Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как работи блокажа на задния диференциал на Спринтер T1N

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как работи блокажа на задния диференциал на Спринтер T1N

    Здравейте, колеги. Може ли да ми обясните как работи блокажа на задния диференциал на Мерцедес Спринтер от първия модел T1N ? Интересува ме и как можем да различим диференциал с блокаж от такъв без, когато са на камарата. Когато натиснем бутона за блокажа се чува фъскане вероятно се управлява с някакви вакууми, но не намирам нищо конкретно в интернет.
    Не вярвам на жени и спирачки !

  • #2
    Сигурно е на въздух, чува ли се да работи компресорче?
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Оригинално в Спринтер няма компресор за въздух, на вакуум е, но каква е схемата, какво е устройството на блокиране и каква е оперативната му схема ?
      Не вярвам на жени и спирачки !

      Коментар


      • #4
        На първо четене е като на Г-класите (хидравлична с вакуумно "усилване"...или пневматична с хидравличен изпълнител,както му се хареса на потребителя).

        https://www.fourbyfourclub.com/Manua...9DiffLocks.pdf

        Цилиндърът от стр.16 ("Axle Shift Cylinder") следва да е на кожуха на диференциала...там с кабел и хидр.тръбичка...нипел за обезвъздушаване.


        https://sprinter-source.com/forums/i.../107742/page-2

        https://www.peachparts.com/shopforum...lock_bleed.pdf


        ...и пр.

        Коментар


        • #5
          Подозирам, че е като на Г клас. Ако да, то има вакум който задвижва бутало подобно на бутало на съединител на Жигула. На старите беше обикно лостче. Метална тръбичка до дифа, бутало, сложено странично на ръкава на диференциала, което мести вътре муфа. Муфата се движи по шлиците на полуоската и закопчава към касетата.
          Е едно видео: https://www.youtube.com/watch?v=ByarqZGkuVQ
          Ако е така, странично на ръкава се вижда буталото.

          Изпреварил си ме.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #6
            Благодаря ви, колеги. Гледам, че са нужни 15bаr налягане на спирачната течност за да сработи механично самият блокаж. Според вас възможно ли е да поставя спирачна помпа с ръчка с която директно да подам налягане към блокажа и по този начин да блокирам диференциала ?
            Не вярвам на жени и спирачки !

            Коментар


            • #7
              G460 е с ръчна помпа. Цялата система прилича на съединител от Жигула. Разликата е само в пружината която определя натиска в двете положения.
              Пиши в Гуглето Mercedes 460 diff lock и излизат много неща.
              Е в това видео се вижда как са направени тия пружини.
              Звънни, ще ти разкажа.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X