Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ за 230GE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко помощ за 230GE

    След като не се намери читав автомат се премина към поставяне на ръчни скорости.Като механика,педали ,помпи,маховик,съединител,скорости и кардан е направено.Но като тоци нещо се закучи,стартера върти но искра до свещите не идва.Какъв е точно реда и начина при такава смяна от автомат към ръчка да запаля мотора?Тоците винаги са ми били слаба страна.За помоща пращам един бекен бокс прекрасно мелнишко вино.

  • #2
    От: Малко помощ за 230GE

    Провери ли дали идва + на бобината след контакт?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Малко помощ за 230GE

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Провери ли дали идва + на бобината след контакт?
      Пепи,до бобинта + идва и до там.Е...х и кочината,скъса ми нервите.Пробвах и с друга бобина и комутатор,ефекта същия.Нещо пропускам.

      Коментар


      • #4
        От: Малко помощ за 230GE

        Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
        След като не се намери читав автомат се премина към поставяне на ръчни скорости.Като механика,педали ,помпи,маховик,съединител,скорости и кардан е направено.Но като тоци нещо се закучи,стартера върти но искра до свещите не идва.Какъв е точно реда и начина при такава смяна от автомат към ръчка да запаля мотора?Тоците винаги са ми били слаба страна.За помоща пращам един бекен бокс прекрасно мелнишко вино.
        Здравей провери масата от кутията към рамата,от дясно на скоростната кутия

        Коментар


        • #5
          От: Малко помощ за 230GE

          Провери палец-делко щом идва до бобината тока,иначе няма нещо специфично при минаването от автомат към ръчка спрямо тоците,огледай да не си забравил и някоя маса.

          Коментар


          • #6
            От: Малко помощ за 230GE

            Първоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнение
            Здравей провери масата от кутията към рамата,от дясно на скоростната кутия
            Здрасти Миро.Масата си е закачена.Проверил съм всички кабели.Нещо не мога да намеря ел схеми за тоя кош,имам но са 24 волтовата.Не знам само тия 4 кабела които отиваха към автомата /тия с кръглата букса/ дали нещо не куца там.Иначе това са данните за колата ако има някакво значение

            VEHICLE TYPE: Cross-country vehicle
            MODEL NAME: 230 GE
            ENGINE: 102987 12 001645
            TRANSMISSION: 720111 12 026258
            STEERING: 765502 10 V90282
            BODY: 460572 10
            FRONT AXLE: 730301 1H 027897
            REAR AXLE: 741503 1K 028774
            TRANSFER CASE: 750602 10 087651
            BODY CODE: 3
            ORDER NUMBER: 6059709426
            PRODUCTION NUMBER: 6072259
            RIMS : SUEDRAD
            PAINTS: 2011



            RELEASE DATE: 28/11/90

            Коментар


            • #7
              От: Малко помощ за 230GE

              http://htftp.offroad-bulgaria.com/turtey/tech/g460/

              Е пука съм качил малко схеми - виж и на френски и на английски, че не са съвсем еднакви.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Малко помощ за 230GE

                Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
                .Иначе това са данните за колата ..
                Малко извън темата, ама тпя декодер кълве ли на Пух?
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • #9
                  От: Малко помощ за 230GE

                  Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                  Малко извън темата, ама тпя декодер кълве ли на Пух?
                  http://www.elcats.ru/mercedes/

                  http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb
                  Тия трябва да работят.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Малко помощ за 230GE

                    Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
                    Благодаря, ама явно има нещо сбъркано при мене. До сега нищо не проработи....
                    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                    Коментар


                    • #11
                      От: Малко помощ за 230GE

                      Първоначално публикуван от GVT Преглед на мнение
                      Не знам само тия 4 кабела които отиваха към автомата /тия с кръглата букса/ дали нещо не куца там.
                      Там е проблема, автоматик пали само на Р и N и тези кабели требва да се вържат на късо да запали.
                      Three witches watch three Swatch watches.
                      Which witch watch which Swatch watch?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Малко помощ за 230GE

                        Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
                        Там е проблема, автоматик пали само на Р и N и тези кабели требва да се вържат на късо да запали.
                        И аз си го мислех, ама не прекъсва ли и стартера?
                        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                        Коментар


                        • #13
                          От: Малко помощ за 230GE

                          По принцип прекъсва и ток не отива до стартера обаче не зная какво е положение сега
                          Three witches watch three Swatch watches.
                          Which witch watch which Swatch watch?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Малко помощ за 230GE

                            Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
                            По принцип прекъсва и ток не отива до стартера обаче не зная какво е положение сега
                            Така де,ма стартера върти а искра йок.При положение ,че няма някакво шонтиране както при по новите коли остава варианта с четирите кабела до автомата + още двата които са маса,или съм прекъснал някой кабел при смяната на педалите.При работата акумулатора беше свален и не виждам причина нещо да е изгоряло,преди ремонта палеше на полавин оборот.Ако още ден два ме нервира ще го изхвърля тоя двигател и на негово място един от Е350 поне да има за какво да ме боли главата.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Малко помощ за 230GE

                              [QUOTE=sergej;2111711]Там е проблема, автоматик пали само на Р и N и тези кабели требва да се вържат на късо да запали.[/QUOTE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X