Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Мисля че не травба да пипаш ГПВН Помпата ниско налягане взема въздух
    провери системата от танка до помпата

    Коментар


    • #32
      Много работа имам напоследък, не ми останало време да влизам в сайта. Помпата е смени Капри от Абдовица. Това е синът на Агоп (много известен Дизелар). Впослествие се оказа, че и той е луд на тема Г-класи и OFF ROAD (самият той има един красавец, само че е 300ТД) и естествено веднага се сдушихме ! Как се намираме и аз вече незнам! Като магнити! Тази наша лудост, понякога малко ме плаши! Те имат стенд за механични помпи, каквато е моята, а освен това ги разбират , АМА МНОГО! Оказа се, че елемента на трети цилиндър е заминал. Аз намерих друга помпа, втора употреба, която той първо я провери на стенда и след като я тествахме и установихме, че всичко е окей, директно я сменихме. Много съм доволен! Препоръчвам го на всички, които (не дай Боже) имат или ще имат проблем с помпата или мотора.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

        Момчета ако някои знае нека да даде рамо,че дизелите са мазна и гадна работа и аз никога не съм ги обичал,но сега по стечение на обстоятелствата трябва да направя центровка на един мотор 2.9 5-цилиндров атмосферен мотор.

        Та аз центровката съм я направил и наи вероятно е точна,но въпреки това едно допитване няма да е на вятъра де.Съмнявам се че помпата е за ремонт,но преди да свалям искам да съм сигорен дали не е центровка.

        Симптоми:

        1.Няма мощност
        2.Не се форсира
        3.На високи пуши доста бял пушек компресия мерих в норми е.
        4.Ниските са прекалено ниски тресе се целия

        Та в общи линии това е интересува ме центроването на помпата и по точно градуси според нета те са 15 според някои стар маистор може и да не са 15Та ако някои знае нещо повече за центровката на този мотор ОМ602 940 нека пусне малко фъндък........

        П.п Пиша в тази тема за да не правя друга.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

          Помпата бош-овска ли е?Там трябва да има едно болтче,врътка някаква,която определя количеството гориво за режим за по-високи обороти.Така,както го описваш-яко бедна смес.А ако задържиш...хм..."газта" за по-дълго,какъв пушек излиза.И с еднакъв цвят ли е?
          П.П.И антифриза пуши едно такова бяло....
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

            Бош е помпата не е антифриз пуши само когато е на високи обороти, е то не че ги има ама все пак колкото се изфорсира и тогава си пуши иначе пали на четвърт,когато е в ниски не пуши........,може би помпата иска да се бъзикне със зъб.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

              Авансатор има ли?
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Авансатор има ли?
                Абе навсякъде съм я въртял и според мен съм и намерил горе долу оптимала.Ама авансатор какво ще рече къде точно седи на помпата отпред при оста ли.......,че тука ме хвана.Пък и както казах дизелите не са ми силна страна.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                  Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                  Много работа имам напоследък, не ми останало време да влизам в сайта. Помпата е смени Капри от Абдовица. Това е синът на Агоп (много известен Дизелар). Впослествие се оказа, че и той е луд на тема Г-класи и OFF ROAD (самият той има един красавец, само че е 300ТД) и естествено веднага се сдушихме ! Как се намираме и аз вече незнам! Като магнити! Тази наша лудост, понякога малко ме плаши! Те имат стенд за механични помпи, каквато е моята, а освен това ги разбират , АМА МНОГО! Оказа се, че елемента на трети цилиндър е заминал. Аз намерих друга помпа, втора употреба, която той първо я провери на стенда и след като я тествахме и установихме, че всичко е окей, директно я сменихме. Много съм доволен! Препоръчвам го на всички, които (не дай Боже) имат или ще имат проблем с помпата или мотора.
                  Много късно ти видях темата иначе точно Каприел щях да ти посоча той ми е кум и сме правили заедно доста Г-класи.След казармата поработих малко при него и после по своят път.Той е болен мозък на тази тема,дори и мен ме разболя на темата джипове Този малумник земе някоя направия и уш тя ще му е последната и хайде някой го излъгал с пари и така идва следващата.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                    Колега,дават го 15 градуса,обаче след ГМТ.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                      Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                      Колега,дават го 15 градуса,обаче след ГМТ.
                      Аха аз така съм го направил,явно помпата е за ремонт,та ще си е панаир ама квото е такова ние да сме здрави.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                        Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                        Момчета ако някои знае нека да даде рамо,че дизелите са мазна и гадна работа и аз никога не съм ги обичал
                        Аз пък ги харесвам.Дизела е много по стабилна машина от бензина.Имам му пълно доверие.Рядко изневерява изведнъж.
                        Имам в предвид обаче по старите дизели с по малко електроника.
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                          Аз пък ги харесвам.Дизела е много по стабилна машина от бензина.Имам му пълно доверие.Рядко изневерява изведнъж.
                          Имам в предвид обаче по старите дизели с по малко електроника.
                          Точно така!Даже ако няма никаква е още-по добре.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                            Ако искаш опитаи слагаш го на24гр преди горна мъртва точка,на 1ви цилиндар отвиваш щуцера махаш прожината иклапанчето завиваш щуцера започваш да помпиш на инджектора от щуцера започва да излиза гориво или ако не излиза завърташ помпата докато започне да излиза след това вартиш бавно помпата и трябва да оловиш момента в които горивото спира да излиэа от щуцера стягаш помпата слагаш си прожинката и клапанчето и палиш,статистически това е момента на впр,които одговаря на белеэите на фланеца на помпата и эъбното и колело ако е свалена ,ако искаш опитаи и пиши или ще стане или ще ме пцуваш

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                              Първоначално публикуван от parca Преглед на мнение
                              Ако искаш опитаи слагаш го на24гр преди горна мъртва точка,на 1ви цилиндар отвиваш щуцера махаш прожината иклапанчето завиваш щуцера започваш да помпиш на инджектора от щуцера започва да излиза гориво или ако не излиза завърташ помпата докато започне да излиза след това вартиш бавно помпата и трябва да оловиш момента в които горивото спира да излиэа от щуцера стягаш помпата слагаш си прожинката и клапанчето и палиш,статистически това е момента на впр,които одговаря на белеэите на фланеца на помпата и эъбното и колело ако е свалена ,ако искаш опитаи и пиши или ще стане или ще ме пцуваш
                              Приятелче и това го знам не съм го пробвал по простата причина,че съм направил центровката както казват у дебелите книги и у скъпите компютърни програми за сервизна подръжка и.т.н.

                              П.п Мога и да опитам.....

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ

                                Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                                Приятелче и това го знам не съм го пробвал по простата причина,че съм направил центровката както казват у дебелите книги и у скъпите компютърни програми за сервизна подръжка и.т.н.

                                П.п Мога и да опитам.....
                                В такъв случай нищо друго не ти остава - сваляй помпата и на стенд ! Ако бъзикаш повече по нея само ще влошиш центровката . На ръка не става. С едното свали и дюзите да ти проверят и тях .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X