Смяна ангренажна верига - 2003та година W203, C220, 2.1l CDI, двигател 611, 105Квт - много въпроси и нужда от помощ
Здравейте,
Един приятел я закъса с неговия мерцедес, тракане на верига при ускорение и натоварване, колата е уж на 300+ КМ но май е на поне 2-3 пъти толкова.
Свистеше пистов ремък в началото и тракаше/ръмжеше обтяжна ролка, сменихме ги и сега се показа много ясно и шума от тракащата верикга, който беше маскиран в някаква степен от обтяжната ролка и ремъка.
Свалихме хидрообтегача(теншънър) и при тест(бъркане и натискане на банана/обтегачз) е ясно, че веригата е износена, трака и има поне 1-2см луфт.
Въпросите:
1. Инструкции по замяна на ангренажна верига, всички степени на стягане на болтовете при сглобяване, разни процедури по сглобяване и т.н.?
2. Ако веригата се смени с нова верига която изисква кримпване, тия китайските инструменти вършат ли работа за кримпване, масово отзивите и в Амазон и Ибей са, че за сваляне на звено от верига стават но инструмента няма сила/твърдост да кримпне добре новото звено от веригата, линк към инструмент доказано който върши работа?
3. Ако се мине на вариант с цяла верига, тоест сглобена вече верига за да се избегне трудността по-горе, трябва ли да се свали картера за да се извади и после постави цяла верига? Отново без иснтрукции не ми е ясно, веригата на маслената помпа сваля ли се или не в този вариант? Не ми е ясно трябва ли да се свалят разпределителните валове или зъбчатката на веригата е на болтове и се сваля без да се пипат разпределителните валове? Като трудност и времеотнемане, колко по-дълъг и труден е този вариант и има ли нужда от специални инструменти?
4. Като части за подмяна, липсва ли ми нещо от списъка - нова верига, нов хидро натяжен болт(теншънър/гидронатяжитель), нова гарнитура на капака на главата, инструмент за фиксиране на валовете няма да ползвам(ще гледам отметките), инструмент за крепене на веригата към зъбчатката няма да купувам(ще сделаме ТНТМ нещо), медни дифтунги за всеки инжектор(нужни ли са?), силиконец при сглобяване ако се прави вариант три от по-горе, някакви други гарнитури/семеринги или части?
5. Някой да знае подробно описана статия, постинг във форум, инструкции на файл или нещо подобно от където да се ръководя?
Предварително благодаря!
Здравейте,
Един приятел я закъса с неговия мерцедес, тракане на верига при ускорение и натоварване, колата е уж на 300+ КМ но май е на поне 2-3 пъти толкова.
Свистеше пистов ремък в началото и тракаше/ръмжеше обтяжна ролка, сменихме ги и сега се показа много ясно и шума от тракащата верикга, който беше маскиран в някаква степен от обтяжната ролка и ремъка.
Свалихме хидрообтегача(теншънър) и при тест(бъркане и натискане на банана/обтегачз) е ясно, че веригата е износена, трака и има поне 1-2см луфт.
Въпросите:
1. Инструкции по замяна на ангренажна верига, всички степени на стягане на болтовете при сглобяване, разни процедури по сглобяване и т.н.?
2. Ако веригата се смени с нова верига която изисква кримпване, тия китайските инструменти вършат ли работа за кримпване, масово отзивите и в Амазон и Ибей са, че за сваляне на звено от верига стават но инструмента няма сила/твърдост да кримпне добре новото звено от веригата, линк към инструмент доказано който върши работа?
3. Ако се мине на вариант с цяла верига, тоест сглобена вече верига за да се избегне трудността по-горе, трябва ли да се свали картера за да се извади и после постави цяла верига? Отново без иснтрукции не ми е ясно, веригата на маслената помпа сваля ли се или не в този вариант? Не ми е ясно трябва ли да се свалят разпределителните валове или зъбчатката на веригата е на болтове и се сваля без да се пипат разпределителните валове? Като трудност и времеотнемане, колко по-дълъг и труден е този вариант и има ли нужда от специални инструменти?
4. Като части за подмяна, липсва ли ми нещо от списъка - нова верига, нов хидро натяжен болт(теншънър/гидронатяжитель), нова гарнитура на капака на главата, инструмент за фиксиране на валовете няма да ползвам(ще гледам отметките), инструмент за крепене на веригата към зъбчатката няма да купувам(ще сделаме ТНТМ нещо), медни дифтунги за всеки инжектор(нужни ли са?), силиконец при сглобяване ако се прави вариант три от по-горе, някакви други гарнитури/семеринги или части?
5. Някой да знае подробно описана статия, постинг във форум, инструкции на файл или нещо подобно от където да се ръководя?
Предварително благодаря!
Коментар