Обява

Свий
Няма добавени обяви.

налягане в картера -от какво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • налягане в картера -от какво

    днес ,при посещение при майстора който ми сменя масла ,ремъции пр получих следните реплики.."струва ми се че тоя мотор прави налягане в картера,затова изпуска семеринга"
    чувал съм за някакъв филтър който се задръства ,но къде е и какво се прави..че ако не е той отиваме на сегменти бутала..май основен ремонт,а мотора не се държи като за такъв който плаче за ОР...компресия ,палене ,тяга -има си всичко което имат повечето паджерота на познати-освен всичките да са за ремонт
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

  • #2
    От: налягане в картера -от какво

    Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
    днес ,при посещение при майстора който ми сменя масла ,ремъции пр получих следните реплики.."струва ми се че тоя мотор прави налягане в картера,затова изпуска семеринга"
    чувал съм за някакъв филтър който се задръства ,но къде е и какво се прави..че ако не е той отиваме на сегменти бутала..май основен ремонт,а мотора не се държи като за такъв който плаче за ОР...компресия ,палене ,тяга -има си всичко което имат повечето паджерота на познати-освен всичките да са за ремонт
    Има отдушник на картера. Излиза от капака на главата и влиза в смукателния въздуховод. Та там на капака, ама от вътре, има филтър (маслоуловител). За него май питаш. Едва ли е запушен, щото преди да избие семеринг, ще изтреля щеката на маслото. За твое успокоение го откачи и виж дали духа.
    А колко вече духа, е отделен въпрос. За да се расеят, или потвърдят съмнениата се мери компресия.

    Коментар


    • #3
      От: налягане в картера -от какво

      ами там е проблема,като купувах джипа март месец ,я мерихме всичко беше наред,даже беше по висока от очакваното за ЕГН-то на машината..затова питам за други варианти
      куче или вълк?
      в клетка ,или свободен?
      въпрос на личен избор.
      Вихрен Илиев
      0888249888
      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        От: налягане в картера -от какво

        Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
        ами там е проблема,като купувах джипа март месец ,я мерихме всичко беше наред,даже беше по висока от очакваното за ЕГН-то на машината..затова питам за други варианти
        По-висока, по-ниска.... Колко беше, конкретно? И колко е нормата за точно тоя двигател? И какви са разликите между цилиндрите? Просто я премерете сега. Това поне е едно от нещата, които говорят не малко за състоянието на двигателя, а се правят сравнително лесно.

        Андро, сигурен ли си че единствената вентилация е от капака на клапаните? Няма ли и друг маркуч отдолу? Повечето имат, а турбинираните имат и клапан че да не се получава вакуум в картера и капака.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: налягане в картера -от какво

          А дали просто не му е дошло времето на този семеринг?? На масларя му се струвало,че може би,евентуално...!!!!Както Андро ти каза-пръчката за маслото! Вадиш я и гледаш,духа ли ,не духа ли! Иначе правиш основен ремонт,щото масларя така казал!
          088пет722пет99
          http://www.hydropompi.com/

          Коментар


          • #6
            От: налягане в картера -от какво

            Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
            ами там е проблема,като купувах джипа март месец ,я мерихме всичко беше наред,даже беше по висока от очакваното за ЕГН-то на машината..затова питам за други варианти
            Други варианти няма-или е от износена цилиндрово-бутална група(най-вече),или от запушена картерна вентилация.
            При стегнати клапани също ще имаш високо налягане под капака на клапаните.
            Ако е много износен мотора обаче ще гори масло-демек ще излиза светло-син пушек,а и миризмата на изгоряло масло не може да се сбърка!
            А,относно меренето на компресия познавам само един човек,който има 5 компресомера и след 20 замервания се дава за тариране в Техн. У-т,като работата продължава с другите.В 99.9% от случаите това никой не го прави,откакто е придобит компресомера,та какво показва никой не знае!С такъв може да се сравни разлика в налягането м/у отделните цилиндри!
            Каква компресия показа замерването и на топъл,или на студен двигател?
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              От: налягане в картера -от какво

              Колегите са прави.
              Не разбрах дали е дизелов мотора, но ако пали на студено и не гори масло няма повод за безпокойство - просто си е отишъл семеринга.
              Силно препоръчителни са промивките на картера при смяна на маслото.
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #8
                От: налягане в картера -от какво

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                А,относно меренето на компресия познавам само един човек,който има 5 компресомера и след 20 замервания се дава за тариране в Техн. У-т,като работата продължава с другите.В 99.9% от случаите това никой не го прави,откакто е придобит компресомера,та какво показва никой не знае!С такъв може да се сравни разлика в налягането м/у отделните цилиндри!
                Няма лошо. Това обаче ако се мери постоянно. Иначе ми се струва че по веднъж годишно е напълно достатъчно.
                А има и по-лошо - и аз съм виждал, а и други хора си ми казвали, че има чишити, които си съхраняват динамометричните ключове, както са си били натегнати последния път като са ги ползвали. Смятай какво се случва, ако с такъв ключ ти стегнат главата например. А и те също е добре се контролират поне по веднъж годишн, особено ако се ползват често и за отговорни неща.

                Другото - от еднократно изпускане на семеринг, няма какво да се притесняваш. Сменяш, за да си сигурен, с оригинален. Виж ако за кратко време избие пак, вече можеш да се балтавиш с търсене на някаква извънредна причина, например въпросното клапанче, за което споменах, или изобщо запушване някъде.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: налягане в картера -от какво

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...

