Май не е много нормално, но незнам на какво може да се дължи, освен ако ти е много тежък кракът......., майтапя се!!! Ще ти кажа ориентировчно, че моят също е 300ГД (дълга база) и доколкото можах да го засека , харчи окло 15-16 из гората и 10-11 по шосе и градско ама , без да се забивам из центъра...и кротко каране (то не , че това може да се кара иначе...)
За почукването не знам - едва ли някои ще ти каже веднага какво е...ама горе долу разхода е съвсем леко повече от нормалния - голямо желязо с аеродинамика на тухла четворка с маломощен мотор го ръчкаш на 110 120 км в час ....законите на физиката са в сила все още.
Понеже си я купил наскоро-няколко неща,които следва да се свършат-иди да тестват дюзите(настройка или смяна на разпръсквачите),да регулират хлабините на клапаните(пренебрегвана операция) и докато са там-да видят „разтежението” на веригата (и центровка на помпата,ако има нужда).А ти сам провери за течове по ГНП(особено по щуцерите на клапаните) и всички тръбопроводи.После засечи колко харчи при 90км/ч…
Не си писал лесно ли пали(топла и студена),дими ли(и кога..цвят,мирис),дига ли нормална работна температура,динамиката как е…
За почукването не знам - едва ли някои ще ти каже веднага какво е...ама горе долу разхода е съвсем леко повече от нормалния - голямо желязо с аеродинамика на тухла четворка с маломощен мотор го ръчкаш на 110 120 км в час ....законите на физиката са в сила все още.
Ами кои мотор е достатачно мощен за тази тухла 4етвока .
От дизела?
Да гокараш с 120 продължително време е издевателство с тоя мотор(пък ако е и с четери скорости хептен) Кроткай го 80,90км.мисля че ще се усети в разхода.
Да гокараш с 120 продължително време е издевателство с тоя мотор(пък ако е и с четери скорости хептен) Кроткай го 80,90км.мисля че ще се усети в разхода.
Да сигорно е така но това ми е парвията Г класа, но се надявам да не е последната.Но всичко се учи, сащо така се радвам че и този форум го има.
Я сметни колко ще ти излезне смяната на скоростната кутия + самата цена на кутията. Резултатът го раздели на литрите на 100 км (свален разход), това по 10, та ще разбереш колко хиляди километра трябва да минеш само, за да избиеш скоростите.
Да и това го има , но когато си взех Г класата не знаех какво да взема като модел.Абе нищо не знаех за тези Г класи, като си бях в БГ. един познат ме вкара с неговата Г в една гора при сняг 40/50см. и се запалих много.Тока си купих и аз, и сега разбирам какво сам си купил.И най интересното че се паля повече и повече.
Скоростите лесно се сменят, но дори и петица да сложиш при 120 пак много ще ти харчи. Това е кола мислена да се кара извън пътя и е най доброто фабрично изпълнение достъпно у нас. Ако искаш бегачка, търси нещо друго.
За чукането: Тия мотори си имат едно специфично Мерцедесово почукване с което ако не си свикнал е малко странно. Прилича да разбит двигател. Иди при някой който е карал Мерцедес или най-добре на майстор да ти види мотора. По-горе е описано какво.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Здравейте
За пета скорост попитх защото си мисля че по–малко ще се натоварва мотора, а бегачка си имам.А това с карането с 110/120км. беше исклучение тогава си купих Г-класата и карах по магистрала в продалжение на 600км., и незнаех нищо за този Г-класаите.
Живея в Франция от 9год. и тук от балгарите никои няма Г-класа и няма от каде имам познания в тази област. Но от както сам в този форум много неща научих, благодарение на хора като теб които са на ти с Г-клас .
Коментар