Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

    Здравейте колеги, мисля да купувам един такъв танк, но имам много малко информация за модела и незнам какво да очаквам.
    На таблото пише 180к км, което незнам дали е вярно, според моя майтор, който я прегледа е между 250 и 300. Има следните проблеми за отстраняване:
    счупена задна прожина, накрайници отпред, ударен и изкривен картер на скоростната кутия и после лепен със силикон, теч на масло от скоростите, неработещ климатик, спукан радиатор опред, някакъв проблем в секторната кутия - надясно трудно завива докрай. Има и разни козметични забележки, като цяло съм учуден, че някой би изоставил колата си в толкова лошо състояние, но съм се навил да я взимам, хареса ми как се движи, как заключва вратите и като цяло усещането вътре.
    Бих искал да Ви помоля да споделите Вашето мнение относно сполучливостта на модела, двигателя, скоростните кутии; какви проблеми да очаквам?
    Бих искал да питам дали да сменям само две задни прожини или да сменя четирите с четири амортесьора и да сложа някакви усилени?
    Ще ползвам автомобила по предназначение за лек и среден офроуд, но не тежък, мисля за сложа едни BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 286/75/16
    Ще трябва да изминавам километри по черни пътища. Също така ми допада за движение с него в града, онзи ден един Голф пред мен се заби отзад в една такава и ... познайте какво се случи - на Г-то нищо му нямаше, а Голфа беше тотално разбит.
    Според Вас по изброениете проблеми кое колко би струвало да се отстрани?

  • #2
    От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

    Незавиване в едната посока обикновено е заминало каре, а не секторна кутия. Майстора ти с какъв софт я гледа щото тя си казва километрите - не е нужно да се гадае.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

      Привет, на софтуера излизат тези които са на таблото, незнам с коя програма ги гледа.
      Каза, че може и да истински, но ако са истински не е пазена и почти не са се грижили за нея.

      Коментар


      • #4
        От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

        Очевидно не е пазена - да удариш скоростите се иска голям майсторлък
        Карето, което подозирам че е строшено също така не е кекаво.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

          Като цяло няма следи да е използвана за офроуд, явно веднъж е излязла и са я ударили отдолу.
          Иначе незнам дали може да се манипулират километри не тези?

          Коментар


          • #6
            От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

            Може, може. Не гледай километрите, а състоянието на автомобила. Може един екземпляр, да е на много километри и да в цветущо здраве. А, може да е на малко километри и да е смазан от лоша експлоатация и поддръжка.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #7
              От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

              Така е.
              Все пак кажете, това сполучлив модел ли е, двигателят как е, от какви проблеми страда моделът, какво да се очаква?
              Последно редактирано от TLC14; 14-05-16, 09:34.

              Коментар


              • #8
                От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                Така е.
                Все пак кажете, това сполучлив модел ли е, двигателят как е, от какви проблеми страда моделът, какво да се очаква?
                Сериозно ли питаш дали Г-класата е сполучлив модел ? 2.7 петака е може би най-лошият избор за дизелов W463 след разбира се фамозния 350ТД (ОМ603). По-евтин е за поддръжка от 400СДИ, но поне последният върви здраво. Скромният ми опит с такъв, сравнен с моя (300ТД ОМ606) показва, че не върви повече, дори напротив, като разход 270 не е много по-икономичен, проблемът с дюзите сигурно го знаеш. Ако сега търсех Г-класа, щях да се оглеждам за 320 (М104) или 500. Ако ти пасва като ускорение не е толкова зле - двигателят е много разпространен, известен е на майсторите, части има и вече се намират такива втора употреба за ~1000лв.

                Коментар


                • #9
                  От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                  Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                  Сериозно ли питаш дали Г-класата е сполучлив модел ? 2.7 петака е може би най-лошият избор за дизелов W463 след разбира се фамозния 350ТД (ОМ603). По-евтин е за поддръжка от 400СДИ, но поне последният върви здраво. Скромният ми опит с такъв, сравнен с моя (300ТД ОМ606) показва, че не върви повече, дори напротив, като разход 270 не е много по-икономичен, проблемът с дюзите сигурно го знаеш. Ако сега търсех Г-класа, щях да се оглеждам за 320 (М104) или 500. Ако ти пасва като ускорение не е толкова зле - двигателят е много разпространен, известен е на майсторите, части има и вече се намират такива втора употреба за ~1000лв.

