Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стара G-класа за всекидневна кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Доколкото прочетох, W460 е по-скоро военна, отколкото цивилна, т.е. отпада Освен квадратна, търся някакъв минимум комфорт и сигурност.

    Погледнах големите бензинови мотори -да хубави са, но цените там са няколко пъти отгоре и за дълга база, т.е. на този етап ще е явно дизел, 3.0

    Интересно, че в Германия цените са съвсем различни, дори изгнили от бундесвера са 15к евро. Явно тези у нас са основно и само Франкенщайни, което означава, че трябва да се обследват внимателно и ще се изчака за конкретен екземпляр.

    Застраховката не е проблем, можеш да я застраховаш на по-висока цена, но едва ли има смисъл.

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Купето има много малко разлики на 460/461 и 463. Има правени от старите да приличат на новите, и кифлите пред кафето не могат да ги различат. Включително и интериора може да се сложи от доста по-нови.
      Колата я има и под марката Puch.
      За безопасност...май само ABS има в 463 от тия години.
      Оригинално 3,0 дизел до тия години, които си решил, е само 113к.с. Та и да ги обследваш, все тая - истинските с по-читави мотори са от около 1997г и са доста по-скъпи.

  • #17
    Не знам какъв комфорт точно търсиш. Май по добре иди разгледай на живо.
    тези в България под 30 000 лв са с 98% сигурност сбирщайн.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #18
      Ти може и да си карал и поддържал голям брой SUV и 4Х4 ама баш тая не е като ония. Моля сериозно някой колега да се включи с цени на части и поддръжка, щото така си говорим празни приказки. Ония Бричката прави хубав епизод за Г-класа, с едно момче дето ги прави от Лозен е. Може и на него да звъннеш, ама щом в това шоу казаха че поддръжката е цифра значи... тия сметки със губенето на стойност може и да не ти излязат... Г-то е скъпо удоволствие а хубавите мотори са 500 и 55АМГ и 100 км в София ще ти стъпят на 30 кила бензин.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Може и на пропан-бутан

      • tabu_bg
        tabu_bg коментира
        Редактиране на коментар
        Абе може, ама нали иска да реставрира и да е оригинално, иначе и аз бих сложил.

      • tabu_bg
        tabu_bg коментира
        Редактиране на коментар
        Абе може, ама нали иска да реставрира и да е оригинално, иначе и аз бих сложил.

    • #19
      Благодаря, ще го имам предвид. Никъде не виждам да съм писал, че гледам нещо евтино за поддържане, дори напротив, писах, че бих правил сериозен ъпгрейд. Гега бих взел за да инвестирам и да се кефя, не да си броя стотинките (пиша, ако не е станало ясно). Олдтаймер търся, за да може да е "застрахована" инвестицията срещу силно рестриктивните еконорми, които ще влизат в следващите години.

      ​​​​​
      ​​​Напоследък не съм карал нещо, което да лапа по-малко от 22-25л в София, вярвам, че или ще преглътна още 5л или ще сложа газова и ще бера някакъв начален срам от триъгълна лепенка на задното стъкло.
      Ако има някой финансово грамотен собственик на Гега и може да сложи тука една таблица за TCO (Total cost of ownership) за 3/5 години, ще мога да я сравня с моите, които "може би съм поддържал" и ще ви кажа колко и в каква посока е разликата.

      Може би е добре да се търси в Австрия, защото освен, че са правени там, там се и поддържат най-съвестно колите.
      Ще гледам и тук разбира се, разчитайки моята Гега да ме намери.


      ​​​​






      ​​​​

      Коментар


      • #20
        Всъщност поддъжката е евтина. Скъпо е първоначалното привеждане в добро състояние.
        ти си избрал кофти години за този модел.
        Или мини на по нова или по стара.
        Ако искаш динамика от този варел ти трябва най добре бензин, 3.0, 3.2 или 5
        Скорости все тая, автоматиците са безкрайно здрави.
        Дизела или 3.0 177 или 4.0 който го плюят (не особено основателно)

        113 кс дизел - който е върха в избраните от теб години е много пенсионерски двигател.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Динамика е малко условно от тия години с оригиналните мотори... Возилото си е тежко, постоянно 4х4, автомата здрав, ама стар модел с доста загуби в него.
          В смисъл, човека вероятно кара доста по-динамични коли, да не очаква кой знае какво.

          За по-стари не се сещам кое имаш предвид, при тях върха е 2,8 - 156к.с (М 110).

