Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ за 230GE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Малко помощ за 230GE

    Ако върти стартера и има + на бобината, остава до комутатора да не ходи + или маса

    Тоя мотор все пак има пет жици на кръст.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Малко помощ за 230GE

      Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
      Така де,ма стартера върти а искра йок.При положение ,че няма някакво шонтиране както при по новите коли остава варианта с четирите кабела до автомата + още двата които са маса,или съм прекъснал някой кабел при смяната на педалите.При работата акумулатора беше свален и не виждам причина нещо да е изгоряло,преди ремонта палеше на полавин оборот.Ако още ден два ме нервира ще го изхвърля тоя двигател и на негово място един от Е350 поне да има за какво да ме боли главата.
      Там вече става голям филм,междо другото и аз се замислям да смена 2,8цата и съм се спрял на 4,0л.В8 280кс. с ръчни скорости има и с 6скорости и кутийте съм им Гетрак БМВ.

      Коментар


      • #18
        От: Малко помощ за 230GE

        А пробва ли да смениш датчика на коляновия вал?

        Коментар


        • #19
          От: Малко помощ за 230GE

          Първоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнение
          Там вече става голям филм,междо другото и аз се замислям да смена 2,8цата и съм се спрял на 4,0л.В8 280кс. с ръчни скорости има и с 6скорости и кутийте съм им Гетрак БМВ.
          Тва не е лошо кат идея.M62B44 на БМВ със своите 286 кс и 420 нм.се е доказал като здрав двигател и носи много на бой.Комбинация с 6 степенната скоростна кутия S6S 420G на Гетрак.Тук проблема ще е повече напасване на двигатела в коша на гегата отколкото инсталацията.БМВ съм ги признал точно за кабеляците,всичко е сбито и всеки кабел си има определен цвят и се знае за какво е.А не като моя проблем,както казва Пепи-пет кабела на кръст и не мога да я подкарам.Другия вариант е M62B46 347 кс и 480 нм. ма тук гроздето е кисело ,че доколкото си спомням нема ръчка а само автомат,а като чуя вече автомат и хващам страхова невроза

          Коментар


          • #20
            От: Малко помощ за 230GE

            3200 V + шест степенна кутия от CLK .......вече има няколко такива направени проекта!!!но на G463!
            Двигателя е с много добри характеристики,поддава се на чипосване и става много сериозен,развърта се на около 2000-2500 оборота макс.въртящ момент.....което за бензин еее!тежеста на двигателя се разпределя мн.добре в джипа!и най важното това е лек двигател,сравнително непретенциозен и ремонто пригоден!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #21
              От: Малко помощ за 230GE

              Много точно казано инсталацията е прекрасна.Следващия вариант М62В46 няма ръчна кутия,от МБ според мен най подходящия бензиняк е 2,3 193кс.с компресор от 96г.следващия които го споменава колегата (Гробаря)със сигорност ще е много добре но няма с ръчна кутия и там става сложно с паленето на двигателя по не за мен ще ми трябва помощ от приятел или неприятел За напасването на БМВ
              мотора според мен няма да има големи усложнения,един колега беше събрал 5литровя който е В10 и не е от най големите слагани на Г класа.
              Последно редактирано от miro krosa; 25-02-13, 18:55.

              Коментар


              • #22
                От: Малко помощ за 230GE

                Първоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнение
                Много точно казано инсталацията е прекрасна.Следващия вариант М62В46 няма ръчна кутия,от МБ според мен най подходящия бензиняк е 2,3 193кс.с компресор от 96г.следващия които го споменава колегата (Гробаря)със сигорност ще е много добре но няма с ръчна кутия и там става сложно с паленето на двигателя по не за мен ще ми трябва помощ от приятел или неприятел За напасването на БМВ
                мотора според мен няма да има големи усложнения,един колега беше събрал 5литровя който е В10 и не е от най големите слагани на Г класа.
                не е сложно поставянето на V6 има всичко за него...лапи тампони маховик съединител и т.н.....лично за мен това е правилния вариант!
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #23
                  От: Малко помощ за 230GE

