След като не се намери читав автомат се премина към поставяне на ръчни скорости.Като механика,педали ,помпи,маховик,съединител,скорости и кардан е направено.Но като тоци нещо се закучи,стартера върти но искра до свещите не идва.Какъв е точно реда и начина при такава смяна от автомат към ръчка да запаля мотора?Тоците винаги са ми били слаба страна.За помоща пращам един бекен бокс прекрасно мелнишко вино.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко помощ за 230GE
Свий
X
-
От: Малко помощ за 230GE
Провери ли дали идва + на бобината след контакт?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
От: Малко помощ за 230GE
Пепи,до бобинта + идва и до там.Е...х и кочината,скъса ми нервите.Пробвах и с друга бобина и комутатор,ефекта същия.Нещо пропускам.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеПровери ли дали идва + на бобината след контакт?
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Здравей провери масата от кутията към рамата,от дясно на скоростната кутияПървоначално публикуван от GVT Преглед на мнениеСлед като не се намери читав автомат се премина към поставяне на ръчни скорости.Като механика,педали ,помпи,маховик,съединител,скорости и кардан е направено.Но като тоци нещо се закучи,стартера върти но искра до свещите не идва.Какъв е точно реда и начина при такава смяна от автомат към ръчка да запаля мотора?Тоците винаги са ми били слаба страна.За помоща пращам един бекен бокс прекрасно мелнишко вино.
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Здрасти Миро.Масата си е закачена.Проверил съм всички кабели.Нещо не мога да намеря ел схеми за тоя кош,имам но са 24 волтовата.Не знам само тия 4 кабела които отиваха към автомата /тия с кръглата букса/ дали нещо не куца там.Иначе това са данните за колата ако има някакво значениеПървоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнениеЗдравей провери масата от кутията към рамата,от дясно на скоростната кутия
VEHICLE TYPE: Cross-country vehicle MODEL NAME: 230 GE ENGINE: 102987 12 001645 TRANSMISSION: 720111 12 026258 STEERING: 765502 10 V90282 BODY: 460572 10 FRONT AXLE: 730301 1H 027897
REAR AXLE: 741503 1K 028774
TRANSFER CASE: 750602 10 087651 BODY CODE: 3 ORDER NUMBER: 6059709426 PRODUCTION NUMBER: 6072259 RIMS : SUEDRAD PAINTS: 2011
RELEASE DATE: 28/11/90
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
http://htftp.offroad-bulgaria.com/turtey/tech/g460/
Е пука съм качил малко схеми - виж и на френски и на английски, че не са съвсем еднакви.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Малко извън темата, ама тпя декодер кълве ли на Пух?Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение.Иначе това са данните за колата ..
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
http://www.elcats.ru/mercedes/Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнениеМалко извън темата, ама тпя декодер кълве ли на Пух?
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb
Тия трябва да работят.
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Благодаря, ама явно има нещо сбъркано при мене. До сега нищо не проработи....Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнениеhttp://www.elcats.ru/mercedes/
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb
Тия трябва да работят.
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Там е проблема, автоматик пали само на Р и N и тези кабели требва да се вържат на късо да запали.Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнениеНе знам само тия 4 кабела които отиваха към автомата /тия с кръглата букса/ дали нещо не куца там.Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch?
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
И аз си го мислех, ама не прекъсва ли и стартера?Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнениеТам е проблема, автоматик пали само на Р и N и тези кабели требва да се вържат на късо да запали.
Коментар
-
От: Малко помощ за 230GE
Така де,ма стартера върти а искра йок.При положение ,че няма някакво шонтиране както при по новите коли остава варианта с четирите кабела до автомата + още двата които са маса,или съм прекъснал някой кабел при смяната на педалите.При работата акумулатора беше свален и не виждам причина нещо да е изгоряло,преди ремонта палеше на полавин оборот.Ако още ден два ме нервира ще го изхвърля тоя двигател и на негово място един от Е350Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнениеПо принцип прекъсва и ток не отива до стартера обаче не зная какво е положение сега
поне да има за какво да ме боли главата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар