Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes-Benz GL Краят на една легенда ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
    Иде ми да се гръмна как не сам ги видял тия колици до сега
    Това го казвам защото не това беше смисала на темата.
    go-go-go верно е дал един от най-смислените отговори! Само да го допълна, и малко да те успокоя - 2010 година, засега е официалният край на производството на цивилната Г-класа, но според мен това няма да се случи!!! Според мен Г-класата ще се произвежда винаги и ще запази характерната си форма, като поршето например! Само двигателите и интериора ще се сменят! Клиенти за нея винаги ще има, нищо че струва два чувала пари!

    Коментар


    • #32
      Можеби най голямото достойнство на Г класата е нейната здравина.Но за съжаление днешните тенденции в проектирането на всичко са в посока:купи счупи хвърли купи.А иначе Вранглера от гледна точка на здравина не бих го сложил в гпупата на МБ Г,макар че е проектиран по-оттдавна,проектиран е от американци.
      Пътят е целта.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от KickBull Преглед на мнение
        go go go e човека налучкал най-верния отговор. 80% от пазара на GL, ML,R класите е в щатите. А там както знаете-колкото по-голямо, толкова по-добре. Мл-а се води малко за женчовци там. ГЛ-а вече го карат и "истински мъже". и искам да призова да не подценявате офроуд качествата на ГЛ-а. Серийно е "еърматик" и контрол на клиренса, както и с "офроуд про" пакет, който включва контрол на клиренса на три степени, 100% блокаж на задния и централния диференциал и "лоу рендж" бутон за бавните. Който е поглеждал под капака на тази машина и види напречната греда между основите на двата амортисьора ще разбере че производителя очаква част от клиентите да се наврат яко в батака и въпреки че е самоносеща конструкция усукванията се понасят учудващо добре. А за дизайна е съвсем друга песен.
        Маи си пропуснал да я погледнеш отдоло. Чиста лека кола с алуминиеви носачи (А-рамо). Според мен това окачване повече от 20 000 по Българските пътища не може да издържи. За офроуд да не говорим. Нещо като Х5 и Ауди Олроуд. На всякя смяна на масло 1000лв за окачване.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Маи си пропуснал да я погледнеш отдоло. Чиста лека кола с алуминиеви носачи (А-рамо). Според мен това окачване повече от 20 000 по Българските пътища не може да издържи. За офроуд да не говорим. Нещо като Х5 и Ауди Олроуд. На всякя смяна на масло 1000лв за окачване.
          грешиш колега. Х5 и ГЛ нямат нищо общо. БМВ то е лека кола голяма колкото джипка, а ГЛ а е джипка, която може да се използва като кола, това е обяснението на кратко
          drive alive

          Коментар


          • #35
            Не врат ами шия.
            Каже по на дълго че аз отдоло виждам едни солети.

            Коментар


            • #36
              никой не казва че това е за тежък офроуд, да му сложиш една лебедка и да го навреш в най - голямата кал.

              това нещо става за лек офроуд по някой черен път, без да прекаляваш.
              drive alive

              Коментар


              • #37
                Това е ясно. И аз не говоря за диващини. Имам в предвид Български асвалт и след колко ще се разбие окачването.
                Иначе тракцията му според мен ще е добра.

                Коментар


                • #38
                  един приятел има такова с 30000 км у нас и още е живо
                  drive alive

                  Коментар


                  • #39
                    Може.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                      един приятел има такова с 30000 км у нас и още е живо
                      Стига бе да не си пропуснал едната 0
                      Че Газелите при бащами изкарват по - толкова без проблем.
                      Тези километри не може да са критерий за здравина.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                        Стига бе да не си пропуснал едната 0
                        Че Газелите при бащами изкарват по - толкова без проблем.
                        Тези километри не може да са критерий за здравина.
                        Според теб какъв пробег е критерйи за здравина на окачването.

                        Коментар


                        • #42
                          Re: Mercedes-Benz GL Краят на една легенда ?

                          Придържайте се моля Ви по темата .Фейс лифтът не прави нито от G -GL ,нито обратното.
                          B+

                          Коментар


                          • #43
                            До: Mercedes-Benz GL Краят на една легенда ?

                            Ама,чекай,бре.То си има нова Г-класа.И МЛ също.ГЛ-а е нещо като ''междинка''

                            напълно съм съгласен и аз така мисля това не може да е края на г-класата, та тя е наи-високия клас

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X