Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мл320 (W164) ляво духа топло , дясно студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мл320 (W164) ляво духа топло , дясно студено

    Здравейте! Колата е мл 320 цди ( W164) От шофьорската страна си духа нормално топло, но от пасажерската духа хладно. От време на време започва да духа нормално топло, но после пак хладно. Знае ли някой какъв е проблема. Дали е от загуба на фреон?
    Audi A6 2.7 T quattro (230 Hp)97'
    VW GOLF 2.3 VR5 4motion (170 Hp) 99'
    BMW 325i X (192 Hp)2003
    ML 320 CDI (224 Hp) 2007

  • #2
    Най вероятно т.нар. дуо вентил
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • trzhelev
      trzhelev коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря, ще пробвам ☺️

  • #3
    Почукай по него и наблюдавай резултата - вероятно ще се оправи за кратко.

    Коментар


    • #4
      В момента, когато се ебава почукни корпусът на двата.
      Няма да оправи проблема трайно но ако тръгне топло ще си сигурен, че е от дуо вентила.
      Между другото фреона няма накакъв пръст в отоплението.
      Враг усраине

      Коментар


      • trzhelev
        trzhelev коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря ти за отговора! А как най лесно се достига до дуо вентила?

    • #5
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Най вероятно т.нар. дуо вентил
      А той струва неприлична сума пари за един клапан.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        По принцип мразя автоморгите. Винаги хората там са страшни мошеници, искат пари като за нови части, мрънкат като го накараш да ти свали нещо, абе не ми се коментира. Отделно, че частите там са набор на твоите, които са се развалили, съответно няма много живот в тях.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Така е, аз също.
        Обаче подозирам, че дуо вентил е едно от нещата, които не се купуват нови.
        Дори не знам колко струва - не съм имал проблем с него и не съм се интересувал.
        Като цяло не е някаква ахилесова пета или консуматив.
        И финално подлежи на разглабяне и почистване:

        https://www.benzworld.org/threads/du...aning.1350793/

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Последно питах за такъв за 124-ката и ми обявиха към 1100 лв., това преди 10 години.

    • #6
      До сега не съм попадал на такъв който не мога да ремонтирам.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #7
        Благодаря Ви за бързия отговор. Ще пробвам с дуовентила да го чукна да видим дали ще се оправи.
        Audi A6 2.7 T quattro (230 Hp)97'
        VW GOLF 2.3 VR5 4motion (170 Hp) 99'
        BMW 325i X (192 Hp)2003
        ML 320 CDI (224 Hp) 2007

        Коментар


        • #8
          Първоначално публикуван от trzhelev Преглед на мнение
          Благодаря Ви за бързия отговор. Ще пробвам с дуовентила да го чукна да видим дали ще се оправи.
          На работещ двигател го прави това, ако е заял да освободи. Сложи си ръката на двата капака, трябва да усещаш пулсирането на клапанчетата. Поне при мен имаше едно ритмично почукване. Ако не се получи с почукване трябва да се отвори и евентуално почисти. Поне отварянето не е трудно. Ако и с това не стане вече търси Търтея .
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #9
            С чукане е слабо вероятно.
            Отваря, чисти с водна шкурка и така.
            ​​​​​​
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #10
              Дуо вентила пуска и спира парното , когато от едната страна духа топло а от другата студено е повреден мотора управляваш клапата за смесване на топло и студено .

              Коментар


              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                Ляво и дясно са отделени

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                .......от 30 години поне

            • #11
              След дуо вентила има две тръби входяща и изходяща които влизат в един топлообменник ( радиаторче на парното ) и посредством моторизирани клапи и термометри , смесват топлото от радиатора и студеното от външната температура , за да се постигнат зададените температури на климатроника . Много ще ми е интересно как с комбинацията от две тръби и един топлообменник може да се раздели температурата за водача и пасажера ? В 30 годишните клапите се управляват с вакуум , по новите със стъпкови мотори .

              Коментар


              • #12
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:парно 1.jpg Прегледи:0 Размер:276.8 КБ ID:6684179
                Последно редактирано от push; 16-12-20, 17:44.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X