                  Съвсем сериозно питам.
                  Понеделник ще я купувам.
                  затова моля помагайте със съвети. Нищо незнам за г-класите

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                    Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                    Сериозно ли питаш дали Г-класата е сполучлив модел ? 2.7 петака е може би най-лошият избор за дизелов W463 след разбира се фамозния 350ТД (ОМ603). По-евтин е за поддръжка от 400СДИ, но поне последният върви здраво. Скромният ми опит с такъв, сравнен с моя (300ТД ОМ606) показва, че не върви повече, дори напротив, като разход 270 не е много по-икономичен, проблемът с дюзите сигурно го знаеш. Ако сега търсех Г-класа, щях да се оглеждам за 320 (М104) или 500. Ако ти пасва като ускорение не е толкова зле - двигателят е много разпространен, известен е на майсторите, части има и вече се намират такива втора употреба за ~1000лв.
                    270 цди го имам на ц класа и мога да кажа само суперлативи за него.На близо 700к километра и и няма никакви паразитни шумове и тракания,колата ми е автомат и в София дава разход от 8,5 нафта което е под заводският разход.Не случайно този мотор в немския ауто билд го дават като най сполучливия цди мотор на мерцедес.
                    0 8 76 36 8 542

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                      Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                      270 цди го имам на ц класа и мога да кажа само суперлативи за него.На близо 700к километра и и няма никакви паразитни шумове и тракания,колата ми е автомат и в София дава разход от 8,5 нафта което е под заводският разход.Не случайно този мотор в немския ауто билд го дават като най сполучливия цди мотор на мерцедес.
                      Благодаря за полезната информация.
                      И аз това си мислех, защото продължават да правят хеви дюти изпълнението си с този мотор.
                      Надявам се да се получат и още полезни отзиви..
                      Последно редактирано от TLC14; 15-05-16, 00:57.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                        Помисли за едно - щом общото състояние е както го описваш - какво очакваш от джипа?
                        Трябва да е безобразно евтин за да го вземеш, а практиката показва, че няма по-скъпо от евтина Г класа.

                        Ако все пак си решил да го купуваш - закарай го на пълна диагностика, при някой, който му разбра. Много информация може да се извади от там за състоянието на мотора и евентуални бъдещи проблеми.
                        2.7 ЦДИ е добре познат мотор, опитват се да го чипосва куцо, кьораво и сакато. Ако мотора е наред и не е чипван - не пуши. Масовия софтуер за вдигане на мощността е да пуска повече гориво. При рязко натоварване започва да пуши черно.
                        Това със картера на скоростите е доста съмнително. Г-то е един от най-прибраните модели, почти нищо не е под нивото на рамата под джипа. Огледай дали рамата около скоростите има следи от удар. Ако не - някой лъже.
                        На W460, предното Г, може да се сменя само по един кормилен накрайник на щанга. Другия е персован към щангата. Мисля, че и на този е така, провери го. Целите щанги са скъпи.
                        Последно редактирано от Иван Горчев; 15-05-16, 07:17.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                          При това състояние на колата е задължителна проверката в специализиран сервиз. Ще ти спести много главоболия и пари.

                          Sent from my SM-J500F using Tapatalk

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                            Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                            Благодаря за полезната информация.
                            И аз това си мислех, защото продължават да правят хеви дюти изпълнението си с този мотор.
                            Надявам се да се получат и още полезни отзиви..
                            Версиите Profesional не се правят с този мотор а с дефорсиран CDI дизел.
                            Последно редактирано от rusev; 15-05-16, 08:46.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвети за покупка на G270CDI 2005 дълга база

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Версиите Profesional не се правят с този мотор а с дефорсиран 3000 дизел.
                              имах предвид тези:
                              http://www.armyvehicles.dk/merc270cdi.htm

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X