Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен радиатор G280

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслен радиатор G280

    Здравейте,моя маслен радиатор беше пробит, и съответно шунтиран.Вчера насадих нов от някякъв дизелов бус,но както и да го карам на градско този радиатор не грее.В радиатора маслото влиза под налягане,но не циркулира.Явно има някакъв термостат в топлообменнка на масления филтър.При каква температура отваря той?

  • #2
    До: Маслен радиатор G280

    обикновенно 110С

    Коментар


    • #3
      До: Маслен радиатор G280

      няма термустат има клапан който отваря при високи обороти.при средни обороти маслото не применава през массления радиатор.

      Коментар


      • #4
        До: Маслен радиатор G280

        М110.994 е с термостат (н-р 350)


        http://search.data.bg/ready/c9507a7e...816/18-005.PDF

        http://search.data.bg/ready/e1f47336...5c9/18-125.PDF

        http://search.data.bg/ready/cb47b601...18-005engl.PDF

        http://search.data.bg/ready/7952bd78...18-125engl.PDF

        ...първите 2 файла са на немски,но може да ти иска някакви плъгини и да не ги отвори,вторите два работят.
        Първо провери дали термостатът си е на мястото,защото би трябвало да се извади,ако радиаторът е бил шунтиран(но ако отворите от и към радиатора на корпуса на филтъра са свързани с тръбичка, а не затапени-не му пречи и да си е вътре).
        ......................
        При вариантите с маслен охладител и клапан във филтърния корпус(т.е. вариантът без термостат)-при диференциално налягане над 1,5 бара-маслото минава директно през филтъра и към магистралите....при dP <1.5бара- вече и през охладителя.
        Последно редактирано от Torque; 12-02-10, 01:22. Причина: ...допълнение

        Коментар


        • #5
          До: Маслен радиатор G280

          Още малко инфо.Блока ми е 110.989,според аутодата е от стара S класа.Също така,маслото влиза от горната страна на радиатора,и не циркулира дори и при високи обороти.

          Коментар


          • #6
            До: Маслен радиатор G280

            http://mb.neoriginal.ru/part/class/1...retsubtype/023

            Tъй или иначе,въпреки разликите във филтърния корпус,принципът е същият.Изобщо,разгледа ли .pdf-ите по-горе?Кой е входният и изходният и т.н....При постъпване на масло във филтъра-студено,термостатът не е отворил още,налягане ще се създаде и по посока на радиатора,и то откъм входния отвор,означен със стрeлкичка и буква "b"(виж на схемата,стр.6, кое е към и откъм http://store5.data.bg/nallinger/18-005engl.PDF
            ).Когато термостатът заработи,избутва цилиндричната втулка с прорези("control valve")-при напълно отворил термостат отворът към филтърния елемент е почти напълно блокиран,маслото тече през отвора "а" към радиатора и от радиатора охладеното масло постъпва през "b" към филтриращия елемент...

            Коментар


            • #7
              До: Маслен радиатор G280

              Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
              http://mb.neoriginal.ru/part/class/1...retsubtype/023

              Tъй или иначе,въпреки разликите във филтърния корпус,принципът е същият.Изобщо,разгледа ли .pdf-ите по-горе?Кой е входният и изходният и т.н....При постъпване на масло във филтъра-студено,термостатът не е отворил още,налягане ще се създаде и по посока на радиатора,и то откъм входния отвор,означен със стрeлкичка и буква "b"(виж на схемата,стр.6, кое е към и откъм http://store5.data.bg/nallinger/18-005engl.PDF
              ).Когато термостатът заработи,избутва цилиндричната втулка с прорези("control valve")-при напълно отворил термостат отворът към филтърния елемент е почти напълно блокиран,маслото тече през отвора "а" към радиатора и от радиатора охладеното масло постъпва през "b" към филтриращия елемент...



              Просветна ми.Благодаря за бързите отговори.

              Коментар


              • #8
                До: Маслен радиатор G280

                Я и аз да питам, прощавай колега, че ти ползвам темата.
                Мотора който ми е в момента на Г-то е 2500 атмосферен дизел и има маслен радиатор. Мотора който мисля да слагам, свален вече и приготвен за слагане, е 2500турбо 150 коня и няма маслен радиатор. Да го слагам така, без радиатор или да сложа едно радиаторче?
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #9
                  До: Маслен радиатор G280

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  Я и аз да питам, прощавай колега, че ти ползвам темата.
                  Мотора който ми е в момента на Г-то е 2500 атмосферен дизел и има маслен радиатор. Мотора който мисля да слагам, свален вече и приготвен за слагане, е 2500турбо 150 коня и няма маслен радиатор. Да го слагам така, без радиатор или да сложа едно радиаторче?
                  хубаво е да има радиаторче.една от функциите на маслото е да отнема топлина.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Маслен радиатор G280

                    drukman,на новия мотор(605.96х) филтърът не е ли така устроен?


                    #260 e радиатор.
                    П.С блещих се в снимките от темата по-долу,филтърът е същият,провери дали си имаш топлобменника 260.
                    Последно редактирано от Torque; 13-02-10, 23:02.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Маслен радиатор G280

                      Баси. Ти си гений. Не съм обърнал внимание. Май е така филтъра. Утре ще докладвам.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #12
                        До: Маслен радиатор G280

                        Ай ся,глупости..успех!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X