                  Андро, сигурен ли си че единствената вентилация е от капака на клапаните? Няма ли и друг маркуч отдолу? Повечето имат, а турбинираните имат и клапан че да не се получава вакуум в картера и капака.
                  Не, има и от картера. Може да има нещо общо с конструкцията на ГРМ. Ама не ми се мисли защо, къде и т.н., щото това за мен не е важно. Просто трябва да има отдушник. Виж, сигурен съм че не е запушен. Накой да пробва да го запуши и да гледа къде ще излети щеката.

                  Коментар


                  • #10
                    От: налягане в картера -от какво

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Не, има и от картера. Може да има нещо общо с конструкцията на ГРМ. Ама не ми се мисли защо, къде и т.н., щото това за мен не е важно. Просто трябва да има отдушник. Виж, сигурен съм че не е запушен. Накой да пробва да го запуши и да гледа къде ще излети щеката.
                    Може да не е напълно запушен. А и клапана, за който говоря, регулира точно налягането в картера. Ако по някаква причина отваря на малко по-високо налягане - ето ти го налягането в картера, без да ти излита щеката. А и по принцип картерната вентилация обикновено е с такова сечение, че е практически невъзможно да се запуши, ако караш с що-годе нормално масло. Ако пък духа чак толкова от буталата, все ми се струва че ще си личи по куп други симптоми. Все пак иде реч за дизел, до колкото разбрах.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: налягане в картера -от какво

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Може да не е напълно запушен. А и клапана, за който говоря, регулира точно налягането в картера. Ако по някаква причина отваря на малко по-високо налягане - ето ти го налягането в картера, без да ти излита щеката. А и по принцип картерната вентилация обикновено е с такова сечение, че е практически невъзможно да се запуши, ако караш с що-годе нормално масло. Ако пък духа чак толкова от буталата, все ми се струва че ще си личи по куп други симптоми. Все пак иде реч за дизел, до колкото разбрах.
                      Ептем ще объркаме човека.
                      Вероятно говориш за "подналягане", което както и налягане не трябва да има. Или, ако има е в някакви пренебрежимо малки стойности. Ролята на тоя клапан (ако го има) е такава.
                      Прави ли налягане е лесно. Сваляме маркуча и гледаме - духа ли не може да има налягане. Виж "подналягането", или вакум е по сложно. Там трябва да засмуква масло и да пълни в колекторите. В такъв случай ревизия на системата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: налягане в картера -от какво

                        Той човекът даже не е казал за кой семеринг става дума, ние се хванахме за гушите

                        Коментар


                        • #13
                          От: налягане в картера -от какво

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Не, има и от картера. Може да има нещо общо с конструкцията на ГРМ. Ама не ми се мисли защо, къде и т.н., щото това за мен не е важно. Просто трябва да има отдушник. Виж, сигурен съм че не е запушен. Накой да пробва да го запуши и да гледа къде ще излети щеката.
                          Здравейте, имам същия проблем с теча от семеринга /при мен заден/. Не се бях замислял за налягане в картера, а преди време проверих отдушникът и не е запушен. Но ми стана интересно за втория отдушник на картера и доколкото съм видял, май нямам такъв, а пък сега гледах и схема на мотора и дават отдушник само горе на капака на клапаните, за мотор 4D56.
                          Колкото до семеринга, отдавам го на остаряване, просто трябва да се смени. А и сте прави, че ако има такова налягане, че да избие семеринг, то при всички случаи ще избие и от други места.
                          Последно редактирано от Pajero II; 15-09-10, 18:53.

                          Коментар


                          • #14
                            От: налягане в картера -от какво

                            Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
                            Здравейте, имам същия проблем с теча от семеринга /при мен заден/. Не се бях замислял за налягане в картера, а преди време проверих отдушникът и не е запушен. Но ми стана интересно за втория отдушник на картера и доколкото съм видял, май нямам такъв, а пък сега гледах и схема на мотора и дават отдушник само горе на капака на клапаните, за мотор 4D56.
                            Колкото до семеринга, отдавам го на остаряване, просто трябва да се смени. А и сте прави, че ако има такова налягане, че да избие семеринг, то при всички случаи ще избие и от други места.
                            Не, ние със Спарки си говорим по принцип че е възможно да има два отдушника. Или един само от картера. Това са си констуктивни особенности на различните автомобили. Както и има ли клапан, или няма, местоположение и т.н. За Паджеро конкретно не си спомням, а и не ми се рови в ремонтните ръководства.
                            Но принципа е един и който го интерсува разучава системата.
                            Ама Паджеровода е прав, кой семеринг избива?

                            Коментар


                            • #15
                              От: налягане в картера -от какво

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Той човекът даже не е казал за кой семеринг става дума, ние се хванахме за гушите
                              Мисля си че сме далеч от хващане за гушите. Па биричка заедно ако ни видиш как сърбаме, съвсем ще се откажеш от тая си хипотеза.

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Не, ние със Спарки си говорим по принцип че е възможно да има два отдушника. Или един само от картера. Това са си констуктивни особенности на различните автомобили. Както и има ли клапан, или няма, местоположение и т.н. За Паджеро конкретно не си спомням, а и не ми се рови в ремонтните ръководства.
                              Но принципа е един и който го интерсува разучава системата.
                              Ама Паджеровода е прав, кой семеринг избива?
                              Струва ми се че на турбиниран двигател няма как без клапан. Иначе ше прави вакуум там, пък и ще похапва яко масълце. Може и да не съм прав де...
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X