Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 3.0 v6 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 3.0 v6 проблем

    Значи имам следния проблем, тоест те са два и ще съм благодарен ако някой знае нещо по въпроса.

    1-е Радиатора в долния край е студен,какво ли не правих как ли не го карах джипа неиска да стане топъл и това е,а в горната част е направо врял.
    Чистих радиатора не е запушен,термостата мерих на 95градуса отваря и на 88затваря. Незнам какъв е проблема,а джипа не загрява стрелката си стой посредата и нито нагоре нито надоло.

    2-я Целия двигател е олят с масло,казваха ми тука мой колеги че тези 3.0 много хвърляли гарнитури на горния капак и от там всичко ставало в масло.И като гледам щеката всеки ден намаля осезаемо.

    3-ти Акумулатора ми ври сериозен проблем мерих колко зарежда динамото и е 14.5. мисля си за две неща реле регулатор или избила клетка на акумулатора и от там да презарежда другите.

    Ще съм много благодарен да чуя мнения по въпросите,макар че съм сигорен че ще чуя неща който знам ,но все пак за успокоение.

  • #2
    От: Паджеро 3.0 v6 проблем

    Поведението на радиатора е нормално. Ако двигателят не прегрява - не го пипай.

    Маслото - измий двигателя, виж откъде изтича, ремонтирай неплътностите и евентуално картерната вентилация.

    14.5 е нормално напрежение. Би могло да е и по-ниско, но японските коли са така. Ако си седи толкова и при по-високи обороти и при продължително пътуване, търси нов акумулатор.

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро 3.0 v6 проблем

      Акумулатора го премери и със друг уред. Не би трябвало да кипи при 14.5.

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро 3.0 v6 проблем

        Един приятел,ми помага каза ми същото. което и вие освен от ясен,и един приятел има съмнения да е от винтилацията на двг-то. трябва да го измия и ще пиша.

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро 3.0 v6 проблем

          Колкото и ефективен да е радиатора, чак "студен" не е нормално. "Настъпи" го по продължително време, спри и опипай маркуча към термостата (пази ръцете от въртящи възли). Трябва да е топъл, ако е студен значи няма циркулация и има проблем.
          Относно течовете и загубата на масло, Ясен ти е казал. Но, освен теч, загубата може да се дължи и на "горене" на масло. Пуши ли синьо от аспуха като я форсираш?

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро 3.0 v6 проблем

            Относно "извиращото" масло от двигателя , действително трябва да се измие първо. Изчакай да позасъхне и го запали ,като го държиш 1-2 мин. в 2500-3500 оборота. Тогава най вероятно ще протече. Ако не гориш масло т.е. аспуха не е омаслен ,то със сигурност имаш нужда от смяна на картерен филтър( при лада - метална цедка, при волво хем цедка,хем специален такъв). За да си по сигурен ,след като запалиш джипа и го държиш в обороти , в момента който го загасиш мини отпред до двигателя и се услушай за съскане като от компресор. Това ще е явен знак за повишено картерно налягане,по принцип може и да завъртиш капачката но може и да те изпръска вряло масло.Ако се окаже това имай в предвид ,че маслото пробива през най слабото място и дано то не е фатално...
            0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро 3.0 v6 проблем

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Колкото и ефективен да е радиатора, чак "студен" не е нормално.
              Нормално е. Особено при твърдо зацепена муфа в студено време. Показва добър резерв на охладителната система в този режим.
              Последно редактирано от Ясен; 13-09-10, 00:32.

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                Значи радиатора в горната част е врял,а в долната студен,но усезателно студен.Мисля си че като отвори термостата малко или много радиатора трябва да стане леко топъл в долния край.
                [SIGPIC][/SIGPIC]

                3.0 v6 24

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                  масло не гори почти съм сигорен или поне не много защото вообще не пуши.да се надяваме че е гарнитура на капака.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  3.0 v6 24

                  Коментар


                  • #10
                    От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                    Кирчо,пак ли ти,бре ?!?! Няма да случиш на кола,еей..Свали промий радиатора и си купи нова капачка за всеки случай.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                    Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                    Коментар


                    • #11
                      От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                      Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                      Значи радиатора в горната част е врял,а в долната студен,но усезателно студен.Мисля си че като отвори термостата малко или много радиатора трябва да стане леко топъл в долния край.
                      Не е коректно така да кажем нормално, или не. В натоварен режим и в топло време, термостата е напълно отворен и съответно долната част на радиатора, и маркуча към термостата са топли. Обратно, когато двигателя е "разтоварен" термостата е затворен, или частично отворен и тогава и радиатора и маркуча са студени.
                      Затова ти казах да го "натиснеш" хубаво и тогава да гледаш.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                        като го натиска хубаво е топъл долния край,но се претеснявам на място го оставиям 1 част и долната част не става студена.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        3.0 v6 24

                        Коментар


                        • #13
                          От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                          Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                          като го натиска хубаво е топъл долния край,но се претеснявам на място го оставиям 1 част и долната част не става студена.
                          Спри да се "притесняваш".
                          Това вече звучи нормално.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                            Някой може ли да ми даде някаква литература за това паджеро 3.0 6G72.
                            За дизела знам всичко,но това ми е като тъмна индия.

                            ПС:Май само паджеровод може да ми помогне.
                            [SIGPIC][/SIGPIC]

                            3.0 v6 24

                            Коментар


                            • #15
                              От: Паджеро 3.0 v6 проблем

                              Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                              Някой може ли да ми даде някаква литература за това паджеро 3.0 6G72.
                              За дизела знам всичко,но това ми е като тъмна индия.

                              ПС:Май само паджеровод може да ми помогне.
                              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p.../engine-30.pdf
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X