Обява

Свий
Няма добавени обяви.

налягане в картера -от какво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: налягане в картера -от какво

    Tвоя явно си го намерил. В капака ли е?

    Коментар


    • #17
      От: налягане в картера -от какво

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Tвоя явно си го намерил. В капака ли е?
      `

      Не. Тръбите от картера и от капака се събират в него и от него тръгва тръба до преди турбото. Като външен модул е. Закачен е на единия болт, с който е закачен и интеркулера.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: налягане в картера -от какво

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        `

        Не. Тръбите от картера и от капака се събират в него и от него тръгва тръба до преди турбото. Като външен модул е. Закачен е на единия болт, с който е закачен и интеркулера.
        Айде стига си се стискал, как работи тая ху...ина?

        Коментар


        • #19
          От: налягане в картера -от какво

          navar май пита за двигател 2.5 (4D56). Вентилацията му е само през капака на клапаните, като май има само лабиринт от ламаринки, няма клапан. Казвам май, защото хич не погледнах, когато го свалях, а на двигател 2.8 (4M40) има мрежа/филтър на самия капак. И той се заплесква и запушва. По-долу на снимката.
          А налягане в картера при тези двигатели се появява и от друго място, за което няма и да предположите
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4M40_ventilacia_kartera.jpg
Прегледи:1
Размер:182.8 КБ
ID:5208974

          Коментар


          • #20
            От: налягане в картера -от какво

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Айде стига си се стискал, как работи тая ху...ина?
            Някъде имаше и картинки, ама не мога да ги намеря. Мембранка с пружинка. Отваря само при налягане в картера/капака на клапаните. Ъъъ, или по-точно затваря при вакуум. Абе нещо такова. Сега ще се помъча още малко да намера картинките с обясненията. Накратко, не дава на турбото да си смуче на воля там.

            ПП: На капака има еднопосочен клапан отвътре навън. На старото без интеркулер е само това. На мойто има допълнителен маркуч от картера, който се събира с тоя от капака в едно. Ама пусто не мога да намеря къде беше... Идеята е в капака и картера да има константно налягане че да не си смуче въздух отдето реши, ако се образува вакуум, например през някой семеринг. Това според обясненията, които можах да намеря до тук. Общо взето подобна идея, като при вентилацията на дифовете, само че поусложнена, щото тук парите повече, пък има турбо, пък трябва да ги изгори...
            Последно редактирано от sparkybg; 15-09-10, 22:25.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: налягане в картера -от какво

              колеги благодаря на всички за помощтта,колко е била компресията катоя мерихме-не помня,затова си имам монтьори-да мерят,да гледат и да пишат-имам навика да си водя колите при едни и същи хора,които доста добре си водят документация за колите ми -коя кога за какво е влизала,данни всевъзможни ,които мога да проверя по всяко време,но досега не се е налагало ..и тъй като ремъците и ролките бяха свалени за обслужване нямаше как да запалим двигателя...налягането беше предположение..и проблемът се оказа не в задръстен филтър..
              оказа се че при завъртане на ръка на вала,трети цилиндър прави беля,надува въздух(образно) в антифриза,предполагам че там е и проблема с картера-дано е само гарнитура,а не спукана глава..не съм го усетил защото странното е че не губи антифриз,не гори масло -явно надува,без да засмуква( как звучи да го е..)и явно и капачката е лабава и изпуска в разширителното казанче, а след като така или иначе ще се сваля главата реших да свалим целия мотор и да се сменят сегменти и лагери..и квото има още....
              днес като го смъкнем,ще кажа точната диагноза
              след това ще измерим компресията ,и ще пусна колко е била..май е време и аз да науча кога колко трябва да е защото досега просто питам монтьора как е без да ми пука от стойности ..
              куче или вълк?
              в клетка ,или свободен?
              въпрос на личен избор.
              Вихрен Илиев
              0888249888
              blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
              Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

              Коментар


              • #22
                От: налягане в картера -от какво

                Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                ...оказа се че при завъртане на ръка на вала,трети цилиндър прави беля,надува въздух(образно) в антифриза ... не съм го усетил защото странното е че не губи антифриз. ..
                Тук вече ме заинтересува. Ако "духането" е толкова малко, че да не си видиш антифриза на фонтанче, как го усетихте на ръка? А ако е толкова, че и на завъртане на ръка да се усеща... пиши все пак какво е показало разглобяването, ще следя с интерес.

