Здравейте! Колата е мл 320 цди ( W164) От шофьорската страна си духа нормално топло, но от пасажерската духа хладно. От време на време започва да духа нормално топло, но после пак хладно. Знае ли някой какъв е проблема. Дали е от загуба на фреон?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мл320 (W164) ляво духа топло , дясно студено
Свий
X
-
-
В момента, когато се ебава почукни корпусът на двата.
Няма да оправи проблема трайно но ако тръгне топло ще си сигурен, че е от дуо вентила.
Между другото фреона няма накакъв пръст в отоплението.Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеНай вероятно т.нар. дуо вентилFord Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
По принцип мразя автоморгите. Винаги хората там са страшни мошеници, искат пари като за нови части, мрънкат като го накараш да ти свали нещо, абе не ми се коментира. Отделно, че частите там са набор на твоите, които са се развалили, съответно няма много живот в тях.
-
Така е, аз също.
Обаче подозирам, че дуо вентил е едно от нещата, които не се купуват нови.
Дори не знам колко струва - не съм имал проблем с него и не съм се интересувал.
Като цяло не е някаква ахилесова пета или консуматив.
И финално подлежи на разглабяне и почистване:
https://www.benzworld.org/threads/du...aning.1350793/
-
Последно питах за такъв за 124-ката и ми обявиха към 1100 лв., това преди 10 години.
-
-
До сега не съм попадал на такъв който не мога да ремонтирам.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от trzhelev Преглед на мнениеБлагодаря Ви за бързия отговор. Ще пробвам с дуовентила да го чукна да видим дали ще се оправи.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
С чукане е слабо вероятно.
Отваря, чисти с водна шкурка и така.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 1 like
Коментар
-
Дуо вентила пуска и спира парното , когато от едната страна духа топло а от другата студено е повреден мотора управляваш клапата за смесване на топло и студено .
- 1 like
Коментар
-
След дуо вентила има две тръби входяща и изходяща които влизат в един топлообменник ( радиаторче на парното ) и посредством моторизирани клапи и термометри , смесват топлото от радиатора и студеното от външната температура , за да се постигнат зададените температури на климатроника . Много ще ми е интересно как с комбинацията от две тръби и един топлообменник може да се раздели температурата за водача и пасажера ? В 30 годишните клапите се управляват с вакуум , по новите със стъпкови мотори .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар