Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стопове на Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стопове на Паджеро 2

    Колеги, имам следния въпрос по отношение на стоповете на Паджеро 2-принципно при натискане на спирачка светят малките стопове,които се намират в бронята, в такъв случай по-големите на купето освен за светлина за заден ход за какво друго служат, и може ли да се свържат с тези в бронята да светят едновременно?

  • #2
    От: Стопове на Паджеро 2

    Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнение
    по-големите на купето освен за светлина за заден ход за какво друго служат, и може ли да се свържат с тези в бронята да светят едновременно?
    Служат за още две неща: светлини за мъгла, и да изглеждат добре Могат да се свържат с долните стопове, жичкаджиите тук ще ти помогнат с това
    Y61

    Коментар


    • #3
      От: Стопове на Паджеро 2

      Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
      Служат за още две неща: светлини за мъгла, и да изглеждат добре Могат да се свържат с долните стопове, жичкаджиите тук ще ти помогнат с това
      Под светлини за мъгла да разбирам усилен габарит ли? И още един въпрос, при включена задна скорост светлината ту свети ту гасне-дали куплунзите имат лош контакт или...?

      Коментар


      • #4
        От: Стопове на Паджеро 2

        Ако караш колата и по асфалт по-правилният начин е да оставиш и светлините за мъгла и да смениш целите горни светлини с такива, на които всичко е там (стопове, габарити, мигачи, фарове за мъгла, задна скорост) и да ги дублираш да светят и горе и долу. Има по ги моргите или по "арабските" магазини на цени от 50 до към 100 лв. (зависи как ги спазариш).

        Прекъсването на светлината за задна скорост може да бъде освен от куплунга, също и от замърсени и окислени фасунги на крушките. Развиваш два винта и ще разбереш
        www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
        0898777327

        Коментар


        • #5
          От: Стопове на Паджеро 2

          Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
          Ако караш колата и по асфалт по-правилният начин е да оставиш и светлините за мъгла и да смениш целите горни светлини с такива, на които всичко е там (стопове, габарити, мигачи, фарове за мъгла, задна скорост) и да ги дублираш да светят и горе и долу. Има по ги моргите или по "арабските" магазини на цени от 50 до към 100 лв. (зависи как ги спазариш).

          Прекъсването на светлината за задна скорост може да бъде освен от куплунга, също и от замърсени и окислени фасунги на крушките. Развиваш два винта и ще разбереш
          Благодаря за съветите! Ще потърся въпросните стопове и ще прегледам фасунките.

          Коментар


          • #6
            От: Стопове на Паджеро 2

            Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
            Ако караш колата и по асфалт по-правилният начин е да оставиш и светлините за мъгла и да смениш целите горни светлини с такива, на които всичко е там (стопове, габарити, мигачи, фарове за мъгла, задна скорост) и да ги дублираш да светят и горе и долу. Има по ги моргите или по "арабските" магазини на цени от 50 до към 100 лв. (зависи как ги спазариш).
            Само да вметна, щото и аз имам идеята да "кача" светлини в горните стопове - не е толкова лесно - "рЕжи па яж" - до горните стопове достигат само нужните за тях жици - задна и светлини за мъгла.

            Аз си монтирах в моите комбинирани фасунги за стоп и габарит, а в бялото прозорче за задната, около крушката наредих ярки оранжеви диоди и така задна и мигач са в един отсек, но още не съм ги свързал, защото нЕма пряк достъп от горните стопове към жиците на долните. Не че е невъзможно, ама ми се струва, че ще трябва да разпробия купето, а нещо ме намързява напоследък...

            Коментар


            • #7
              От: Стопове на Паджеро 2

              Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
              Само да вметна, щото и аз имам идеята да "кача" светлини в горните стопове - не е толкова лесно...
              Не е и толкова трудно. Цялата работа с преокабеляването отнема около час.
              Резултата си струва труда.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2062.jpg
Прегледи:1
Размер:208.9 КБ
ID:5204596

              П.С. Варианта, който си измислил е много добър, а и почти безплатен .
              www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
              0898777327

              Коментар


              • #8
                От: Стопове на Паджеро 2

                Къде си прокарал кабелите?

                Коментар


                • #9
                  От: Стопове на Паджеро 2

                  Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                  Къде си прокарал кабелите?
                  През съществуващите за кабелите отвори.
                  Ако не ти е късно след две седмици мога да разглобя и да снимам как е направено, че в момента съм на море

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rear_lamp.jpg
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5204668
                  www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                  0898777327

                  Коментар


                  • #10
                    От: Стопове на Паджеро 2

                    Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                    Само да вметна, щото и аз имам идеята да "кача" светлини в горните стопове - не е толкова лесно - "рЕжи па яж" - до горните стопове достигат само нужните за тях жици - задна и светлини за мъгла.

                    Аз си монтирах в моите комбинирани фасунги за стоп и габарит, а в бялото прозорче за задната, около крушката наредих ярки оранжеви диоди и така задна и мигач са в един отсек, но още не съм ги свързал, защото нЕма пряк достъп от горните стопове към жиците на долните. Не че е невъзможно, ама ми се струва, че ще трябва да разпробия купето, а нещо ме намързява напоследък...
                    А тези комбинирани фасунги "plug and play" ли са или става въпрос за някаква "стъкмистика" на платката на стопа? След монтажа им прокарва ли се допълнителна инсталация или се ползва заводската?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Стопове на Паджеро 2

                      Друг въпрос.Какво се случва със дзадната светлина,след като се сложат мигачите там.Все пак светят като късите на опела ми.Нощем вършат доста добра работа.Макар че имам идеята как да вържа стопа , вместо фар за мъгла.Просто прекарвам кабел от долния стоп , изолирам фара за мъгла , връзвам кабела и ето. Все пак до колегата Димитър Желязков.Ако може покажи някоя снимка как си го направил.От доста време се чудя как да ги свържа,без много орязване и дупчене.Просто става много красиво.Поздрави!

                      Последно редактирано от MoT; 02-09-10, 12:08.
                      三菱帕杰羅
                      Цитат:"Нямам Хоби Без Двигател" еми и аз така ...

                      Коментар


                      • #12
                        Темата е стара , но някой може ли да даде снимки или как на стопове които нямат отвор за фасунга как да се отреже такъв по-точно .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X