Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
    Колега - от тая информация дет си я дал -не може да ти каже никои нищо.Как да разберем колко и в каква форма е бил издълбан цилиндъра - цифри от мерене имаш ли? Как да разберем колко е уширяването на канала на сегмента на буталото и в какво форма е ? имаш ли цифри от мерене?
    Колега нали това се опитвам да ти обясня - една камара маистори си прават гаргара с техниката.Не казвам че твоите са такива но просто тиказвам какво може да е станало евентуално.
    За Митсубиши не знам но понеже съм работил в 2 фирмени сервиза -на ФВ и Мерецедес -там си има документация - мери се едикакво си и ако е едикавоси се прави едикакво си .Има цифри кое колко трябва да е .В зависимост от цифрите се взима ршение.
    Предполагам че и при Митсу е тъй.
    Понеже не знаем на твоита кола колко са били цифрите -освен да се замери количеството въглеводроди в изгорелите газове чрез газанализатор - няма как да се разбере какво е положението.Та затова ти и предложих това.
    Иначе има и случаи в които сегментите не се напасват никога - например ако канала на сегмента на буталото е в трапецовидна форма и с параметри едикакви си - сегментите няма как да се напаснат - те ще се поостържат но никога няма да спрат да качват масло в камерата дето гори.
    Сега вече разбра ли какво искам да ти кажа?
    Действително всички тези цифри ги нямам. Беше правено замерване по цилиндрите, казаха ми цифрата (не я запомних, не съм я смятал за важна). Стойността обаче ми казаха, че влиза в нормите на нови автомобили и всичко било идеално.
    За измерване количеството въглероди, предполагам трябва да отида в СБА или друг пунк за ГТП? Измереното количество, в какви норми трябва да е? Не знам дали служителите в тези пунктове са на ясно, за това питам. Тази седмица ще гледам да ги измеря.

    Благодаря за съветите!

    Коментар


    • #17
      От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

      За момента, "уж" проблемът е отстранен със смяна на гарнитурата на главата. Била е пробила от вътрешната страна и маслото е изтичало от там. Ще видим до колко тя е била виновна след 400-500км. Направили са пробни 200 и кусир километра, не било мръднало маслото. Дано в това да е бил проблемът.

      Благодаря за отзивчивостта на колегите!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X