Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept





    нищо не ми идва да напиша като коментар.
    Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 25-08-10, 23:25.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #17
      От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

      Абе все ще излезе чалъм и ние някой ден да си купим такава мечка.
      Последно редактирано от мишоци; 26-08-10, 00:52. Причина: допълнение
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #18
        От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

        На първата снимка дето на стъклото пише LAPV7.X - маската ми мяза на 460 (с нEкои ЛЕКИ изключения де....)
        I want out !!!

        Коментар


        • #19
          От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

          Първоначално публикуван от yankof Преглед на мнение
          На първата снимка дето на стъклото пише LAPV7.X - маската ми мяза на 460 (с нEкои ЛЕКИ изключения де....)
          Военните са W461, предницата е еднаква с W460, освен решетките отстрани на калниците.

          Коментар


          • #20
            От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

            Е, за какво по дяволите са оранжеви тия джанти бре? Загуби се целия смисъл на останалото зеникаКво... Иначе болтовете по вратите ме кефят. Едни големи такива.

            Иначе Гегата ме кефи по принцип. Само не мога да разбера, защо прословутите с инженерната си мисъл немски люде, фабрично произвеждат единственния в света брониран автомобил с външни панти на задните врати? Това никъде го няма? За каво ти е 7-ма степен на бронировка, на нещо, което можеш да резнеш с флекс за 1-2 минути...

            Коментар


            • #21
              От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

              Когато е с външни панти, вратата може да е с външни бордве отвсякъде. И по този начин издъжра на ударната вълна от взрив по-добре. Пък и не мога да си представя талибан с флекс на батерий да реже пантите, а ония в Гто да треперят и плачат докато го чакат да отреже пантите.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Когато е с външни панти, вратата може да е с външни бордве отвсякъде. И по този начин издъжра на ударната вълна от взрив по-добре. Пък и не мога да си представя талибан с флекс на батерий да реже пантите, а ония в Гто да треперят и плачат докато го чакат да отреже пантите.
                Ами не. Вратата е със стандартно захващане. 2 такива съм разглеждал и все си мислих, че има поне някаква "шиш" система като на сейфовете, ама няма. Просто 2 врати със стандартни панти и брави. Става въпрос за класическата Гега и за вратите на багажника. Когато ги правят в "региона" най-често Турция, отделят товарното пространство с бронирано стъкло, и по този начин, проблема отпада, обаче фабричното изпълнение направо ме потриса...

                Коментар


                • #23
                  От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                  Е как не, като външния панел на вратите е от листова стомана, която ляга върху рамката?
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                    Все пак това е военен автомобил,а не инкасо та вярно казва таргата,че няма как тия вътре да чакат някой да им отреже пантите . За мен обаче това е мъртвороден проект (от военна гледна точка),защото с формата на класическото си купе не предпазва от ИВУ-та(импров.взривни устройства),а те станаха доста модни при засадите.Хамъра от нямане накъде се превърна в лекоброниран (хмм бая леко -към 3-4 тона май беше някъде,ако не и повече),но благодарение на голямата си широчина,споменатото тегло и много ниския силует успява да издържи и на много силни взривове без да го обърнат (освен ако ИВУ-то не избухне под него естествено).Тук широчината на машината е по-малка,а височината по-голяма,което изобщо не е в плюс.На картинка и ходовете на окачването май пак няма да са кой знае какви,та и карането на пресечен терен на скорост се превръща в проблем.Единственото,което ми харесва от техн.гледище са редукторните мостове,мощния двигател и легендарното качеството на изработка ( дано още да го има все пак).
                    Изобщо тоя клас машини са закърпи положение.Ако струват на половина или по-малко от истинска бронирана патрулна машина (Гардиън и др.подобни) си заслужава донякъде парите,но при цените на Мерцедес и ламтежа им за печалба особенно във военната им техника невярвам да излезне така сметката.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      С по 2 колела ще е голям майтап. Пробвай поне с 3.
                      Имало с верига в редукторите. Ма подробности - йок. Не за Гега, а по принцип ги правели такива.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                        Не разбрах къде се вижда инженерната мисъл. Тия листове само тежат, и не могат да пазят от нищо. А в случая не ти трябва и фугас, при положение че инженерите им не са чели и учебника за ПУЦ-а за чираци в танковия завод. Виж му решетките на муцуната и хрилете на капака на мотора, сипи бензин в едно шише, и остави тая карикатура да умре в пламъците, които заслужава. Като всяко друго менте. Тон и триста полезен товар в половинтонен джип, освен поне половината тон бронелистове? Или тия верно ни имат за идиоти?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          С по 2 колела ще е голям майтап. Пробвай поне с 3.
                          Ще стане и с две,но само ако е възможно дифа да се завърти на 180 градуса.Другият вариант е да се завърти целия мост на 180 градуса,но тогава се влиза в един фииилм не е истина,особенно пък с предния мост където тази възможност клони към нула.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                            Ще завъртиш дифа, ама зъбите няма да изкарат много.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                              Ехо-о Уазкаджиите, я марш от тука.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #30
                                От: Концепция за Г-класа LAPV 6.X Concept

                                Като знам как се криват УСИЛЕНИТЕ гегови мостове, си представям това "нещо" с всичкия си товар и редукторите, да му се наложи да избяга от същите тези талибани....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X