Колеги , моля дайте мнения за следните проблеми с Г 300ГД 460:
1. При по-продължително каране на бавни при по-сериозни баири бавно , но сигурно темперетурата на антифриза се покачва и отива след последната бяла черта преди червения сектор. Аз естествено не смея да си правя експерименти и да оставя да стигне до червеното, но е стигало малко преди него.
Като информация ще ви кажа , че съм сложил чисто нов оригинален термостат, че радиатора е промит и антифриза е нов, и че при нормално каране на бързи , дори и при дълги баири или на място, температурата си стои малко под или на средата на уреда.
2.Другият проблем, който естествено няма връзка с първия е , че при престой на джипа в изгасено състояние под наклон с муцуната на горе , явно горивната система взима въздух и след продължително помпане успява да запали, а ако имам вазможност да го обърна надолу след такъв случай помпането е еднократно и паленето е моментално. Във всички останали случаи джипа пали перфектно.
Прегледани са маркучите около помпата и са сменени тези, които изглеждат овехтяли, сменен е и горивният филтър /фин и груб/.
...е, очаквам компетентни мнения на опитни колеги
!!!
1. При по-продължително каране на бавни при по-сериозни баири бавно , но сигурно темперетурата на антифриза се покачва и отива след последната бяла черта преди червения сектор. Аз естествено не смея да си правя експерименти и да оставя да стигне до червеното, но е стигало малко преди него.
Като информация ще ви кажа , че съм сложил чисто нов оригинален термостат, че радиатора е промит и антифриза е нов, и че при нормално каране на бързи , дори и при дълги баири или на място, температурата си стои малко под или на средата на уреда.
2.Другият проблем, който естествено няма връзка с първия е , че при престой на джипа в изгасено състояние под наклон с муцуната на горе , явно горивната система взима въздух и след продължително помпане успява да запали, а ако имам вазможност да го обърна надолу след такъв случай помпането е еднократно и паленето е моментално. Във всички останали случаи джипа пали перфектно.
Прегледани са маркучите около помпата и са сменени тези, които изглеждат овехтяли, сменен е и горивният филтър /фин и груб/.
...е, очаквам компетентни мнения на опитни колеги

Коментар