Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

    колеги, кажете нещо за 270 cdi

    Коментар


    • #17
      От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

      ей, това хората са странна порода, за 5 -6000 лв биха си рискували живота само и само да има икономия, в какви се превърнахме, в стиснати застаряващи германци или в лумпени американци

      жалко

      твърдо против десните волани и твърдо за забраната за регистрирането им

      Коментар


      • #18
        От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

        Съжалявам, но не мога да разбера хората които си купуват коли с десен волан, освен потенцилния риск за ПТП/колкото и внимателен да си/ си е чиста излагация. Не разбирате ли, че е смешно, колкото е по-скъпа колата толкова по-смешно. Аз лично бих се чувствал по-голям гъзар в дачия с ляв волан отколкото в S-класа с десен. Моля купувайте си нормални коли и не превръщайте народа ни в карикатура./не искам да обидя никой с поста си, просто изказвам мнение/

        Коментар


        • #19
          От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

          С десен волан изпреварването е абсолютен риск. Никаква видимост.

          Коментар


          • #20
            От: До: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

            Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
            А за колегите,които ненавиждат десния волан само да погледнат "черната" статистика и да кажат колко от катастрофите през изминалата година са станали по вина на автомобил с десен волан,както и колко от тях са станали по вина на автомобил с ляв волан!УСПЕХ!!!
            Много EнтелЕгентно. А защо не се замислиш процентно колко автомобила са с ляв волан и колко с десен и тогава да сметнеш процента катастрофи?
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #21
              От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

              Аз също съм твърдо против автомобилите с десен волан! И говоря от личен опит, след като тази зима ме забърса точно такъв и то на светофар, до като си чаках чинно зеленото, а дядката - англичанин с Дифендър и десен волан не можа да прецени завоя и пътните условия!

              Коментар


              • #22
                От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

                мен пък ме забърса девойка с ляв волан , която неможа да си прецени габаритите на Клиото пак докато си чаках на светофар.така че нее до ляв и десен волан , а до умения
                емил златков
                паджеро 2.5тд
                ве стром 650

                Коментар


                • #23
                  От: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

                  И аз съм категорично против десния волан освен ако не си в Англия или Австралия.А за 320 освен че проблемни са автоматиците но и самите двигатели не са с голям ресурс редовен проблем е горенето на масло от вложки и сегменти,същият проблем го имат и ЦЛК-то с този двигател и ЕС-класата 320-W-220 това е от личен опит.По добрия вариант според мен е 420или 500при тях мощтността е достатъчна за купето пък и автомата е издържлив.За 270 ЦДИ и 230Бензин мога да кажа че за градско стават но за магистрала си е тормоз особенно с изпреварванията пък и 230 са само с ръчни кутии така че при тях и градското си е тормоз ,постоянно да превключваш а и разхода им градско с климатик отива към 17-18 литра бензин.270ЦДИ го има и с ръчна и с автоматична кутия и двигателя е горе долу добър но нашта нафта много бързо му прее....ва дюзите а и 163 му коня и то поумрели не му стигат за магистрала с чип и то качествен може да му се съживят малко конете до към 200 но трябва да го сложи някой който разбира защото иначе проблемите са много.Това е в общи линии,забравих да кажа че откъм ходова част са много издържливи стига да се карат предимно по асвалт.Успех в търсенето и ако е от Германия или Швейцария ще е най-добре според мен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: До: ПИТАНЕ: Мercedes ML 320

                    320 V 6 24 клапана излезе един изключително надежден двигател, както и масов. Много познати го ползват безаварийно доста километри. На Г-класата е просто като на мястото си. Даже има специално изпълнение с компресор за Г. Доста непретенциозен мотор. Високо качество и дълговечност. Автомата на мл-а с този мотор е неубиваем. За по-точно дай номер. С ръчка не съм срещал.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X