        • viplamen
          viplamen коментира
          Редактиране на коментар
          Разбирам за годините, подхлъзна ме конкретната обява в очакванията към мотора от този период. По-новите са прилични, но може да притежавам нещо, което после да търся как да продам в Турция или Украйна

      • #21
        Така е. Но м110 просто с друга глава става 200 коня плюс минус и що годе приемлива динамика за градска кола.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          С каква друга глава и струва ли си гимнастиката за 15 коня отгоре ? А за разхода на М110 на теб няма нужда да ти казвам

          П.П.: Поправям се. Май при W460/461 M110 е макс 156 к.с., а не както си мислих 185 к.с. като при W123 и W126 с К-джетроник, така че явно не са 15 коня отгоре, а кажи-речи 50.
          Последно редактирано от Двигателист; 07-03-21, 22:48.

      • #22
        При г, м110 е дефорсиран. Което си има основание. Ама за градска кола в 21век няма много смисъл.
        а че харчи, харчи. Ма аз до сега икономичен Мерцедес не съм виждал
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #23
          Аз още напред в темата предположих, че авторът като понавлезе в нещата, или ще вдигне бюджета за по-свестна Гега, или ще погледне някоя друга марка, примерно Тойота.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Те пък Тойотите от бюджета са с едни прекрасни мотори - мале мале.....

            Най яките дето даже не са в бюджета са с 4.2 турбодизел със стотина и малко отгоре коня


            На повечето им присаждат сърца от БМВ
            Последно редактирано от rosen_offroad; 08-03-21, 06:30.

          • viplamen
            viplamen коментира
            Редактиране на коментар
            ТЛК за разлика от Г-класа съм карал. Сходна по задание е 70ка, но там наистина си е Газка като интериор и екстри. Преди години, на друг континент, съм карал и нова 73-ка, определено не е направена за синя и зелена зона.

        • #24
          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Аз още напред в темата предположих, че авторът като понавлезе в нещата, или ще вдигне бюджета за по-свестна Гега, или ще погледне някоя друга марка, примерно Тойота.
          Всеки, колкото и добре да живее, накрая си купува Тойота (форумна мъдрост)
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #25
            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

            Всеки, колкото и добре да живее, накрая си купува Тойота (форумна мъдрост)
            А всички тойотаджии си купуват поне ес класа.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              А някои и обратно

          • #26
            На мен лично повече ми харесва идеята за Тойота с мерцедесов двигател - имам си и Тойота и Мерцедес
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #27
              Първоначално публикуван от viplamen Преглед на мнение
              Благодаря, ще го имам предвид. ​​​​
              Звънни, пък ела има с кой да си говорим за джипки (извинявам се за G-ци)
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #28
                Вече година време наблюдавам. как хората не желаят да чуят. че е дошло време автомобила да се избира по евронормата.
                Специално за София. за където всеки ден четем платени съобщения. колко е мръсен въздуха. ограниченията ще станат реалност съвсем скоро и ще са брутални - аз например се опасявам. че няма да мога да си стигна до апартамента. с моето евро 3.
                19 години карах Патрол. като ежедневен автомобил в София. 90-ката 12 години.
                Повръща ми се от перпективата. която са ни приготвили.
                За съжаление santaclash е прав - прочетете още веднъж мнението му.
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #29
                  Една малко еретична и леко фантастична идея ми идва от 2 части.

                  1. Взимаш едно най евтино откъм моторизация но най здраво откъм ламарини Г.

                  Махаш му ДВГ+Скорости, на мястото на Скоростите се насажда ел мотор, мястото на ДВГ остава празно.

                  Батерии някъде по пода където има място ама не прекалено много да речем 10-15 Квтчаса абе минимума за някакво градско ползване.

                  Получаваш пълна електричка и висок еко потенциял.

                  2. На мястото на ДВГ се монтира генератор пробегоразширител (range extender) със собствен резервоар.

                  Държиш си го в гаража и като искаш навънка си го монтираш

                  На прегледите и за пред властите си цветя и рози.....



                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • MM1980
                    MM1980 коментира
                    Редактиране на коментар
                    rosen_offroad коментира
                    Вчера, 20:09
                    Мисля че "Wheeler dealers" правиха някакви такива трансформации и то в Калифорния.

                    Не, в Англия беше. Смениха предната решетка, фарове, разни неща по интериора.

                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    В България , към момента е невъзможно .

                  • Dilyan Zagorchev
                    Dilyan Zagorchev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Явно колегата говори за Мазерати-то, което превърнаха в електричка в Калифорния, иначе Г-то го подмладяваха в Англия

                • #30
                  Няма нужда да е евтина

                  https://m.youtube.com/watch?v=AfHZHI6QpTk
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X