Джипът ми (който не го знае вече) е Мерцедес Г-класа 3000 кубика дизел - 5 цилиндъра, старият двигател. Имам следният проблем - джипът на големи наклони губи рязко мощност, направо спира! И харчи много. Смених разпръсквачите, мерих компресията - о'к, гледаха центрофка и тя о'к. Остана само помпата, но тя е механична и явно малко хора са останали, които могат да я правят. Изморих се да обикалям по сервизи, пишман майстори и т.н. Ако някой познава сигурен човек, който МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ много моля да ми помогне, защото всички знаете какво се случва, когато се изгуби мощност и в този момент катерите тежък наклон!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с ГНП на Мерцедес 300Г Дизел - ПОМОГНЕТЕ
Свий
X
-
0888707773.Иван.Гара Яна.Само да не си е сменил телефона.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
-
И с пълен и с празен все тая. Може, ама не мога да се сетя нещо да съм пропуснал - двигател, дюзи, филтри (вкл. и въздушен). Последният майстор незнам какво направи, но сега колата не пуши грам(дори като съм натиснал газта до края) и стана още по-лошо на баир съвсем губи мощност и харчи още повече.
Коментар
-
Егати мистерията ... Поп пя ли и? Куршум ляхте ли? Пепелника го вади - прибира? Вратите отваря - затваря? Предното стъкло го изми? Със шампуан?
Добре де, не може ли да я вдигнете с джека от едната страна и така да мерите? Или то там нямаше електроника.
Хм, като се наклони настрани ли става тая мизерия или надлъжно?
Коментар
-
Когато катери голям наклон, назависимо дали е на кал или на асфалт, джипът губи мощност тотално - ако е много тежък наклона направо спира и мотора гасне! В Супер Дизел ходих, но те не правят механични помпи, като тази, а и са некадърници! Гледах всичко и само помпата остана. Помпата обаче е стара, механична и не всички могат да я правят-регулират!
Коментар
-
добър майстор по дизели- стари /бачкал е в Арб на МВР/, има си и стенд за въртене на помпите и центровка и доста си разбира от работата и не взима скъпо - Седефчо от Железница, разходи се до него да погледне, за гледане пари не зима !Disco II td5
2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
planed: air locker, rear D44bumper
Коментар
-
PS . естествено че на ГНП се прави центровка на поне две неща:
1. Момент на впръскването
2.Количество на впръскване
Твойта помпа редова ли е или ротационна, сменяно ли е нещо - елементи , клапани, пружини, подложки?
аз имах подобен проблем на трактор, по чукар не искаше да ходи, оказа се запушен филтъра на подкачващата помпа, подобен случай имаше и на Опел- оказа се запушен отдушник на резервоара, правеше вакум.Disco II td5
2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
planed: air locker, rear D44bumper
Коментар
-
Дайте телефони и имена на тези хора. Между другото сега ходих го Агоп в Абдовица. Той каза сега ще пипна нещо и ако не са оправи, трябва да се ремонтира (сменя с друга 2-ра употреба, защото частите й са много скъпи) помпата. Не било до реглаж работата! Само от един поглед!
Коментар
-
Телефона не го знам ама като влезеш в железница, завиваш в ляво , покрай "Приятелска среща", малко по надолу има зелена порта и там питаш за Седефчо, най вероятно елементите са се износили и трябва да се сменят с нови, предполагам са Бош, от Италия може да се намери рециклитана ГНП, както и ремонтен комплект.
От други теми видях че се познаваш с Десо често, що не го питаш?Disco II td5
2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
planed: air locker, rear D44bumper
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар