Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 въпроса за познавачи на Г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2 въпроса за познавачи на Г

    Колеги , моля дайте мнения за следните проблеми с Г 300ГД 460:

    1. При по-продължително каране на бавни при по-сериозни баири бавно , но сигурно темперетурата на антифриза се покачва и отива след последната бяла черта преди червения сектор. Аз естествено не смея да си правя експерименти и да оставя да стигне до червеното, но е стигало малко преди него.
    Като информация ще ви кажа , че съм сложил чисто нов оригинален термостат, че радиатора е промит и антифриза е нов, и че при нормално каране на бързи , дори и при дълги баири или на място, температурата си стои малко под или на средата на уреда.

    2.Другият проблем, който естествено няма връзка с първия е , че при престой на джипа в изгасено състояние под наклон с муцуната на горе , явно горивната система взима въздух и след продължително помпане успява да запали, а ако имам вазможност да го обърна надолу след такъв случай помпането е еднократно и паленето е моментално. Във всички останали случаи джипа пали перфектно.
    Прегледани са маркучите около помпата и са сменени тези, които изглеждат овехтяли, сменен е и горивният филтър /фин и груб/.

    ...е, очаквам компетентни мнения на опитни колеги !!!
    I want out !!!

  • #2
    До: 2 въпроса за познавачи на Г

    По 1. щом колата грее като работи в обороти, значи перката за принудително охлаждане не се върти с достатъчни обороти! Това значи че вискосъединителя на перката не работи и не предва оборотите на двигателя към нея! Същия ефект, но в по малка степен може да се получава ако въздуховодите между радиатора и перката ги няма!

    По 2. подмени всички маркучи през които минава гориво в колата, както и двете клапанчета на подкачващата помпа!
    Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
    0884837709
    0878383528

    Коментар


    • #3
      До: 2 въпроса за познавачи на Г

      Първоначално публикуван от ves1 Преглед на мнение
      По 1. щом колата грее като работи в обороти, значи перката за принудително охлаждане не се върти с достатъчни обороти! Това значи че вискосъединителя на перката не работи и не предва оборотите на двигателя към нея! Същия ефект, но в по малка степен може да се получава ако въздуховодите между радиатора и перката ги няма!

      По 2. подмени всички маркучи през които минава гориво в колата, както и двете клапанчета на подкачващата помпа!
      Не помня точно,но мисля,че този двигател нямаще виско.А е постоянно зацепена перката.

      Коментар


      • #4
        До: 2 въпроса за познавачи на Г

        300Д 5 цилиндровия с сигурност е с виско а по новите също!
        Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
        0884837709
        0878383528

        Коментар


        • #5
          До: 2 въпроса за познавачи на Г

          Първоначално публикуван от ves1 Преглед на мнение
          По 2. подмени всички маркучи през които минава гориво в колата, както и двете клапанчета на подкачващата помпа!
          +1
          ..както и ръчната подкачваща помпа с 2 447 010 038-разликата в действието с оригиналната е огромна.
          клапанчетата 2 447 010 011 са ок.2,50лв(2 клап.,2 пружинки,2 медни дихтунги),ако си със стария тип 2 447 010 044(2 клап.дисковидни+2 зелени 0-пръстена нов материал/зелени)-19лв...Тествай помпата като подадеш сгъстен въздух през изходния нипел-2 бара минимум,крачна помпа с авт.вентил върши работа-преди да монтираш...ако има течове,зачисти вътрешностите старателно и пробвай пак... тече ли през буталната част-ремонт/смяна,разбира се..При напълно херметична система няма да имаш връщано гориво и след месеци седене.При желание можеш да тестваш и налягането при своб. и ускорен св.ход,засмукването и макс. налягане на горивоподаването.А и пружината на байпасния клапан се е уморила след толкова години...е, няма връзка с теча,де. Успех.

