Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

    Още малко по темата:
    http://www.mercedes-fans.de/galerie/id=680/start=0

    Коментар


    • #32
      От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

      "Concept" се чете концепт, не концерт
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #33
        От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

        Колега....Д-р ЛЕНИН моите "уважения" но това граничи с кретинизъм.....как ще завъртиш моста на 180 градуса?!!!!!!!
        Последно редактирано от sithius (Виталий Ив. Димитров); 29-08-10, 22:57.

        Коментар


        • #34
          От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

          А позяпай архивите, темите за тунинг. Май не остана нищо 4х4, на което мостовете да не са въртени. Че с никои няма траен успех е друг въпрос, а че се въртят - въртят се. На 180 градуса.
          Задето си написал толкова удивителни - няма да ти кажа. Чети сам. Ако беше написал една въпросителна - щях.

          Коментар


          • #35
            От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

            Първоначално публикуван от sithius Преглед на мнение
            Колега....Д-р ЛЕНИН моите "уважения" но това граничи с кретинизъм.....как ще завъртиш моста на 180 градуса?!!!!!!!
            С ръце бре господине,с ръце.Обсъждаме варианти как на обикновен мост да се насади редуктор,без да се обърне движението на колелото наобратно.Това е един макар и несъвършен,но вариант.Вие какво преложение имате???

            Коментар


            • #36
              От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

              Tова с "въртенето на мостовете" теоретично става, ама повлича маса преработки.
              По малко ще са ако завъртим само "прасетата".

              Коментар


              • #37
                От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                Хм... като се менкат пиньон и корона на предния и задния диф, какъв е проблема с обръщането? Тъкмо наклона на зъбите ще си дойде правилния. Или аз нещо пропускам?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                  Така става.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Хм... като се менкат пиньон и корона на предния и задния диф, какъв е проблема с обръщането? Тъкмо наклона на зъбите ще си дойде правилния. Или аз нещо пропускам?
                    Идеята е примерно, ляво разположен пиньон на короната от зад, да дойде от дясно. И обратно - предния дясно разположен да дойде от ляво на короната. Тогава се обръща движението на колелата. Ако го направим в стандартен вид на силовото предаване, колата ще се движи на зад.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Така става.
                      Да ама не с всички марки.
                      например на нисан и митсубиши нестава.
                      На Таргата марката не я знам .Мисля и на някои Тойоти става но не на всички.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                        Естественно че не важи за всички.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Така става.
                          Какво става и какво искаме да направим?
                          Допускаме че присъединителните размери са еднакви. Хващаме задното прасе и без да го въртим го ръгаме в корпуса на предния мост. Единственното което става е че обръщаме зъбите. Движението на колелата си е както си е било.
                          Ключовото е "завъртане на 180*". Само тогава имаме обръщане движението на колелата.
                          Айде стига теории, марш под джипа.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X