Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ml500 w164 не иска да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ml500 w164 не иска да запали

    за обръщането не знам, не съм я правил аз и не знам как да разбера кога обръща. вчера като я запалих с новия датчик и това висящо както на картинката, в момента в който свали под 1000 оборота почнаха да цъкат газовите инжектори. т.е. няма и 2 минути

    Коментар


    • #17
      От: ml500 w164 не иска да запали

      Обръщането се чува. Става няколко секунди(5-10) преди да започнат да цъкат дюзите. В началото чуваш едно силно “цък”. Това означава, че клапанът на изпарителя отваря. След 5-10секунди колата прехвърля на газ и дюзите заработват. По ключето също трябва да може да се види. А тоя датчик обикновено е забит на изпарителя или на някакъв тройник, през който минава антифризът. И в топло време е нормално да обръща почти веднага-обикновено се настройват на 30-40градуса, което в жегата лесно се достига.
      П.С Като гледам снимката датчика ми се вижда близо до рейката, та не е невъзможно да се навива в нея и да следи за температурата на изпарената газ. Обикновено тези рейки Валтек от едната страна са затапени, а от другата имат щуцер. На тапата има дупка с резба. Чудел съм се защо е. Виж да не би да се навива там датчика.

      Коментар


      • #18
        От: ml500 w164 не иска да запали

        Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
        Обръщането се чува. Става няколко секунди(5-10) преди да започнат да цъкат дюзите. В началото чуваш едно силно “цък”. Това означава, че клапанът на изпарителя отваря. След 5-10секунди колата прехвърля на газ и дюзите заработват. По ключето също трябва да може да се види. А тоя датчик обикновено е забит на изпарителя или на някакъв тройник, през който минава антифризът. И в топло време е нормално да обръща почти веднага-обикновено се настройват на 30-40градуса, което в жегата лесно се достига.
        П.С Като гледам снимката датчика ми се вижда близо до рейката, та не е невъзможно да се навива в нея и да следи за температурата на изпарената газ. Обикновено тези рейки Валтек от едната страна са затапени, а от другата имат щуцер. На тапата има дупка с резба. Чудел съм се защо е. Виж да не би да се навива там датчика.
        По принцип, освен за температура на антифриза, има и датчик за температура на изпарената газ. На Кията ми, беше забоден в маркуча на газта след изпарителя. Сменях го и приличаше ночно на този.

        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #19
          От: ml500 w164 не иска да запали

          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
          По принцип, освен за температура на антифриза, има и датчик за температура на изпарената газ. На Кията ми, беше забоден в маркуча на газта след изпарителя. Сменях го и приличаше ночно на този.
          Знам, ама за късмет моите са били комбинирани с МАП-а. Но съм виждал по други коли.
          То така както е закачено прилича повече на датчик за температурата в двигателния отсек.
          И все пак ми се вижда почти невъзможно да не пали от него.

          Коментар


          • #20
            От: ml500 w164 не иска да запали

            Паленето няма нищо общо с този датчик, но при застудяване ще обръща трудно на газ.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #21
              да не наводнявам темите, ще продължа да пиша в тази за проблемите и тяхното оправяне. Както се вижда не съм писал отдавна (защото няма проблем). Сега забелязвам нова тенденция:
              след по дълго каране извън градско по магистралата примерно, последващо придвижване почти без газ, като спра на 1 светофар се опитва да угасне, тресе ужасно и оборотите играят, това няма значение дали е на газ или бензин. Когато я карам из града не се забелязва толкова отчетливо този проблем, но по някога като тръгвам, за момент забива нос и после поема. Подозирам някоя система за рециркуляция на изгорелите газове...
              Също така, може би не свързано с горното, сутрин ми вкарва миризма на изгорели газове в купето. Отивам да видя диагностиката какво ще каже. Моля за идеи и препоръки
              П.С.
              Търся си газаджия в софия който да ми я поддържа

              Коментар


              • #22
                Code Text Status
                P2001 Malfunction of exhaust gas recirculation (functional chain)
                (P0400)
                Not defined




                Това показва диагностиката. Ще се разглабя явно

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X