Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

    Месец Май ми прегря двигателя и стана каквото стана. Имаше основен ремонт на глава, смяна на клапани, гумички, сигменти и сумати други работи. От тогава до сега на 2 пъти ми се случва да светне лампата на маслото. Аз че имам вина, имам, защото нямам навик да го проверявам. Вчера по цариградско светна пак, за 10-на сек. и изгасна. Прибрах се бавничко, оставих мотора да исзтине 1 час и после щеката показа 2мм под минимума. Момчетата ремонтирали ми двигателя казаваха, че това е нормално за първите 5-6000 км. след такъв ремон. Реално ли е това или нещо ме баламосват?

    Благодаря!

  • #2
    От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

    По принцип има завишен разход на масло при смяна на сегменти. Но трябва да се ослушаш да няма разход и от друго място, течове. Също погледни да не се пълни кулерът с масло и да го гориш. Може да те изненада много неприятно ако е така.

    Коментар


    • #3
      От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

      Ами аз юли месец, като смених главата на моя заедно със сегментите чак миналата седмица му долях 500 мл.

      Коментар


      • #4
        От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

        Течове няма! Имаше такъв, но го отстранихме.
        Това с cooler-a не го разбрах. Къде по-точно да проверя дали има масло?

        Коментар


        • #5
          От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

          В смисъл ако турбото вкарва масло в кулера и го натрупва там. Може да идва от неплътности в самото турбо, или ако дърпа от вентилацията на картера.

          Коментар


          • #6
            От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

            Не е лошо да се провери да не е запушен отдушника.
            [B]Ако искаш да имаш нещо което никога не си имал, може би трябва да направиш нещо което никога не си правил![/B]
            [B]If you want, you can![/B]

            Коментар


            • #7
              От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

              Въпросче - сегментите на буталата са сменени ,но буталата са старите?Другото е -блока не е шлаифан -или е ?
              Значи в зависимост отосъстоянието на буталата и блока някои път ако не се шлаифа или пък каналитан абуталта са доволно разшлякани кат се сложат само нови сегменти и става по кофти отколкото преди. Става почти кат маслена пмпа дет вкарва масло в цилиндрите....

              За да провериш дали твоя случаи не е такав - иди на диагностика за изгорелите газове. Газ анализатора хваща веднага колко и какви неща имаш в аспуха и си лъска дали маслото гори в цилиндрите.

              Коментар


              • #8
                От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                Буталата нямаха нужда от смяна, а и не бяха задрали, за да се шлайфа блокът. От сервизът казаха, че двигателят има минимално износване на ризите.
                Диагностиката ще направя след като видя в кулера дали има масло, а това ще стане през почивните дни. Дано да е завишен разходът само заради сигментите, дано!

                Благодаря за бързите отговори!
                Митко.

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                  Много зависи какви са сегментите,какво масло е сложено ,дали е сменено след първите 1000-1500 км,какъв е въздушния и масления филтър,дали двигателят е измит преди сглобяването.Колко е бил ключа на сегментите преди сглобяването.
                  Дали е проверено налягането на маслото на изхода от маслената помпа.И това за кулера където го споменават колегите.
                  Не познавам майсторите, но това са въпроси на които трябва да си отговориш.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                    Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
                    Буталата нямаха нужда от смяна, а и не бяха задрали, за да се шлайфа блокът. От сервизът казаха, че двигателят има минимално износване на ризите.
                    Диагностиката ще направя след като видя в кулера дали има масло, а това ще стане през почивните дни. Дано да е завишен разходът само заради сигментите, дано!

                    Благодаря за бързите отговори!
                    Митко.
                    Колега -аз не съм много по механиките - знам дотолкова до колкото ми трябва но пък имам приятели дето са ултра експерти.Специално за тоя проблем ми го обясняваха много подробно и в детаили - бях помагал на мои други приятели и познати да сменят само сегменти и имаше гореупоменатия ефект.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                      Колега -аз не съм много по механиките - знам дотолкова до колкото ми трябва но пък имам приятели дето са ултра експерти.Специално за тоя проблем ми го обясняваха много подробно и в детаили - бях помагал на мои други приятели и познати да сменят само сегменти и имаше гореупоменатия ефект.
                      Искренно се надявам повишеният разход да е точно от смяната на сигментите. Утре целият ми ден е свободен и мисля да го посвятя на машинките вкъщи!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                        Ами въобще не е радостно ако е тъй. То това с времето не се оправя а се задълбочава и почва да яде още масло.Казвам ти го от личен опит ,в смисъл на наблюдение на 10 коли при които имаше тоя ефект.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                          Сигмените са нови, и мотора е след ремонта на глава. Въпросът е: възможно ли е да гори масло още 3-4000км. докато се напаснат сигментите и да спре?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                            Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
                            Сигмените са нови, и мотора е след ремонта на глава. Въпросът е: възможно ли е да гори масло още 3-4000км. докато се напаснат сигментите и да спре?
                            Няма да спре да гори масло, щото дори и новите коли горят. Важното е да е поносимо. А най важното е да върви и работи добре, и да пали зимата. Това ще ни покаже че ремонта на двигателя е сравнително успешен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Pajero Sport 2.5 TDI гори масло, след ремонт.

                              Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
                              Сигмените са нови, и мотора е след ремонта на глава. Въпросът е: възможно ли е да гори масло още 3-4000км. докато се напаснат сигментите и да спре?
                              Колега - от тая информация дет си я дал -не може да ти каже никои нищо.Как да разберем колко и в каква форма е бил издълбан цилиндъра - цифри от мерене имаш ли? Как да разберем колко е уширяването на канала на сегмента на буталото и в какво форма е ? имаш ли цифри от мерене?
                              Колега нали това се опитвам да ти обясня - една камара маистори си прават гаргара с техниката.Не казвам че твоите са такива но просто тиказвам какво може да е станало евентуално.
                              За Митсубиши не знам но понеже съм работил в 2 фирмени сервиза -на ФВ и Мерецедес -там си има документация - мери се едикакво си и ако е едикавоси се прави едикакво си .Има цифри кое колко трябва да е .В зависимост от цифрите се взима ршение.
                              Предполагам че и при Митсу е тъй.
                              Понеже не знаем на твоита кола колко са били цифрите -освен да се замери количеството въглеводроди в изгорелите газове чрез газанализатор - няма как да се разбере какво е положението.Та затова ти и предложих това.
                              Иначе има и случаи в които сегментите не се напасват никога - например ако канала на сегмента на буталото е в трапецовидна форма и с параметри едикакви си - сегментите няма как да се напаснат - те ще се поостържат но никога няма да спрат да качват масло в камерата дето гори.
                              Сега вече разбра ли какво искам да ти кажа?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X