недостатъчно да е, налягането е в пъти по-малко.
                  Еми тогава остава просто да приемем, че гарнитурите са калпави и не е лошо да се прави една профилактика на главата веднъж на 150000 км, ей така за спокойствие . В крайна сметка нито е толкова сложно, нито е безбожно скъпо, разхвърляно върху такъв пробег.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #99
                    От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                    За мен по-скоро има връзка с ремонта, който сте правили. Щото веднага след него - тряс!

                    Бих се съгласил ако ставаше въпрос за блокаж на турбината да речем /да не дърпам дявола за опашката/, причината щях да търся в прекарани стружки /имаше такива в картера/, НО ГНП-то си е самостоятелен агрегат, който беше зацепен /запали от второрто завъртане и работи "като часовник"/ според белезите си /от схемата в Ауто - дата/ , така че все още въпроса за мен е отворен, докато не се произнесе помпаджията..
                    Последно редактирано от Паджеровод; 14-06-11, 18:56. Причина: оправяне на цитата
                    0897/833 689 - Николай Божков

                    Коментар


                    • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      и не е лошо да се прави една профилактика на главата веднъж на 150000 км, ей така за спокойствие .
                      Ще речеш, че ти имам зъб, но пак не съм съгласен (не че има защо да ти пука от това).
                      Едно нещо работи ли добре, не го пипам вече - изстрадана мъдрост.

                      Коментар


                      • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Ще речеш, че ти имам зъб, но пак не съм съгласен (не че има защо да ти пука от това).
                        Едно нещо работи ли добре, не го пипам вече - изстрадана мъдрост.
                        Нищо бе, нали в спора се ражда истината По принцип си прав, ама аз не се сещам за безболезнен начин за "диагностика" на състоянието на гарнитурата, освен да чакаш да забълбука. А пък като забълбука, може и да не е гарнитурата
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Ще речеш, че ти имам зъб, но пак не съм съгласен (не че има защо да ти пука от това).
                          Едно нещо работи ли добре, не го пипам вече - изстрадана мъдрост.
                          Точно така! Колата е като лайно. Колкото повече го ровичкаш - толкова повече мирише
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                            Аз също съм на това мнение. Работи ли не пипам. Да не забравяме ,че всеки един монтаж и демонтаж също скъсява живота на една машина , резби , умора,износване на лагерни легла и др.,а всеки може да си представи само от една износена резба какви последици може да се случат.
                            Последно редактирано от traper2504; 28-06-11, 19:17.
                            Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                            Коментар


                            • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                              Моето паджеро 2.5 ТДИ е над 600 000 км, гори по около 2 литра масло на 1000 км, карам го с каквото има- битова нафта, корабно гориво, хидравлично масло, трансформаторно масло, старо олио и други. Редовно го тормозя по разни хард-разходки, а вече прекара и някое друго любителско състезание и въпреки моите ''грижи'' продължава да се движи. Било слабо- като вземе да ''окуцява'' - една предавка надолу и ''всичката газ''
                              И въпреки ''грижите'' , които полагам прогължава да ми служи вярно.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: Защо 2.5ТДИ на Паджеро е слаб мотор ?!

                                Добре бе колеги имам Паджерка 1ца и съм много доволен.
                                Дали е така защото ми е първият джип незнам?
                                2.5 ТДИ е и като катам по шосето му турса 6та
                                дайте някой полезен съвет, някакви ъпграйдове тва онова

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X