                П.П. Семерингите не са вечни, даже и на японските двигатели.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #23
                  От: налягане в картера -от какво

                  ами духането беше констатирано посредством напълване с вода и завъртане..балоните бяха повече от големи,и водата си преля от тръбата..а доколкото съм запознат при здрава глава,и гарнитура балони в охладителната система не трябва да има при никакво положение..и това го прави само на 3 цилиндър..
                  а и монтьора си разбира занаята ,а и ми е приятел-няма сметка да си измисля проблеми,след като няма далавера от това-само работата му оставя
                  куче или вълк?
                  в клетка ,или свободен?
                  въпрос на личен избор.
                  Вихрен Илиев
                  0888249888
                  blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                  Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #24
                    От: налягане в картера -от какво

                    Не се заяждам с монтьора ти Нито с теб. Но наистина ми стана интересно как не си губил антифриз при тая ситуация.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: налягане в картера -от какво

                      не го приемам за заяждане колега ,на всички ни е странно как не е губил антифриз..аз си го обяснявам с факта че преливното казанче е било пълно,и си е дърпал разликата оттам..аз нямам навика да гледам в преливното казанче,проверявам антифриза през термостатната капачка на радиатора..гледам там дали има...все пак джипа е при мен от няколко месеца..за пръв път влиза в сервиз за цялостно обслужване..
                      куче или вълк?
                      в клетка ,или свободен?
                      въпрос на личен избор.
                      Вихрен Илиев
                      0888249888
                      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #26
                        От: налягане в картера -от какво

                        положението е леко казано в гЪза..
                        главата е спукана,буталата са размер +1 ..

                        присъдата е търся двигател за Паджеро 2 2500 сс
                        ако някой има за продан -ще се спазарим
                        куче или вълк?
                        в клетка ,или свободен?
                        въпрос на личен избор.
                        Вихрен Илиев
                        0888249888
                        blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                        Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #27
                          От: налягане в картера -от какво

                          Братчет....що не смениш само главата......Сети ли се кой съм...!
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: налягане в картера -от какво

                            Щото при износване 1 мм тоя двигател е за нови ризи или за скрап. Всичко останало е козметика.
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #29
                              От: налягане в картера -от какво

                              да ве братчед,нали те аднах у фейсбука..
                              главата беше спукана на 2 и 3 цилиндър, блока шлайфан некадърно,и надран..+1 мм е максималния ремонтен размер..
                              така че вчера си купих двигател от галопер,и днес ще бъде започнато поставянето му...
                              дано всичко да е ок...двигателя реално е на 5 години и на 83 000 км...дано няма повече проблеми че ми писна на шапката
                              а стария мотор остава за части...замислих се за ризи на блока-за всеки случай да има един за резерва..
                              а валовете,буталата и клапаните влизат в гаража за зор заман-я за мен,я за някой колега
                              куче или вълк?
                              в клетка ,или свободен?
                              въпрос на личен избор.
                              Вихрен Илиев
                              0888249888
                              blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                              Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #30
                                Re: налягане в картера -от какво

                                Виж какво пише на главата на моя галопер....

                                Номера е като на митсубиши..!

                                Това е от днес.....и аз правих ремонт ...спука ми се един маркуч точно зад гнп-то...Погледни и на новия ти двигател тоя маркуч дали е твърд или мек като черво.....сменя се трудно......и ме остави на 1500 метра надморска височина посред нощ !
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X