Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 3.0 v6 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Паджеро 3.0 v6 проблем

    Значи открих проблема за акумулатора,релето се е прецакало и пуска 15волта и презарежда акумулатора.Някой знае ли къде се намира релето или е вътре в динамото,и трябва ново динамо.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    3.0 v6 24

    Коментар


    • #17
      От: Паджеро 3.0 v6 проблем

      Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
      Значи открих проблема за акумулатора,релето се е прецакало и пуска 15волта и презарежда акумулатора.Някой знае ли къде се намира релето или е вътре в динамото,и трябва ново динамо.
      Най-вероятно е на алтернатора (не динамото ), и не е реле, а електронен регулатор. Но обикновено са сменяеми, тоест, не ти трябва нов алтернатор, а само нов регулатор. Не би трябвало да е проблем да се намери. Само го свали (регулатора) и с него - по магазините. Някои дори са и ремонтируеми - вътре понякога се скапва един диод за 5 стотинки, от което напрежението отива нанякъде, а често и се мени в някакъв диапазон нагоре-надолу.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Паджеро 3.0 v6 проблем

        Значи свалих динамото,но никъде не намерих това реле,помислих че е вътре но и вътре не го намерих,освен ако релето не е четко държача.
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        3.0 v6 24

        Коментар


        • #19
          От: Паджеро 3.0 v6 проблем

          На повечето коли е точно в четкодържача.

          Коментар


          • #20
            От: Паджеро 3.0 v6 проблем

            Много благодария,но сега ново двайсет.смених регулатора сега зарежда 14волта,а акумулатора продалжава да ври. що е то?

            ПС:Пробвах с два различни акумулатора и мерих с поне 4 мултуцета.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            3.0 v6 24

            Коментар


            • #21
              От: Паджеро 3.0 v6 проблем

              А къде измери напрежението и как точно разбра, че акумулаторът ври?

              Достатъчно повреден акумулатор ще ври и на 14 волта, но за да се забележи намаляването на течността трябва време.

              Коментар


              • #22
                От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                При мен зарежда на 14.3-14.4, и нищо не ври. А може да не ври, а просто да тече. Имал съм и такива, марка "ARNO".

                Напрежението се мери на изводите на акумулатора. Не на клемите на кабелите, а на самите изводи, излизащи от акумулатора. Директно бодеш сондите върху оловото.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                  Няма да тече,когато карам на дълго 10 20 км и спра дигна капака акумулатра пука и излизат баланчета,довечера ще кача снимка.Но си ври.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  3.0 v6 24

                  Коментар


                  • #24
                    От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                    Да не е препълнен? Гъстота, можеш ли да му замериш?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                      акумулатора го купих чисто нов,но ще проверя за гъстотата.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]

                      3.0 v6 24

                      Коментар


                      • #26
                        От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                        Нещо си объркал или при измерването, или при купуването. Ако в момента на кипенето напрежението не е по-високо от 14.5 волта - връщай акумулатора.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                          Изхвърли акумулатора с тая пара където излиза от акумулатора замърсяваш въздуха остави хората да живеят а и стойката под акумулатора ще изчезне , най добре го разкарай , и запомни от мен Никога , ама никога не мий двигател ако не можеш да разбереш от къде тече без да го миеш значи не е силен теча по добре доливай масло отколкото да правиш електроника .
                          [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                          [B]Ford Escort xr3 [/B]
                          [B]Aro 10 [/B]
                          Плачи! Там близо край град София
                          стърчи, аз видях, черно бесило,
                          и твой един син, Българийо,
                          виси на него със страшна сила.
                          0896042536

                          Коментар


                          • #28
                            От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                            Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                            акумулатора го купих чисто нов,но ще проверя за гъстотата.
                            Щом си пробвал с няколко акумулатора и си сменил регулатора, остава да има пробит диод/диоди на изправителната плочка. Трябва пак разглобяване и мерене на диодите или изпробване с друг алтернатор, за да се разбере.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                              Лука,точно това ми казаха тази вечер едни пичове на една маса
                              [SIGPIC][/SIGPIC]

                              3.0 v6 24

                              Коментар


                              • #30
                                От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                                Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                                Изхвърли акумулатора с тая пара където излиза от акумулатора замърсяваш въздуха остави хората да живеят а и стойката под акумулатора ще изчезне , най добре го разкарай , и запомни от мен Никога , ама никога не мий двигател ако не можеш да разбереш от къде тече без да го миеш значи не е силен теча по добре доливай масло отколкото да правиш електроника .
                                Колега. Извинявай, ама това , което изхвърля акумулатора е много по-малко вредно от това, което изхвърлят нашите автомобили ежедневно. И при мен има леко омокряне на акумулатора, макар да зарежда на 14.4V. Ще го изчакам още малко, и ако продължи ще го рекламирам.
                                Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 29-09-10, 21:43.
                                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X