Обява

Свий
Няма добавени обяви.

смяна мотор на Г280

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: смяна мотор на Г280

    Първоначално публикуван от Titito Преглед на мнение
    Благодаря колега .В такъв случай мотора и скоростите са на лице и може да се захващам със смяната.

    А аз лекичко се намествам на стола и чакам един хубав репортаж сьс снимки кое и как се прави

    Сестрата кара М104,аз имам 2 и брата има един,моя механик и той това кара.Свиркай ако трябва да ровя за нещо и пьрво го виж дали не капе масло или антифриз под колекторите.Ако капе нещо................направо му сменяй гарнитура на главата,имат нов модел цялата метал за разлика от скапания стар модел който как и да го караш протича.
    Сложи му и 87 или 80 градуса термостат,че оригинала идва на 94 ли беше 96............ще те изльжа,но и няма голямо значение,пак ти се изправя косата като видиш температурата която за тоя мотор УЖ била нормална.

    Като го сложиш свиркай да ти шушна и други фифели по тия мотори.ЯК мотор е обаче,има си забележки,но отстраниш ли ги няма трошене.

    Разгледай и как се турби тоя мотор,една камара фирми предлагат кит за М104,става без много зор 300 коня.Ако му сложиш и вьздушен филтьр от Дизел и му избиеш генерацията вдига 15-20 коня.
    На тия дето ще примигнат ги сьветвам да прегледат мотора на 140 и 124 модела и каква е разликата в тях и конете им.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      До: смяна мотор на Г280

      M104 от w124 Е320 иде с 722.359 и 722.501
      M104 от w210 Е320 - http://www.mobilverzeichnis.de/merce...uster_w210.htm

      722.358 и 722.359 държат до 400Нм на входа,тъй че няма да има проблем(W4A040)

      722.358-Benzboss ги е дал
      722.359-I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
      722.501-I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59 (W 5 A 030)..300Нм

      Коментар


      • #18
        До: смяна мотор на Г280

        Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
        M104 от w124 Е320 722.501

        Е от тая стойте далеч,реално си е 722.3 с присадена пета предавка - допьлнителна помпа и овьрдрайв който като даде проблем / а това е основния проблем на тая кутия / и се вади цялата карантия до опашката.4 хидравлика и пета електронна скорост,много кьса серия,междинна кутия преди да излезе 722.6 през 1996.Слага се на купе Е класа 124,129 модела с шестак мотор и 140 модела с шестак между 93-95.

        Много добра кутия като работи,но ако имате такава я карайте в града с лоста на 4,а не на директна,пазете петата само за магистрала.И не я слагайте на коли които ще ходят в гората


        Може и да не сьм прав
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          До: смяна мотор на Г280

          Понеже стана въпрос за 'оная' тема.
          Напук на прогнозите изчислих, че мотора и скоростите от С-класата=2тона, като ги сложа на Г-класата=2тона ще са много по-разтоварени.

          Пускам сметка за да я проверите и вие.
          С-клас=директна скорост (4-та)=Х/3.50 диф * 2.06м. обиколка на гумата=1.45об. на двигателя за 1м. път
          Г-клас=директна скорост (4-та)=Х/6.16 диф * 2.66м. обиколка на гумата=2.31 об. на двигателяза 1м. път.

          Това прави 35% по=малко натоварване.

          Въртящ момент:

          сега с 2.5 без турбина-150Нм
          1ва=150Х4.95Х6.16=4518Нм на гумите
          2ра=150Х3.5Х6.16=3234Нм на гумите

          С 250 TD 280Hм
          1ва=280Х3.95Х6.16=6813Нм на гумите
          2ра=280Х2.85Х6.16=4915Нм на гумите

          Не съм гледал точно числата но са там някъде.
          Излиза, че с новия мотор и автомата на 2ра ще има по-голям момент на колелата от сегашния на 1ва. Сега на 1ва върти гуми (четирите) на сухо.

          Обикалях и питах много хора. Всеки има собствено мнение, но общото е едно. Автомата е зле за състезания и прекрасен за разходка. Аз на състезания няма да ходя. На рали реид със сигурност. И последно реших да пробвам с автомата. Като се счупи ще търся ръчка.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            До: смяна мотор на Г280

            При гуми 195/65/15….1,7об КВ за метър (вм 1.45)
            С-кл.при тези данни:
            70км/ч ….прибл.1980об/мин КВ

            Г-кл,при дадените данни:
            70км/ч…2700об/мин
            Кой е по-натоварен?

            Nm „на гумите”----àна главините тоест.(при макс.средно еф.налягане са стойностите).

            Нетрезв съм,може и да съм огелпил…лека нощ.

            Коментар


            • #21
              До: смяна мотор на Г280

              Вече стария и изморен мотор е сменен.Останаха малко довършителни работи и после ТЕСТВАНЕ.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                До: смяна мотор на Г280

                Май много ляга назад. Обмисли го.
                С каква скоростна кутия ще го караш?
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #23
                  До: смяна мотор на Г280

                  Скоростите са от 124-ка 300 бензин и са монтирани даже вече и кардана е закачен.А какво имаш предвит с това че ляга назад?

                  Коментар


                  • #24
                    До: смяна мотор на Г280

                    Първоначално публикуван от Titito Преглед на мнение
                    Скоростите са от 124-ка 300 бензин и са монтирани даже вече и кардана е закачен.А какво имаш предвит с това че ляга назад?
                    Ръчна кутия?
                    За мотора:
                    -Ляга, т.е. увисва на зад. заразлика от лимузината(124-ка) конструкцията при Г-то (гелендията) разрешава по голямо усукване на тампоните на мотора, което е вредно. Късат се.
                    Разликата във височината на рама към мостове го определя. Компенсира се с промяна на лапите на мотора или тампоните на кутията.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #25
                      До: смяна мотор на Г280

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      Ръчна кутия?
                      За мотора:
                      -Ляга, т.е. увисва на зад. заразлика от лимузината(124-ка) конструкцията при Г-то (гелендията) разрешава по голямо усукване на тампоните на мотора, което е вредно. Късат се.
                      Разликата във височината на рама към мостове го определя. Компенсира се с промяна на лапите на мотора или тампоните на кутията.
                      Скростите са от автоматик 722.358, а пък мотора е хоризонтално, но на снимките не се вижда много ясно. Утре ще пусна нови снимки.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X