                  Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                  не е сложно поставянето на V6 има всичко за него...лапи тампони маховик съединител и т.н.....лично за мен това е правилния вариант!
                  Съгласен съм колега ,този мотор и на мен ми допада може и със 6 степена кутия да стане, от цди270 но като се изклкючи буксата от автоматика и там вече се влиза в компа и се прекъсват някой вериги за да пали и върви.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Малко помощ за 230GE

                    За мен редовия шестак е по-добър,но това е въпрос на лично мнение.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Малко помощ за 230GE

                      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                      не е сложно поставянето на V6 има всичко за него...лапи тампони маховик съединител и т.н.....лично за мен това е правилния вариант!
                      Никак даже не е сложно... Питай Фиков.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #26
                        От: Малко помощ за 230GE

                        гегата е доста тясна отпред (рамата) и предния мост доста пречи....така че всичко над 4 цилиндров или В6 се слага трудно и с компромиси. Даже и оригиналния 6-так 2.8 (редови) седи накриво...от завода.

                        Мотора от БМВ моного трудно ше стане...той че ше влезе ше влезе, но прасето на дифа ще го удари със страшна сила в картера...което е неразрешим проблем.

                        Единствените компактни В8-ци са от Роувър или Джийп. Роувъра е супер двигател...лек, компактен ама е роувър...чероките също са компактни (както всеки В8 с долен вал тип Газка). Остава проблема с кутиите които при всички случай са скъпи и редки....нема щастие.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Малко помощ за 230GE

                          Може би, със завъртане на картера на зад и преработка на масло засмукващата тръба. Да го разбираме така В6 се напасва най безпроблемно и в този ред на мислене да споменем марки В6 отМБ ,В6 рувар, В6 ауди при ауди има два 2,8 и 3,7 Л.и важно е да са куплирани с ръчни скорости и др.?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Малко помощ за 230GE

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20052012176.jpg
Прегледи:1
Размер:81.4 КБ
ID:5457212Аз съм с 560-ка от СЕК. Двигателя седи (като си отпред) наляво, нагоре и завъртян обратно на часовниковата....толко ме дразни, че нема накъде.

                            БМВ помпата е отпред и смука и е най-малкия проблем. Т.е. много трудно може да се мести, а това е голям конфликт с предния мост и диференциала (естествено външна помпа и сух картер решеват проблема ама това са бая пари)..Колекторите (изпускателните) също трудно напускат обекта/коша за да тръгнат назад.

                            В8 от роувър според мен ше влезе доста лесно (много е компактен и лек), но е сравнително маломощен и кутиите за задно с ръчка се скъпо и редко нещо.
                            Като че ли 5.2-5.9 от Джип е най-добре (заден картер и помпа, чугунен блок и пак компактен) но трябва да се внесат скорости и маховик от САША..което си е филм.

                            Мисля че опита трябва да се послуша (все пак съм заглобил безвъзвратно десетки хиляди лева в опити) и да се послуша Пламен Тенев (мога само да предполагам колко пари е строшил) и да се мине на неговата схема с 2.3 компресор.

                            Иначе вече имам 2 маси от В8 мерцедес 500...на уникално висока цена....хахахах

                            Коментар


                            • #29
                              От: Малко помощ за 230GE

                              За Джееп моторите бива, и до колкото четох кутията е АХ15 незнам каква е но в нас има Вранглер 2,4 кутията е куплирана със раздатката сигорно се сваля раздатката а за да остане само скоросната на въпросната ах15. Коллегите бяха писали ,че се намирали тези кутий в бг,ще погледна тази в нас.Пламен сложи 2,3 150кс.и после монтира компресор от по новия мотор.Андро видях твоита тема ще я следа.
                              Последно редактирано от miro krosa; 26-02-13, 12:05.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Малко помощ за 230GE

                                Да се е.а в главата проста.Днес пак тръгнах да търся проблема и ми светна.Има датчик на маховика,па нали много чета по форума сложих от бус обаче са курец.На тоя маховик нема отзад ламарините, те тия срещуположните Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1731566.png
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:5457271Са от тук нататък какво правим?Нов маховик и от какво или има начин с тоя да се измагери нещо.Сега на коша е тоя от тая тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=14926

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X