Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна ангренажна верига - 2003 W203, C220, 2.1l CDI, двигател 611, 105Квт - много въпроси и нужда от помощ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна ангренажна верига - 2003 W203, C220, 2.1l CDI, двигател 611, 105Квт - много въпроси и нужда от помощ

    Смяна ангренажна верига - 2003та година W203, C220, 2.1l CDI, двигател 611, 105Квт - много въпроси и нужда от помощ

    Здравейте,

    Един приятел я закъса с неговия мерцедес, тракане на верига при ускорение и натоварване, колата е уж на 300+ КМ но май е на поне 2-3 пъти толкова.

    Свистеше пистов ремък в началото и тракаше/ръмжеше обтяжна ролка, сменихме ги и сега се показа много ясно и шума от тракащата верикга, който беше маскиран в някаква степен от обтяжната ролка и ремъка.

    Свалихме хидрообтегача(теншънър) и при тест(бъркане и натискане на банана/обтегачз) е ясно, че веригата е износена, трака и има поне 1-2см луфт.

    Въпросите:

    1. Инструкции по замяна на ангренажна верига, всички степени на стягане на болтовете при сглобяване, разни процедури по сглобяване и т.н.?

    2. Ако веригата се смени с нова верига която изисква кримпване, тия китайските инструменти вършат ли работа за кримпване, масово отзивите и в Амазон и Ибей са, че за сваляне на звено от верига стават но инструмента няма сила/твърдост да кримпне добре новото звено от веригата, линк към инструмент доказано който върши работа?

    3. Ако се мине на вариант с цяла верига, тоест сглобена вече верига за да се избегне трудността по-горе, трябва ли да се свали картера за да се извади и после постави цяла верига? Отново без иснтрукции не ми е ясно, веригата на маслената помпа сваля ли се или не в този вариант? Не ми е ясно трябва ли да се свалят разпределителните валове или зъбчатката на веригата е на болтове и се сваля без да се пипат разпределителните валове? Като трудност и времеотнемане, колко по-дълъг и труден е този вариант и има ли нужда от специални инструменти?

    4. Като части за подмяна, липсва ли ми нещо от списъка - нова верига, нов хидро натяжен болт(теншънър/гидронатяжитель), нова гарнитура на капака на главата, инструмент за фиксиране на валовете няма да ползвам(ще гледам отметките), инструмент за крепене на веригата към зъбчатката няма да купувам(ще сделаме ТНТМ нещо), медни дифтунги за всеки инжектор(нужни ли са?), силиконец при сглобяване ако се прави вариант три от по-горе, някакви други гарнитури/семеринги или части?

    5. Някой да знае подробно описана статия, постинг във форум, инструкции на файл или нещо подобно от където да се ръководя?

    Предварително благодаря!
    Последно редактирано от BatGeorgeone; 17-03-20, 09:55.
    Бъдете живи и здрави!

  • #2
    Зависи каква марка верига купуваш, ОЕМ е със закопчалка звено и не се кримва. Веригата на маслената помпа е преди ангренажната и трябва да се свали. Валовете не се фиксират.Дихтунги и гарнитури си трябват нови а и нови болтове за инжекторите.Ако ще сваляш предния капак и успокоителните и банана не е лошо да се сменят.

    Коментар


    • #3
      Здравей колега, намери си и инсталирай WIS/ASRA от торентите. Малко е тегаво за подкарване, но пък ще намериш абсолютно всичко каквото ти трябва за всички модели мерцедеси. По форумите ще те заболи главата да ровиш и е трудно да отсееш важното инфо. По нашите форуми абсурд, по руските има повече писано, по западните - рядко карат дизели.

      Коментар


      • #4
        Няколко въпроса от начинаещ в тази марка.

        1. Когато се слагат при сглобяване инжекторите, трябва ли да се мажат с някаква паста, гледах в тубата говорят за медна паста, други говорят за нещо друго?

        2. Конкретно за този модел двигател и автомобил някой може ли да посочи верига която е със закопчалка а не с кримпване, аз видях само два варианта, единия се кримпва другия с цяла верига където за смяна се разлобява половината двигател(искам да избегна този вариант)?

        Много благодаря предварително!
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #5
          На Феби мисля,че беше със закопчалка.
          А за дюзите ,хубаво зачистване на леглото,нови дихтунги и болтове .Не се маже с нищо. То и с керамична грес да намажеш тръгне ли да пуфка от дихтунга все тая с какво си мазал .

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Мерси много. За веригата сложихме на Феби Билщайн, кримпнахме я, след като се научихме как става, никак не е трудно.

            Обаче за дюзите - нямам нито нови дифтунги нито нови болтове, те изглеждат като чисто нови, явно са сменяни неотдавна.

            На колко НМ се стягат инжекторите и трите болта на зъбчатката на разпределния вал, сега това търся и сглобяваме.

        • #6
          Сглобихме и запалихме пущината, сега цъка като часовник. Малко му падна акумулатора докато изкара въздуха но Се Ла Ви. Ще трябват обаче нови болтове и дифтунги за инжекторите, но това може и после сам да си го направи УкраинПацанСтрой.

          Много благодаря на всички за съветите и напътствията!
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X