          Коментар


          • #6
            До: 2 въпроса за познавачи на Г

            имам същото G, а и подобен проблем като твоя с горивото.Един месец ме спука от ядове.Майстори много проби сто.Нов инжектор,нови клапанчета и пружина,нови филтри и проблема все стария.Виж сондата от резервоара ако не е подменяна обикновенно там тръбичките загниват защото се задържа кал а и никога не е почиствано.При мен изходящата тръбичка беше загнила и една съвсем малка дупчица по малка и от кърфица ми тровеше живота докато я открия.Като постои колата без да работи двигателя горивото пада и палене "Ъ".Набутах маркуча по на вътре една скоба и край.Виското като завъртиш перката трябва да има съпротивление ако не е здало багажа.Нямам вяра на търговците,не е гаранция че не са ти продали термостат оригинален от турция и старият ти да се окаже по читав.Лично съм го изпитал два пъти.Покарай и без термостат ако пак загрява търси причинита в радиатора или виското то май друго не остана.Успех

            Коментар


            • #7
              До: 2 въпроса за познавачи на Г

              При по-дълги тежки баири, на първа бавна в максимални обороти е съвсем нормално да позагрее.
              Сега друг е въпроса, какво разбораш под тежки баири?!
              Аз разбирам точно това - 5-10 минути каране на 1-ва бавна в максимални обороти, с два зацепени блокажа и много тежък баир!

              Коментар


              • #8
                До: 2 въпроса за познавачи на Г

                Колега ,и Аз имах сьщите проблеми оказа се ,че нямам вьзвратен клапан за горивото след като си сложих се оправи. По втория проблем с загряването се оказа че силикона на перката е свьршил купих нов но явно ,че и тои е бил менте и не работи сега си тьрся нов.

                Коментар


                • #9
                  До: 2 въпроса за познавачи на Г

                  Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
                  Колега ,и Аз имах сьщите проблеми оказа се ,че нямам вьзвратен клапан за горивото след като си сложих се оправи. По втория проблем с загряването се оказа че силикона на перката е свьршил купих нов но явно ,че и тои е бил менте и не работи сега си тьрся нов.
                  Колега, би ли ми казал къде се намира този възвратен клапан?
                  I want out !!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: 2 въпроса за познавачи на Г

                    Първоначално публикуван от yankof Преглед на мнение
                    Колега, би ли ми казал къде се намира този възвратен клапан?
                    Не знам дали Г-то го има заводски,но дори и да няма ,купуваш си един от магазините за авточасти и си решаваш проблема.Струва 7-8 лв.Универсален е така ,че няма значение за бензин или дизел.
                    Гледай при монтажа да го сложиш правилно ,защото пропуска само в едната посока
                    Късмет
                    RAV 4
                    F650GS

                    Коментар


                    • #11
                      До: 2 въпроса за познавачи на Г

                      http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_pi_0033_en_web.pdf
                      Няма фабрично.Но "некои съображения":Клапанът може да ти реши проблема с изтичането на горивото,но например ако имаш нехерметичност на нипела на входа и смуче въздух по време на смукателния/нагнетателен такт,какво става-въздухът влиза в камерата със засмукваното гориво и после хоп-през изходящото клапанче в нагнетателната част и после към филтъра..ама с въздух-т.е. качеството на подаване на гориво пада и оттам буталото трябва да извършва по-голям ход..при това не е задължително да има видим теч на нафта около нипела...Същото нещо се отнася и за остарели/нацепени уплътнения на ръчната подк.помпичка с врътка-свързана е само със смукателната част на помпата(м/у двете фабрични клапанчета).Така че инсталирането на този допълнителен еднопътен клапан само би маскирало евентуален проблем-горивото няма да се стича обратно към резервоара(потребителят щастлив),защото ще бъде спряно от новомонтирания клапан,но качеството на горивоподаването няма да се знае какво е.Може би и затова го няма фабрично.Че ако монтираме подобно клапанче преди горивния филтър на пежо или форд например-голяма утеха ли е,че не връща гориво в резервоара,но при работа подк.помпа в ГНП смуче и въздух?
                      А "оригиналната "конфигурация не оставя много-много място за гадаене..при изрядна помпа няма нужда от такова допълнително клапанче...и сте донейде по-спокоен.
                      Скромният ми съвет е да инспектирате подкачващата помпа..маркучи..тръбички,както са посочили колегите...(и да замерите стойностите на подаване на гориво при желание).

                      Коментар


                      • #12
                        До: 2 въпроса за познавачи на Г

                        Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
                        http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_pi_0033_en_web.pdf
                        Няма фабрично.Но "некои съображения":Клапанът може да ти реши проблема с изтичането на горивото,но например ако имаш нехерметичност на нипела на входа и смуче въздух по време на смукателния/нагнетателен такт,какво става-въздухът влиза в камерата със засмукваното гориво и после хоп-през изходящото клапанче в нагнетателната част и после към филтъра..ама с въздух-т.е. качеството на подаване на гориво пада и оттам буталото трябва да извършва по-голям ход..при това не е задължително да има видим теч на нафта около нипела...Същото нещо се отнася и за остарели/нацепени уплътнения на ръчната подк.помпичка с врътка-свързана е само със смукателната част на помпата(м/у двете фабрични клапанчета).Така че инсталирането на този допълнителен еднопътен клапан само би маскирало евентуален проблем-горивото няма да се стича обратно към резервоара(потребителят щастлив),защото ще бъде спряно от новомонтирания клапан,но качеството на горивоподаването няма да се знае какво е.Може би и затова го няма фабрично.Че ако монтираме подобно клапанче преди горивния филтър на пежо или форд например-голяма утеха ли е,че не връща гориво в резервоара,но при работа подк.помпа в ГНП смуче и въздух?
                        А "оригиналната "конфигурация не оставя много-много място за гадаене..при изрядна помпа няма нужда от такова допълнително клапанче...и сте донейде по-спокоен.
                        Скромният ми съвет е да инспектирате подкачващата помпа..маркучи..тръбички,както са посочили колегите...(и да замерите стойностите на подаване на гориво при желание).
                        Благодаря за съвета колега! Ръчната подк. помпчка съм я сменил с тези новите на BOSCH (не се отвива, само се натиска и сама се връща),маркучите също (без тези прозрачните - изглеждат ОК). Би ли ме насочил към добър майстор, защото аз не бих могъл да направя измерване а стойностите на подаване на гориво...и ако има още нещо засяна.
                        I want out !!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: 2 въпроса за познавачи на Г

                          http://web.archive.org/web/200505191...615/07-145.pdf
                          Tук стойностите и начинът на мерене...всеки читав сервиз за дизелово оборудване би трябвало да може да го стори.
                          Така при здрава подк.помпа,здрави маркучи/тръбички и изправен байпасен клапан(стр.3-ако е от старият тип,разглоби го и прегледай пружината и сачмата) ще се радваш на :
                          -подаване на гориво при изискваното налягане(помпените елементи ще бъдат оптим.пълнени при всички режими на работа и температура/вискозитет на нафтицата+намаляване вероятността от кавитация..) и по-малък износ на помпите..
                          -забравяш за досадата "връщане на гориво в резервоара"
                          .
                          А преди това можеш да провериш подкачващата помпа с крачната помпа за гуми(или компресор) за херметичност на клапанчетата или дали тече през буталната част-ще усетиш и колко по-лесно е да натискаш ролковия тласкач при подадено налягане.
                          Байпасният клапан след години започва да отваря на по-ниско налягане(добавете подложка за достигане на мин.стойности..),или смяна.
                          П.С.ако се кара достатъчно дълго без термостат,в един момент ще започне да прегрява.Измери стойностите на съпротивление на температурния датчик при 80 и нагоре градуса...80*C-прибл.65Ohm...90-50Ohm...100C-38Ohm...(+/-5 Ома)
                          Сменете и капачката-много важен и често пренебрегван детайл.Концентрацията на антифриза...посоката на термостата-ако ги е сменял някой друг,де...Че вчера попаднах във форум на "прегрява...майсторите сложиха концентрат ...било по-добре"и т.н.
                          Успех!

                          Коментар


                          • #14
                            До: 2 въпроса за познавачи на Г

                            Много благодаря за подробната информация, при първа възможност ще сезанимая с проблема!
                            I want out !!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: 2 въпроса за познавачи на Г

                              Първоначално публикуван от yankof Преглед на мнение
                              ....Би ли ме насочил към добър майстор, защото аз .....
                              Пиши от къде си, по-лесно ще стане насочването към майстора. Най-добре в профила. Не боли.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X